Heerlijk in mijn pyjama gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Heerlijk in mijn pyjama gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 15:45

tenminste...zo voelde het Haha!
Heb vandaag mijn nieuwe grijze Mondoni Sahara eens even uitgeprobeerd op Sarah. Wat een heerlijke broek zeg, lekker zacht en toch zit ie perfect aangesloten. Ik heb bijna 2 uur gereden en mijn Eurostar gaat dan wel eens wat kriebelen maar bij deze van katoen is dat toch heel anders, niks geen gejeuk of gekriebel of drukkende naden.
Gewoon een heerlijke pyjamabroek voor op paard Haha!
Sarah was trouwens ontiegelijk druk pfffffff zo heb ik haar nog nooit meegemaakt, ze heeft heel wat gekke sprongen gemaakt door klepperende aanhangwagens enzo, maar ik zat lekker als een huis in het zadel Lachen Een katoenen broek is minder glad dan mijn andere rijbroeken.
En dan heb ik nog niet eens een kunstlederen zitvlak.
Ja, ik ben tevreden Haha! Jammer dat ik hem zo moet verruilen voor mijn spijkerbroek, ga zo mijn zusje opzoeken en ik kan moeilijk in het ziekenhuis aankomen in mijn rijbroek Schijnheilig
Nu hopen dat hij niet zo snel vaal wordt dan ben ik helemaal tevreden en haal ik over een paar maandjes weer zo'n broek op Lovers

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 15:46

Bij een "gewone" sprint vergeleken zitten ze inderdaad als een heerlijke pyamabroek.

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 16:14

Ik heb ook een Mondoni Sahara. Hij zit idd super..!!
Als ik nog een rijbroek nodig heb, koop ik er denk ik weer zo een.. Lachen

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 18:25

IK heb de mondoni africa met kunstleren kont. Nog net iets meer toppie door die kont..... Dan kun je gewoon niet van je zadel vallen....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 18:39

Hihi grappig, ik dacht bij je titel meteen heel andere dingen! Haha!

Maar fijn te horen dat je nieuwe aanwinst zo lekker zit! Ik heb een tijdje geleden ook een katoenen broek gekocht (van iemand overgenomen) en die zit ook heerlijk, idd ook net een pyjamabroek nu je het zo zegt! *LOL*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 18:39

Als ik jullie zo hoor, denk ik dat ik er binnenkort ook maar eens aan moet geloven: Divoza, here I come!!