Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ik vind de reader het fijnste lezen wbt boeken.
. Nou ja, misschien levert mijn verjaardag dit jaar nog iets interessants op...
(Ik word 40 -iieeek, hoe kan dat nou weer??? Gisteren was ik toch nog 18 ???- dus wie weet willen mijn lieve paps en mans me wel troosten met een spetterend kado...haha)vikki schreef:Als ik iets beter in de slappe was zat, dan zou het ook geen dilemma zijn, dan ging ik ook voor 2 readers en een tablet.... Nou ja, misschien levert mijn verjaardag dit jaar nog iets interessants op...
(Ik word 40 -iieeek, hoe kan dat nou weer??? Gisteren was ik toch nog 18 ???- dus wie weet willen mijn lieve paps en mans me wel troosten met een spetterend kado...haha)
Slimmerik, als ik zo brutaal mag zijn...welke 2 readers en welk tablet heb jij?
De Sony heb ik gewonnen via werk en de asus is ideaal. Past ook gewoon in handtas, mifi internet erbij en kan dus alles ermee wat ik maar nodig vindt
waar dan ook....
. Is het er geen van Apple of Samsumg, dan wel eentje van paracetamol
. Eind dit jaar moet ik er ook aan geloven
.
, heb ik mezelf cadeau gedaan toen ik blijvend afgekeurd bleek te zijn, als troost. De reader is puur voor het lezen het fijnst, maar met dectablet vind ik het toch ook prima lezen. Soms is het toch wel handig dat die oplicht, al werkt het readerlampje ook goed. 
(na eindelijk de knoop hebben doorgehakt)
)
heb dus een max van ongeveer 125.
?
Ben er heel tevreden over! 

Hij is wel heel glad en ik denk dat er mensen zijn die 'm te ''plastic'' zullen vinden ofzo. 
?(sony)