Tip`s gevraagd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Tip`s gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 10:33

ik ben bezig een eigen site aan het bouwen, het denk ik wel ongeveer gelukt maar wat vinden jullie wat zouden jullie er nog graag bij willen zien??

http://www.vdp-design.nl/unlimited-stables/

geluid komt er ook bij, de pre loader duurt heel effe maar het resultaat mag er dan wezen al zeg ik het zelf Schijnheilig
ook nog niet alle paardem staan erop maar dat komt....

dus de vraag wat vinden jullie?? en wat moet ik veranderen??

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 10:39

Duurt lang... ik denk dat er even een waarschuwing op moet voor de wachttijd... zodat mensen niet weg klikken.
Misschien een mogelijkheid om een link te plaatsen naar een html versie, niet iedereen heeft flash of is gecharmeerd van flash.
Verder is de tekst erg onduidelijk, moeilijk te lezen, mag wel iets groter.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:48

Erg netjes,alleen erg onduidelijk te lezen.Bij mij is de tekst echt superklein.Verder geeft de site mij een nette indruk,maar geluid hoor ik niet Verward Zodra ik "privelessen" aanklik slaat hij op hol (mijn muis dan)...

Maar verder (als je hem iets groter maakt) een erg nette site,en van dat langzaam laden heb ik absoluut geen last.Hij laad juist supersnel.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 15:58

ziet er moi uit maar onlees baar het lettertype is veel te klein.
kreeg zere ogen van het lezen dus ik ben niet verder gegaan dan de eerste 2 pagina's

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 12:11

Zou inderdaad het dubbele groter mogen

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 14:26

dude, je neemt een kwart van mn beeldscherm in beslag, er is dus veel meer ruimte die je van mij best mag gebruiken Haha!. Dit is zonde, ziet er op het eerste gezicht netjes uit, maar ik kan het niet lezen zonder tegen mn monitor aan te zitten.

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 21:01

Ik vind het een mooie site hoor, op die kleine lettertjes na da. Heb het alleen even snel gelezen maar volgens mij zijn er nog een paar zinnen niet af, die stoppen dus midden in de zin. En tsjaa wat mist er nog? Waar ik altijd geinteresserd in ben zijn prijzen (niet per se van de paarden te koop, maar van bijv. de priveles, stalling etc., maar misschien kies je er bewust voor die niet op internet te zetten, misschien ook nog een introductie over wie werkzaam zijn op het bedrijfje (jijzelf?). O ja, en bij paarden te koop krijg ik ook bij de friezen en springpaarden de dressurpaarden te zien. Verder dus een mooie site die bij mij gewoon snel laadt hoor!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 21:12

Iedereen heeft al gezegd dat het groter moet... daar sluit ik me bij aan.

Verder ga ik er van uit dat je nog veel meer foto's van de paarden er op gaat zetten?
Misschien kun je investeren in een goede digi en er dan ook videootjes opzetten, zeker in de prijsklasse waarin jij zit is dat wel iets wat mensen verwachten.

Ik zou ook wat foto's van de accomodatie er opzetten, zeker voor de mensen die africhting overwegen is het een pre om te weten waar en hoe hun paard gestald word. Tuurlijk zullen ze dan eerst nader kennis komen maken maar die eerste indruk...

Mijn muis had ook probleem bij het aanklikken van privelessen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 23:56

wat betrefd het groter maken. Ik denk dat je hem gemaakt hebt op een reso van 800x600 he? Het is flash, dus als je het groter maakt wordt het bestand ineens ook een heel stuk groter en nog langzamer voor mensen met een langzame connectie. Verder vind ik de intro wel stoer Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 01:59

Sypheron schreef:
wat betrefd het groter maken. Ik denk dat je hem gemaakt hebt op een reso van 800x600 he? Het is flash, dus als je het groter maakt wordt het bestand ineens ook een heel stuk groter en nog langzamer voor mensen met een langzame connectie. Verder vind ik de intro wel stoer Lachen


Intro flash met optie, skip intro voor langzame bezoekers...
ik zou toch proberen wat meer te doen met java en style sheets.

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Re: Tip`s gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 07:31

Ik vind de intro vooral zeer goed gevonden en ja, het lettertype dus Haha!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 01:15

ok jullie wensen zijn vervuld...

nou ja de grootte dan... de rest ben ik nog mee bezig, lettertype zien jullie ook graag anders??

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 01:20

hellup me site staat nu op 800x600 maarre al me foto`s zijn uit de vorm getrokken wat nu??

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 01:45

ehm lettertype is GROOOT ipv klein :S niet TE groot, maar letter zien er uitgerekt uit :S lijken gepixeld.....

maareh die intro is wel duchtig hoor Haha! en sowieso neem ik m'n petje voor flash sites af, vooral omdak nie weet hoe het moet Tong uitsteken en het er vaak zo leuk uitziet Lachen

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 09:17

Wat mij betreft hoef je er geen muziek op te zetten. Ik vind het zelf altijd heel irritant en druk snel op mijn 'mute' knopje. Succes verder!