Gezocht: Faith!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Gezocht: Faith!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 17:20

Ik zoek FAITH een ongeveer 13 jarige vosmerrie, ze is 2 jaar geleden door de Stichting Baruch gekocht voor een prikkie (800 gulden). Ze was zwaar verwaarloosd, stond tot haar knieen in de mest, kreeg het minimale aan voer! Zodat ze niet meer in onderhoud de duurste was! Sinds zij bij de Stichting is gekomen, is zij meegegaan op een ponykamp, ik heb haar daar leren kennen, was opslag gek op haar. Volgens die stichting is ze een draver geweest, maar dat haal ik er niet uit. Omdat er bij de stichting geen plaats meer was voor haar, werd er een kostadres gezocht. Ik mocht haar als ik een beetje betaalbare stalling kon vinden. Hier in de regio is de goedkoopste stalling rond de 500 gulden!!! Ze is rond de herfst 2000 doorverkocht naar een handelaar en vermoedelijk op een manege in Oegstgeest terecht gekomen... Weet iemand of kent iemand deze merrie???

Verdrietig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laat me alsjeblieft weten als je haar kent of ooit ergens gezien heb! Ze betekend ontzettend veel voor me! Verdrietig

....


Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 18:36

In oegstgeest heb je maar een echte manege en dat heet moedig voorwaarts en dat is voor gehandicapte kinderen voor de rest zijn er daar geen manege's.

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 18:46

Op manege RCA in Appelscha staat een merrie die ontzettend veel op haar lijkt. Misschien kun je het daar vragen. Ze heet daar Vosje, maar dat zegt niets natuurlijk.
Het is een schichtig paardje, maar wel ontzettend lief. Ze heeft precies dezelfde bles, dat was het eerste wat me opviel.
Ik zou het gewoon proberen. Hun website is geloof ik www.rca-manege.nl of www.manege-rca.nl Succes

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:18

Ik hoop echt dat je haar vind marlien! Je was zo gek op dat beesieje verdient het veel sucses met zoeken! Groetjes Lydia

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 20:24

dank je Lyd... ik hoop het echt!
En Chantal.. het kan best zijn dat ze daar staat, dat weet ik niet, heb jij misschien een mailadres of zo van die manege in Oegstgeest?
En Amanda... bedankt... ik heb al gemaild! Nu nog hopen op en reactie! Lachen

....

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:39

Foutje Verward moedig voorwaarts ligt tussen leiden en oegstgeest,het is ponycentrum leeuwenhoek die in oegstgeest ligt.Ik heb van beide geen email, Scheve mond maar ik ben wel zo lief geweest om hun telefoonnr. op te zoeken. Knipoog Hier komen ze:
Manege moedig voorwaarts
Wassenaarseweg 525 te leiden
tel:071-5155234

Ponycentrum leeuwenhoek Arnst J.L.
Endegeesterweg 25 te oegstgeest
tel:071-5170279


Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 20:52

Dankje wel!!!!! Echt super!!! Ik zal binnenkort eens even bellen! je bent een schat.... (tenminste...ik ken je niet... Haha!)

....

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:32

Ik neem het ook niet zo serieus Knipoog ik hoop dat ie er staat en laat het nog even weten hoe het is afgelopen.

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:08

Weet je al iets??

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:32

Sorry ik kan je niet helpen!! Ik hoop echt dat je haar snel vind, ik ben ook al heel lang op zoek naar mijn lieveling........

Laat ons weten hoe het gaat!
groetjes Remi

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 18:01

ik heb inmiddels wel reactie gehad op een mailtje met foto's van de manege in Appelscha... maar geen resultaat.... ze kennen haar niet, of ook geen paard wat erop lijkt!

Ik ik heb geprobeerd de manege adressen van Chantal te bereiken, maar nog geen gehoor gehad, wordt niet opgenomen!

Ik probeer het deze week nog een keer!

....

eempje41
Berichten: 376
Geregistreerd: 11-03-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 08:12

Je moet voor ponycentrum leeuwenhoek op zaterdag bellen dan word er meestal wel op genomen ik rij daar ik kan helaas niet zeggen of ze daar staat want mijn iPad kan die foto's niet openen....

Anoniem

Re: Gezocht: Faith!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:03

De foto's doen het niet....

heidi1973

Berichten: 499
Geregistreerd: 14-12-07
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 18:03

passieAppel schreef:
De foto's doen het niet....


raar he is een bericht van 9 jaar geleden 8)7


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Josien_ en 36 bezoekers