Telefoonnummer zoeken. Eind goed al goed :P

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Telefoonnummer zoeken. Eind goed al goed :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 18:37

Ik heb vorige week bij een grietje 2 paardrij broeken gekocht. Ik heb het geld opgestuurd en zij heeft gemaild dat het geld binnen was. Ook mailde ze vrijdagavond dat ze de broeken vertuurd had maar ik heb nogsteeds niets ontvangen.
Ik heb wel haar complete adres (Pb me even als je het wilt hebben en achter haar tel nummer denkt te kunnen komen) maar niet haar telefoon nummer..
Ik wil graag even bellen zodat ik de ouders of haarzelf even aan kan spreken.
helaas kan ik ze op www.telefoongids.nl niet vinden..
Het liefst zoek ik dus op adres ofzo??
Kan iemand mij helpen?

Groetjes Kim

PS het is niemand van bokt...
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 06-08-02 22:34, in het totaal 3 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 18:43


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 18:45

Yootha heeft het opgezocht voor mij (thanx thanx thanx) en ze gebruikt waarscheinlijk een schuilnaam. Want het adres en postcode komen overeen en de naam niet.
Ik ga ze straks bellen dna horen jullie het wel.
Thanx Yootha!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 18:48

Graag gedaan. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze samenwoont met diegene. Maar ik hoop dat je nu je broeken krijgt.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:13

Laat je even weten hoe het is afgelopen

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:21

ja want sit is gewoon oplichterij
dit moet je ook niet pikken hoor

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 19:53

Ik heb net gebelt. Er nam een oud vrouwtje op die vertelde dat hun verhuisd waren en dat familie Jansen (zoals dat meisje dus heet waarvan ik dacht dat ze haar naam veranderd had) inderdaad in die straat woonde.
Helaas wist ze het nummer niet.
Ik vrees dus dat ze geheim nummer hebben.
Weet iemand hoe ik er dan toch achter kan komen?

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:59

als je haar nieuwe adres weet kan je volgens ij een of andere centrale bellen en zo achter het nmmer komen!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 20:04

Het adres klopt nog wel. De mensen die opnamen zijn verhuisd naar een ander adres en hebben dat telefoon nummer gewoon meegenomen.
Het probleem is dus nu dat als ik op Jansen (hun naam) en op hun straat zoek dat het niet gevonden wordt. Waarscheinlijk heeft ze dus geheim nummer.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:15

Telefoongidsen zijn ook niet altijd up to date hoor en als ze net verhuisd zijn.
Heeft ze ze vrijdag op de post gedaan? Het is nu maandag... En de post is niet echt van de snelste... Zou nog maar even geduld hebben voordat je op hoge poten gaat bellen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 20:17

Meestal is het er zaterdags dan al margreet...
Maar ik wacht nog wel even maar baal er gewoon van en heb sterk het gevoel dat ik genept ben...

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:20

Ben het wel met Margreet eens. Als ze het vrijdagavond op de post heeft gedaan kan het heel goed nog iets langer duren.
Je hebt bij ons ook een postkantoortje waar je 's avonds nog wel pakketjes kunt brengen maar het wordt alleen diezelfde avond verstuurd als het voor vijf uur gebracht is. Dus het kan dan heel goed zijn dat het pas maandag verstuurd wordt.
(niet overal wordt op zaterdag gewerkt)

Hoop voor je dat dat het is en dat je het morgen alsnog binnen krijgt. Maar kun je haar niet mailen dan om te vragen of ze het 3S nummer heeft?
Dan kan je zelf zien waar het pakketje gebleven is. Anders heeft ze het dus niet verstuurd.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:27

Pakketjes duren vaak langer dan een brief. En bij de post zullen ze ook wel last hebben van vakantietijd. Ik zou morgen nog maar even afwachten en dan eens gaan bellen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132041
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:41

Margreet schreef:
Pakketjes duren vaak langer dan een brief. En bij de post zullen ze ook wel last hebben van vakantietijd. Ik zou morgen nog maar even afwachten en dan eens gaan bellen.


Precies, zeker als het pakketje niet door de brievenbus past, dan duurt het vaak wat langer.
Bij mijn weten levert TNT (daar worden pakketjes vaak door uitgeleverd) niet op maandag bij particulieren.
Ik zou nog even een dag geduld hebben, met een beetje geluk wordt het morgen afgeleverd.
Heb je overigens het verzendnummer ?
Op pakketjes die niet door de brievenbus passen wordt een streepjescode geplakt, en dan kun je bij de PTT navragen wat de status is.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:41

Heb je al 0900-8008 geprobeerd?
Ik werk zelf bij een bedrijf en we kunnen veel tel.nrs niet via internet vinden maar wel via dat nummer!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 20:45

Op verzoek van Margreet en anderen wacht ik nog een dagje af.
Ik mail haar wel even voor het 3e? nummer

Thanx allemaal Morgen horen jullie het

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 21:02

Pinky_girl schreef:
Op verzoek van Margreet en anderen wacht ik nog een dagje af.
Ik mail haar wel even voor het 3e? nummer

Thanx allemaal Morgen horen jullie het


3S nummer!
Je kunt dan via de site van tpg naar track and trace of zo gaan. Daar vul je dan dat nummer in en je postcode en dan krijg je precies te zien waar het pakje geweest is en waar het zich nu bevindt. Erg makkelijk!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 21:05

Ik heb het gemaild naar haar Lachen Nu afwachten op antwoord

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 21:06


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 08:53

Inderdaad vragen of ze het stickertje nog heeft van het verzenden. En even het voordeel van de twijfel geven. Een pakje van Maaike van de Vis die echt heel eerlijk is heeft er een keer 6 weken over gedaan om van een Assen naar Geleen te komen maar dat lag niet aan Maaike maar aan de post.
Kan best zijn dat jouw rijbroeken pas woensdag komen.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 09:06

en pinky, heb je al antwoord ?
ik denk dat het pakje nog onderweg is hoor. even geduld.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 09:55

Ja, een naar gevoel is dat he, PinkyGirl? Ik heb het zelf ook hoor, ik heb van iemand een bit gekocht (van Bokt) en ik heb het geld betaald, maar nu reageert ze helemaal niet meer op PBtjes enzo! Ik heb ook nog niets ontvangen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 10:17

Als het even kan dan probeer ik spullen die ik koop op te halen. Op het moment dat mensen daar moeilijk over gaan doen weet ik al hoe laat het is...

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 11:32

Maar ja naar Bilthoven rijden voor 2 broeken :S dan ben ej zelfs met gas al bijna zo duur uit als nieuwe kopen volgens mij :S, hoewel ik er met liefde en plezier ff met 'r naartoe was gereden Haha! Maar ja, vanaf september pas eigen auto, dus dan kan ik zelf de postbode worden denk ik Haha! Maar ja idd, is gewoon klote als zoiets gebeurt, ze zat het hele weekend al zo te balen :S

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 11:46

Bilthoven? Kwartiertje rijden ofzo? Knipoog

Maar serieus, zeggen dat je het op komt halen en dan de reactie daarop zeggen heel veel over iemands eerlijkheid. Op het moment dat het geen enkel probleem is, dan zit het wel goed. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik gelijk helemaal niets meer hoorde...