A N K Y kids

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

A N K Y kids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 17:03

Hehehe....wat een stunt!
Ik heb veel kleren van A N K Y en het is nogal prijzig, helaas. Maar wel erg goed, het blijft heel mooi.
Nou zag ik in horselover de Anky kids rijbroeken en ik heb de gok genomen. Ze waren maar 55,-, terwijl de damesmaten 189,- oid zijn. Ik vond rood wel een leuke kleur voor die prijs en heb maat 176 besteld. Het is even geduld hebben, want het duurt een paar weken, maar dan heb je ook wat: hij zit perfect!

Mijn instructrice grapte nog dat er op het etiket (midden op je onderrug, overduidelijk te lezen!) vast heel groot A N K Y zou staan, met eronder KIDS!!! Haha! Haha! Haha!
Maar dat was gelukkig niet zo...
Dus, als je damesmaat 36 hebt: sla je slag!

Groetjes Suzanne


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 18:28

Ik heb eigenlijk altijd Pikeur/Anky/Golden Dress, en ik wil perse bandplooi. Daarom heb ik nooit de kinderuitvoering, omdat het vaak geen bandplooi is. Bij Anky dus wel. Bij Cavallo ook?

gillian

Berichten: 4397
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 19:01

hahahaha, stelletje NEDERLANDERS!!! Haha!
wel slim hoor, het scheelt nogal in euro's Knipoog
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:22

zo koop ik ook mijn rijbroeken Haha!
heb een hele serie cavallo zo aan een goedkope prijs gekregen.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:23

heb k weer pech met mn grote kont!!!! Haha! ik kom echt never nooit nie in een kindermaat!!!!!! Verdrietig

..... leeg .....

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:29

Ik pas ze wel, maar ze zijn allemaal zo kort!
Zal eens kijken, of een ANKY kids mij past... moet ik wel weer lange shirts gaan aanschaffen... pff... vind dat logo op de plooi zo overdreven!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:11

hmm.. ( hoewel ik geen "anky" draag, al is het maar uit principe Haha!)
lukt deze stunt ook bij een lengte van 1.80..?

Hoewel ik geen bijzonder afwijkende maten heb ( vind ikzelf, kledingmaat 40, max. 42, licht peertje-model Lachen ) is het namelijk erg lastig een goed-zittende broek te vinden in een 'normale' maat.
Voorheen had ik nooit problemen, maar de laatste keer dat ik dringend een broek nodig had was het echt big troubles!! Verward

De enige broek die ik na ca. 75 minuten passen- en een inmiddels paars aangelopen hoofd - fatsoenlijk aankreeg ( en ook nog in een normale maat) was helaas een pikeur..
Lang leve mijn salaris Boos!
maar ik moet wel zeggen dat 'ie zit als een tweede huid.. of beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:16

Hee, dat moet ik ook eens proberen. Ik zweer bij Eurostar maat 38 maar bij H&M kom ik altijd bij de kinderbroeken in maat 164 uit dus wie weet is mijn volgende broek ook wle Anky Haha! KLinkt wel interessant die kinderbroeken iig.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 06:21

nix voor mij iig, ik vind bandplooien vreselijk.
maar het is zeker een goede tip Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 09:19

Yeah! Goed idee.
Idd geen kinderrijbroeken met bandplooi, maar anky kids heb ik nog nooit gezien.. Hmm, binnenkort toch maar even naar de ruitersportzaak. Schijnheilig

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-02 11:43

Hmmm...voor 1.80 wordt het denk ik wel lastig...
Ik ben 1.63, maat 36. Die Anky is voor mij eigenlijk net ietsje te lang (maar de wasdroger doet wonderen), maar 1.80....tja..dan komt ie tot je knieeen?

Trouwens, ik heb die Ankykids broeken nog niet in de winkel zien liggen, ik heb 'm op goed geluk via de catalogus besteld. Je kunt 'm toch terugsturen....
Het is wel een beetje vaag stofje, maar wie weet bestel ik de zwarte ook nog.....

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 11:49

Weet je wat leuk is!! Dat de ankybroeken en cavallo uit dezelfde fabriek komen!! Haha!
Hoorde ik maandag van iemand die een ruitersportzaak heeft!! De stof is ook bijna hetzelfde, misschien net iets anders!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 11:58

Weet je welke ik alleen echt niet mooi vind? Die anky kids pofbroeken. Dan loop je toch behoorlijk voor banketstaaf maar dat is mijn mening Haha!

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 12:09

Ik heb wel een badbak maat 164, maar van rijbroeken kom ik vaak op de maximale maat uit (1.80, lange benen, verder normaal 38/40)

Dus een kindermaat? Ik zou natuurlijk kunnen passen........

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 14:30

hmm, waar haal ik zo'n horselover boekje vandaan? Ze zitten nl. niet echt in de buurt dus ik kan ze nie ophalen

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 15:11

Ja maar een kindermaatje is alleen handig als je ook klein bent. Maat 36 en wat groter werkt niet.
Maar ik had het wel geweten inderdaad, als ik wat kleiner zou zijn! (En wat dunner, maat 36 is toch wel krapjes)

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 15:17

Is er hier onder de 'kids' dan nog belangstellig voor een Eurostar Corsica (ribfluweel) in de zeegroene kleur? Maat 176 Haha!
Ik pas er niet meer in helaas pindakaas.
Ja ik pas er nog wel in, maar kan dan alleen maar rechtop staan, niet op paard zitten *LOL*

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-02 18:22

Die broek poft bij dat kind gewoon omdat ie te groot is! Het is wel die broek, maar hij poft niet. Daahaaag, ga een beetje mijn heupen groter maken dan ze zijn Knipoog

Ze staan in de zomercatalogus, die oa bij Paard & Sport zit, of bij Bit etc.
Of misschien via de site? Als je gewoon belt weten ze wel wat je bedoelt. Kleuren rood, of zwart. Wel een lange levertijd, ik heb 4 weken geduld moeten hebben... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:40

suzanne schreef:
Die broek poft bij dat kind gewoon omdat ie te groot is!


Ha ha, ik dacht echt dat het een ouderwetse ballonbroek was! Die vind ik zo afschuwelijk!


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 21:45

Tjee, ik pas misschien wel met mijn kont en benen in een kindermaatje, maar ik denk dat ik toch iets te lang ben voor zo'n broek! Jammer, was wel een goede tip!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers