Minco knapt eindelijk op.YES

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Minco knapt eindelijk op.YES

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 21:06

Ik heb een tijdje terug hier een topic geopend over Minco zijn cronische bronchitis.
Hij knapte maar niet op en ik zat er over te denken om de DA weer te bellen met de vraag of het slim was om hem toch maar weer een medicijnen kuurtje te geven.
Maar ik heb het toch nog even een tijdje aangekeken,en ja hoor zins vorige week begint ie echt op te knappen Haha! Haha! Haha!
Hij was ontzettend kortademig,2 a 3rondjes door de bak galopperen onder het zadel en hij hijgde zich echt kapot Verward Verward
Maar vorige week kon ik echt merken dat het minder werd en gisteravond heeft ie zelfs momenten gehad dat ik hem niet eens hoorde. Haha!
Ik ben echt super blij dat ie nu eindelijk weer opknapt.
Nou ja dit moest ik gewoon even kwijt. Lachen

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 23:30

Vooruitgang, verbetering in een situatie die uitzichtloos lijkt, het kan nooit te snel komen. En volledig herstel is het mooiste wat er is. Fijn dat het beter gaat.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 20:12

He Alie, fijn he! Hopen dat het van de winter ook allemaal lekker blijft gaan! Maar je doet alles wat er moest gebeuren! ik heb geen buitenstal, dus twijfel hoe Andrew het op zal pakken... Laatste dagen ging ook weer goed, niet meer gehoest met rijden sinds zondag.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 19:55

Hoi Joyce,
Het gaat natuurlijk nog niet helmaal perfect met Minco.
Maar er zit wel een duidelijke verbetering in. Haha!
Dinsdag avond heb ik hem heel erg weinig gehoord onder het zadel,maar ja als het van dat warme broeierige weer is dan heeft ie toch wel weer meer last.
Maar goed het begin is er. Haha!
Ik hoop voor je dat het met Andrew van't winter ook goed blijft gaan,ik denk het wel hoor want toen minco daar stond heeft ie er nooit last van gehad.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 21:54

Wat goed dat er verbetering is!
Wordt die ooit wel weer helemaal de oude?

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-02 17:55

littleroosie schreef:
Wat goed dat er verbetering is!
Wordt die ooit wel weer helemaal de oude?


Volgens de dierenarts in Emmeloord zou hij weer helemaal de oude minco moeten worden. Knipoog
Dus ik ben benieuwd.
Ik ben al lang blij dat er na zo'n 5 a 6 weken eindelijk eens verbetering in zit,maar ik denk dat er nog wel heel veel tijd overheen gaat voor dat ie weer echt de oude is9als ie dat wordt Verward
Hij begint trouwens ook al weer wat meer praatjes te krijgen Haha! Haha!