UMTS

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

UMTS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 10:43

He bart, wanneer kunnen we deze pagina gaan bekijken op onze telefoon? Met andere woorden alle mensen die i-mode hebben bijvoorbeeld. Daarvoor is het inladen van de pagina te groot. Valt daar wat aan te doen denk je? Net zoals toen sommige pagina's geschikt voor WAP werden gemaakt. Ben benieuwd of het mogelijk is. In theorie lijk het me wel. (trouwens goed studie projectjevoor kennis uitbreiding)

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 11:06

voor I-mode moet je ondersteuning hebben door je provider als ik het me goed herinner, niet iedereen kan zomaar een geshcikte i-mode page maken dus...Zelfde als met dat topic over smsen een tijdje trug. Voor sms opties zijn speciale protocollen die de sms service mogelijk maken en die zitten (net zoals i-mode of wap protocollen) vaak niet (voor niks) bij je pakket inbegrepen...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 11:38

I-Mode zuigt echt bah!
Vind er zelf niets aan

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 11:42

lol nee ook nie echt mijn id van lekker i-netten Tong uitsteken maar ja je meot iets he Knipoog umts lijkt me dan wel weer wat, heowel het uiteindelijk 'turen op een mini schermpje' blijft... Pc blijft voor mij toch nro uno Knipoog Gaat nix buiten m'n luie stoel met 21" voor m'n knar Tong uitsteken zeker met films, heb ik liever zo'n koelkast voor m'n hoofd dan zo'n luciferdoosje Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 12:45

Ga voor mij ook niet, maar over 5 jaar....wie weet wat we dan al allemaal hebben!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:42

hmnm lijkt me niet erg handig van die grote topics over zo'n klein schermpje scrollen... ben trouwens ook geen voorstander van i-mode en wap..

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:14

nee i-mode en wap (where are the phones Boos! hehe ) is nie echt iets waarop ik zat te springen Lachen, tis ook niet echt allemaal goedkoop :S, maar umts lijkt me al een stap in de goeie richting....