paraplu en zeil proof?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

paraplu en zeil proof?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-02 16:11

Gisteravond gingen cowgirl en ik de paarden in de bak laten. Aan de zijkant las een heel groot stuk zeil en we wilde wel eens kijken of onze paarden daarvan schrikken. Danno was het al gewend en vond het normaal. Felix bleef uit de buurt en wodan eerst ook,maar even een halster om en laten snuffelen en niets meer aan de hand. Wapperen, springen op de zeil het maakte niets uit.
Toen was de paraplu aan de buurt. Danno kon dat voorwerp al. Wodan nog niet,maar vond het interressant en wilde kijken of het eetbaar was. Zelf in/uit klappen van die plu was niet eng. Felix kwam alleen in de buurt zolang hij bix kreeg en was daarna snel weer weg.

Dit is maar weer eens het bewijs dat fjorden heel erg nuchter en cool zijn en haflingers toch iets minder.

Wodan en ik onderweg in de M2


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 16:30

Citaat:
Danno kon dat voorwerp al


danno had nog nooit een plu gezien zul je bedoelen.

Felix vond het maar niks, toch nog iets om aan te werken met dat beest Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-02 16:40

oh ik dacht dat dat wel zo was? dan was danno helemaal super die vrat die plu bijna op Haha!

Wodan en ik onderweg in de M2

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 21:11

Cowgirl schreef:
Citaat:
Danno kon dat voorwerp al


danno had nog nooit een plu gezien zul je bedoelen.

Felix vond het maar niks, toch nog iets om aan te werken met dat beest Haha!


Ik heb dus laatst geclickerd met paraplu. Als er iemand langs de bak stond met een paraplu dan wilde hij er niet langs, de held. Zelfs de parasolletjes op het terrasje waren levensbedreigend... Gaaaap

Nu vind ie de paraplu al leuk als hij in de bak ligt en durft hem aan te raken en ernaartoe te lopen (en vv). Aan het in- en uitklappen van de plu moeten we nog effe werken, komt goed... Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 06:38

haha een eetbare plu. Zo is de mijne ook. Eerst even kijken met een blik van "is het dood?" en dan "oh, dan is het vast eetbaar". En als het vervolgens niet eetbaar is, dan kan het altijd nog wel interessant zijn om mee te spelen. Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 07:34

Niet alleen Fjorden zijn cool hoor! Tong uitsteken Fleur is bijna helemaal arabje en loopt ook rustig langs enge dingen (alleen de grasmaaier is onoverkomelijk Knipoog )

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 11:41

ach mijn wpn'ere kijkt nergens meer van op en haar veulie van drie maanden gaat de goede kant op alleen dat water Frusty

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, roekes, SentiBot en 5 bezoekers