Plekken op op het strand te rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Plekken op op het strand te rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 20:36

Ik ga naar het strand zondag (als het lekker weer is) en ik wilde weten waar je leuk kunt rijden in de omgeving van zoetermeer, den haag. Ik ben al een x naar meyendal geweest maar daar mag je niet op zondag heb ik gehoort?! Wie-O-Wie weet een plekje waar ik kan rijden. het liefste met duinen erbij? Misschien gaat er nog iemand mee als die zin heeft?? MEETEN!!!


Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Re: Plekken op op het strand te rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:26

Ik weet enkel dat het in Knokke niet mag behalve onder leiding vand e manege of met een soort van 'bewijsje'.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:28

ik ga zelf altijd naar hvh. daar kun je door de duinen over het ruiterpad rijden. is echt heel leuk. je kan een ongeloofelijk eind rijden. zover als je maar wilt. ik wil trouwens wel een keer samen gaan, maar a.s zondag kan ik niet.

yessie28
Berichten: 75
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:12

hoi Lonneke,
Mag je altijd op het strand bij HVH of gelden daar bepaalde tijden voor?. Zelf gaan we altijd naar het autostrand van Oostvoorne, maar ik vind het weleens leuk om ergens anders heen te gaan.
Voor het strand bij Oostvoorne heb je een vergunning nodig.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:35

....maar daar controleren ze toch nooit op.
Kwam eergisteren 2 mensen van Zuid-Hollands landschap tegen , even gedag gezegd , nog wat onduidelijke figuren verderop en later 2 paardenpolities , ook even een praatje mee gehouden. Had m'n pasje bij me maar niemand vroeg erom. Boos!

Volgende keer trek ik echt zo'n politie van z'n paard af , ik koop dat pasje toch niet voor niks ?
Vraag er dan 'ns naar ! Knipoog

Toch 60 piek voor 1 seizoen....

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 12:31

pmarena schreef:
....maar daar controleren ze toch nooit op.
Kwam eergisteren 2 mensen van Zuid-Hollands landschap tegen , even gedag gezegd , nog wat onduidelijke figuren verderop en later 2 paardenpolities , ook even een praatje mee gehouden. Had m'n pasje bij me maar niemand vroeg erom. Boos!

Volgende keer trek ik echt zo'n politie van z'n paard af , ik koop dat pasje toch niet voor niks ?
Vraag er dan 'ns naar ! Knipoog

Toch 60 piek voor 1 seizoen....


Wat raar? Ik ben in mijn eentje al meerdere keren gecontroleerd. Met de groep met de pony's worden we nooit aangehouden, omdat ze weten, dat wij die duinkaarten hebben, maar als ik alleen ben, dit jaar al twee keer en een vriendin van mij in Rockanje vorige week nog. Heb jij zeker net 'mazzel' gehad?

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 12:41

Echt nooit word ik gecontroleerd .... en als je ziet wat ik allemaal tegenkom...

Ik mocht trouwens ook gewoon het strand op van de paardeplisie ,
en het was een uur of 3 's middags Haha! .
Door wie word je gecontroleerd dan , mensen van ZHL ?


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:25

Pfff aantal jaar geleden ging ik ook altijd naar het autostrand enzo,maar ben NOOIT gecontroleerd,in de vakanties ging ik haast iedere dag!!!
Ben ook best vaak politie te paard en te auto tegengekomen,maar ze groeten je en meer niet Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Delaja, maessie, xSCWx en 179 bezoekers