eng mailtje.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

eng mailtje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 22:40

Ik ontving net een mailtje van iemand die ik niet ken. Er stond;

Citaat:
Van: Alex Boom <sexlessen@voormeiden.nl>
Onderwerp: Gratis Rijles

Hoi Alice,

Volgens mij ben jij wel iemand die graag gebruik maakt van gratis les.

Ik biedt je gratis sexlessen aan. Geheel vrijblijvend.
Voor zwangerschappen en aids hoef je niet bang te zijn. Verder ben ikerg discreet - niemand komt erachter.
Wil je het eens proberen, reageer dan op mijn mail. Ik geef aan huis,of zoals je wilt in de buitenlucht of de auto les.
Alles wat je wilt weten of wilt uitproberen zal ik je leren.
Alleen als het je bevalt geef ik gratis vervolg lessen.
Buiten de lessen om ...(discretie) zal ik je niet herkennen. Ook zal iknooit een relatie met je willen (ik ben al bezet).

Mail me.

Alex Boom (27)
Hoogeveen
______________________________________________________
Dit bericht is verzonden via http://www.mailsnel.nl.
Ongewenste mail? Lees http://www.mailsnel.nl/antispam.html



Niet zo heel erg, behalve dat die vent dus mijn echte voornaam kent die ik nooit gebruik. Iedereen die mij goed kent noemt mij lies, en ik gebruik op internet ook altijd die naam (hier dus lis omdat lies bezet was). Het geeft me een beetje een naar gevoel. Deze vent woont dus in mijn woonplaats. Ik vind het eigenlijk een beetje eng. Komt bij dat zijn naam (als die echt is) me ook nog bekend voor komt.
Wat nu???

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:42

In iedergeval heel snel contact opnemen met www.mailsnel.nl en kijken of ze je daar iets meer kunnen vertellen.

tamary

Berichten: 29166
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:50

stuur een mail naar de beheerder van zijn email provider met een klacht hierover en de bewuste mail, dan kan ie in elk geval een waarschuwing krijgen en misschien afgesloten worden. moet ie een ander mail adres nemen.

en neem zelf ook een ander mailadres, en een die niet naar jouw verwijst. en liefst ook sexe neutraal is.

Verder stuur hem een mail terug dat ie hier onmiddelijk mee moet ophouden aangezien de mail ongewenst is.

En bewaar de mail. als ie niet ophoudt klacht bij de politie indienen, aangezien ie zo stom is om zijn naam en woonplaats te vermelden.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:54

[adres verwijderd]

Dat is de enige "Boom" in Hoogeveen volgens het telefoonboek.
Maar of hij echt zo gek is om zijn eigen naam op te geven....?
Laatst bijgewerkt door Kitty op 08-08-02 08:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:56

er staat Alex... de voorletters zijn J M M, het kan zijn roepnaam zijn natuurlijk maar meestal zit de voorletter er toch wel bij. Daarnaast denk ik dat je voornaam aan je email gelinkt is... heb je hotmail? Dan heb je daar je voor en achternaam in moeten vullen bij het aanmelden.. heb je daar toevallig geen Alice gebruikt? Of bij een ander mailadres?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 23:00

Misschien moet je erop reageren en als hij dan weer reageert afspreken en zorgen dat je iemand meehebt.Vermoedelijk is het een bekende van je die een geintje met je uithaalt (ik weet wel andere lollige dingen om uit te halen i p v dit )

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 23:05

En dat is discreet Verward

Dat begrijp je toch niet Verward Ik iig niet Verward

Een klacht bij de provider neer leggen, het liefst zou ik nog als ik jou was naar de politie toestappen voor sexuele intimidatie maar daar doen ze niet veel mee ben ik bang...

Ik vind het iig uiterst brutaal.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 23:05

ik ben ook zo'n schaap... Ik was best boos, dus heb een mailtje terug gestuurd, met de vraag of hij misschien geinteresseerd was in wat leuke virussen op zijn computer. Maar mijn account stuurt alleen mijn ACHTERnaam mee. Dus nu weet ie ook mijn achternaam. Mijn emailadres die ik bij mijn provider heb, kan je helemaal niets van sexe of een naam uithalen, het is namelijk een bijnaam die maar één vriendin kent. Zij heeft em dus verzonnen.
Ik krijg de neiging om te bellen naar die Boom, die kitty heeft opgezocht.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 23:09

heb gebeld, maar zal niet Alex van 27 zijn. Het klonk als een oudere stem, die zei; 'goedenavond met Boom'. Een jonge vent zal toch gewoon zeggen; met Alex, lijkt mij??
Bah, klootzak. Ik vind dit helemaal niet leuk.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 23:10

denk niet dat het zin heeft.. ben net naar de site geweest en heb eens een test mailtje gestuurd naar mezelf.. je kan een naam invullen die je zelf verzint en ook je emailadres kan je zelf verzinnen... denk dus dat Dhr Boom op dat adres van niets weet..

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 23:14

maar als ik hem een mail terug stuur, krijgt hij die dan wel?? Ik snap het niet zo goed, geloof ik.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 23:31

nee, dat is een verzonnen adres. Tenminste dat lijkt me wel. Denk niet dat er iemand het adres heeft: sexlessen@voormeiden.nl. Lijkt me heel erg vaag. Ik kan bijvoorbeeld invullen dat mijn email harry@potter.com is en dan als mijn naam Harry potter invullenen en dan alleen nog jouw email en het bericht en dan krijg jij een emailtje dat lijkt te komen van harry@potter.com en geschreven door harry potter, maar wat eigenlijk van mij af komt... snap je het nu?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 23:32

Zijn email provider. Of ja, deze sturen de mail alleen maar door:

"Moerstaal biedt haar gebruikers vele diensten gratis aan. In ruil voor de gratis diensten ontvangt de gebruiker wekelijks een commerciele mailing. Als de gebruiker dit niet wil, kan worden gekozen voor een betaald abonnement. Moerstaal beschouwt de mailing als "opt-in" en de nieuwe gebruiker moet klikken op "IK GA ACCOORD" waarbij zeer duidelijk zichtbaar is dat er een wekelijkse mailing wordt gestuurd. Als een gebruiker zich schuldig maakt aan het sturen van ongevraagde mail of nieuwsgroepen bevuilt met veel berichten, wordt het account geblokkeerd en verwijderd.

Spam melden kan bij abuse@moerstaal.nl"

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 23:43

ik heb dus een mailtje naar Mainsnel gestuurd. Maar hoe kom je nu bij Moerstaal?? Of is dat hetzelfde?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 23:55

Het domain voormeiden.nl is van dat moerstaal gebeuren.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 08:43

Nou Lis, vraag maar of hij wat af wil spreken. Ga ik met je mee... Extreme duivel
Maar een adres van zomaar misschien een onschuldig iemand op internet zetten vind ik niet echt kunnen. Die persoon woont bij mij in de buurt en hoewel ik hem niet ken zal hij het vast niet op prijs stellen dat zijn naam en adres op internet staat.
Ontopic: Ik zal hier in de buurt eens vragen of iemand ene Alex Boon kent. Lachen

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 08:49

Citaat:
Maar een adres van zomaar misschien een onschuldig iemand op internet zetten vind ik niet echt kunnen.

Hmm.. misschien heb je daar wel gelijk in.
Van de andere kant, als ik op www.detelefoongids.nl Boom en Hoogeveen intik, komt dat adres er ook uit rollen. Dus in feite staat het al op internet.

Maar goed, ik zal het adres weer even verwijderen.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 10:02

http://www.moerstaal.nl

heel raar dat mailtje...gets ik zou ook schrikken (ALS niemand mn echte naam kende)

hopelijk kom je erachter wie het is, want het is echt brutaal..

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 13:25

ik zou niet weten wat je hiertegen kunt doen... maar zulk soort mailtjes heb ik ook vaak zat gehad. Ik schenk er alleen geen aandacht aan.. ik kreeg er laatst nog een of ik naar Amsterdam wilde komen voor naaktfoto`s... grapjas..

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:57

is het niet gewoon een flauwe grap van een paar vrienden....

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 18:01

zulk soort mailtjes krijg ik dus ook vaak via cu2
als ik dit zou krijgen zou ik terugsturen dat ik geen les nodig heb omdat ik algoed genoeg ben Schijnheilig
maar als dat emailadres niet klopt....misschien is het wel gewoon een bekende van je die een grap met je uithaalt

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 21:37

Ik zou sowieso niet reageren, dan weet hij dat hij "beet" heeft. Als je niet reageert kan het dus ook heel goed een mailadres zijn dat niet in gebruik is. En er is geen lol aan natuurlijk als hij geen antwoord krijgt, vaak kikken ze erop om de antwoorden te lezen die ze krijgen.
Misschien kun je wel aangifte doen, en misschien gebeurt er dan wat met die aangifte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 21:50

Als iemand zomaar mijn voornaam kan achterhalen dan zou ik het niet zo snel als een grap gaan zien. Maar ja zo zie ik dat.

Ik zou dit melden bij de politie, misschien zijn er meer meldingen van hem binnengekomen. Even horen wat de politie zegt en hem misschien dan mailen dat ik er niet van gediend ben en inmiddels kontakt heb gehad met de politie en de mailserver.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 21:52

Achteraf had ik misschien idd beter geen antwoord moeten sturen. Wel gedaan, maar goed, ik heb tot nu toe niets meer gehoord. Ook niets op het mailtje dat ik naar Mailsnel heb gestuurd.
Ik heb zo'n beetje iedereen die ik ken gevraagd of ze er wat van af wisten, maar tot nu toe niemand. Ik ken eigenlijk ook niemand die zulke flauwe grappen uithaalt.
Ik hoop nog wel iets te horen van die Mailsnel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 22:25

Mailsnel is verplicht iets te laten horen. Ik zou nog een mailtje sturen en wat dwingender zijn. Dit kunnen ze toch niet zomaar negeren.