De oude Berber was heel even terug....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 21:49

En dat heb ik gemerkt. Ik zat nog geen minuut en er werd al flink gebokt. Een rodeopaard zou jaloers zijn op die bokkesprongen. Ze was woest! Haar buur-vriendinnetje stond namelijk te hinnikken en madam wilde niet bij haar weg. Ik hakken erin geprikt en daar ging ze, als een volleerd rodeopaard. Bolle rug en met 4 benen de lucht in.
Daarna kon ik het natuurlijk wel vergeten, ze dramde weer door, luisterde niet en van iedere graspriet was ze bang.
Toen werd ik woest, wat zij kan, kan ik ook!
Dus ik heb haar flink aan het werk gezet, overgangen tot ze er naar van werd. En ja hoor, het werkte. Na een half uurtje kwam ze terug. Begon weer braaf te lopen en gaf na.
Zo boos en beledigd als ik eerst was, ze probeerde me eraf te bokken Extreme duivel , zo trots was ik aan het einde op haar! Schijnheilig

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 11:45

En wel blijven zitten! Hartstikke goed van je.

Julius heeft eens zes weken stilgestaan(blessure) en toen mocht ik erweer op gaan rijden. maar mocht hem niet losgooien en niet longeren. dat ging eigenlijk heel erg god totdat ik mijn been aanlegde. bokken! soms wel tien minuten. heb een keer voor het zadel gezeten maar verder ben ik er niet afgegaan. 't is wat..

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 10:24

erg he, ze proberen je af en toe gewoon uit! Jopie doet dat vooral als hij weer eens naar het bos mag. Dan gaat gewoon het gas vol open en dan kan ik remmen wat ik wil, maar da's niet zo verstandig, ik kan beter de veiligheidsriemen opzoeken, want áls hij gaat, dan houdt hij ook niet zomaar op. En dan te bedenken dat ik hem al zo lang ken! Grrrrr... Geeft altijd wel een goed gevoel als het daarna perfect gaat...