Tijden voor op het strand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Tijden voor op het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 12:47

Ik weet dat er meer topics over zijn, maar ik kan nergens vinden van hoelaat tot hoelaat je op het strand in Noordwijk mag. Wij gaan aanstaande zondag met de manege vandaar. Iemand?


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 14:26

Volgens mij is het op de meeste stranden nu zo dat je pas na 7 uur 's avonds op het strand mag, omdat je in het hoogseizoen zit. Ik weet het niet precies, woon niet bij zee, maar kun je niet informeren bij de VVV van Noordwijk of bij een manege?

Ariège

Berichten: 15
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:09

Hebben ze vanuit je manege niet geinformeerd? Zou ik daar even navragen. Lijkt me dat ze niet zonder voorbereiding naar het strand gaan.

Ieder heeft zijn eigen waarheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:35

Je hebt verschillende afritten waar je de hele dag op mag. Uit m'n hoofd 25 tm 27, maar dat vertellen ze je daar wel.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:53

bij ons mag je er voor 09.00 en na 19.00 op!

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 16:19

Ariège schreef:
Hebben ze vanuit je manege niet geinformeerd? Zou ik daar even navragen. Lijkt me dat ze niet zonder voorbereiding naar het strand gaan.

Nou het zou mij niks verbazen als dat gebeurt, dus daarom wil ik zeker weten namelijk. We komen helemaal uit Arnhem dus het wordt een behoorlijk ritje.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 16:48

Uhm Voor Noordwijk langs mag je sowieso niet. Tussen Katwijk en Noordwijk mag je de hele dag, maar dan ben je met een uurtje wel weer uitgereden (en dat lijkt me niet de bedoeling). Hoe het boven Noordwijk zit weet ik niet precies. Waarschijnlijk heeft Sonja inderdaad een goed beeld met die opritten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 17:02

Daar kun je een heel aardig rondje maken met een paar kilometer strand erin verwerkt. Maar dan heb je ook een flink stuk bos. Bij de boulevard (beetje overdreven term hoor voor Langevelderslag Haha! ) ben je nu voor 19.00 uur geloof ik niet meer welkom (terecht hoor).
In totaal kan ik me er toch wel een uurtje of drie lekker vermaken, maar ik rij dan ook als een bejaarde cowboy Haha!


Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 19:58

Ik heb de VVV opgebeld en er zijn geen tijden aan verbonden. In een bepaald gebied mag je er nooit erop, en voor de rest de hele zomer door wel. Maar iedereen bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fudge en 105 bezoekers