vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:28

op het NK is geen B springen, dus ik denk dat die dan L moeten springen, maar moegen zo dan uberhaubt meedoen daar?

ik weet niet hoe het met dat verenigingsspringen gaat, maar met het gewonen springen is het zo dat als je je selecteerd voor de L, je het NK ook in de L springt, dan mág je niet eens M

succes in het M springen, en het is inderdaad hartsikke leuk!
op naar de Z , is nog leuker Haha!, ben ik sinds kort achtergekomen

gomir

Berichten: 25545
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:47

B ruiters springen volgens mij in Ermelo ook gewoon B hoor *LOL* Vorig jaar in ieder geval nog wel...en ik zou even het antwoord van de KNHS afwachten(een tip voor volgende keer, je kan ze beter bellen....Boos! )
Als je dan daar M moet zou ik tot die tijd HC rijden...Ermelo staat toch al pittig en het is zowel voor je eigen vertrouwen(en dat van je pony) en waarschijnlijk voor het kampioenschap beter om dan L te rijden denk ik...Ermelo is dan als ik even snel denk je tweede M-parcours en daar staat natuurlijk een dikke driesprong en ongetwijfeld een sloot...En tobias is al niet zo'n waterrat...Tong uitsteken *LOL* Waarom zou je meer gaan stressen als nodig is Verward (laat nog even weten wat de KNHS zegt alsjeblieft Lachen )

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:08

hoi,

individueel mag je wel een klasse hoger starten, bij ons in de kring werd er eentje kampioen in de LII dressuur, terwijl ze ook in de MI startte, nu mag ze door naar de regionale in de LII. Maar individueel mag je dus wel een klasse hoger, voor het verenigingskampioenschap weet ik dat niet!