Steef en het Anky-effect

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Steef en het Anky-effect

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 15:19

Gisteravond heb ik Al-Dabaran, het paard van mijn zus, in de les gereden. Ze heeft lange tijd vakantie gehad omdat ze bij mijn ouders stond om gedekt te worden. Binnenkort moet ze een bestgaand rubriek starten, maar dan moet ze wel goed getraind zijn natuurlijk Haha!

Omdat ze vrij klein is heeft ze een mooi maatje voor mij met mijn 1.65m en een halve centimeter Haha! en mag ik haar dus uitbrengen. Ik heb haar woensdag voor het eerst weer gereden en dat ging best wel goed. Ik heb haar vorig jaar zadelmak gemaakt en iets aangereden, maar toen moest ik haar weer inleveren aan mijn zus natuurlijk Haha! Jantien heeft haar de hele winter gereden en dit voorjaar is ze gedekt, van Donnerloh (Donnerhall X Rubinstein)

Sjuimpje en Steef waren gekomen om eens te kijken, dat was erg gezellig. Jantien had Al-Dabaran gebracht, en ik hoefde eigenlijk alleen nog maar op te stappen en weg te rijden Bloos Ze liep best wel fijn. Mijn trainer vond haar net een jonge Cocktail, maar dat is ze toch echt niet Haha! Haar eigen papa, Whinny Jackson liegt er ook niet om, en zelf was ze vorig jaar nationaal merriekampioen, dus daar hoeft het ook niet aan te liggen. Haha!

Ze is nog niet zo veel op vreemd terrein geweest, en vond het allemaal heel erg spannend. Maar ze liet zich goed rijden en we hebben fijn aan een paar puntjes gewerkt waar ik woensdag tegenaan was gelopen.

Na afloop hebben we de stal nog een beetje bekeken. Nou is Steef ook eens op een échte dressuurstal geweest en weet hij hoe je én snel, én strak een bandage moet oprollen Haha!

Daarna hebben we lekker gegeten bij de Mac (terwijl ik toen ik de foto's zag ernstig besloten heb de sportschool weer op te zoeken en lekkere dingen maar even te laten voor wat ze zijn Bloos )en zijn we nog even bij mijn hengstje langsgeweest. Nescio staat deze week bij mijn ouders, dus die konden ze helaas niet zien.

hier staan de foto's:

[ITP] Al-Dabaran in de training

[ITP] foto's van mijn 3-jarige Welcome hengst
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-08-02 22:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 19:11

Tssssk, die titel!
En je bent de eerste die commentaar gaf op mijn manier van bandages oprollen Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 19:55

Hmmm ik vond Steef al wel een beetje als een dressuurruiter overkomen hoor.
Hij kon al aardig er over meepraten haha.
Wie weet gaat hij nog met die fries starten in de dressuur? Leuk stel samen! Knipoog

Even een voorstelling maken van hoe een keurig wedstrijdjasje met hoedje hem zou staan... witte beentjes eronder...
Zien jullie het voor je? Clown

En Steef elk product in dit leven moet weer anders worden opgerold..
Kom je vanzelf achter. Bloos *LOL* }>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 20:09

Ik zie je al gaan hoor Steef, met die fries op zijn achterbenen, net als op die ene foto *LOL*

Maareh, was Lotje wel een beetje aardig? 0:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 20:25

Voor Steef wel, voor Partout wat minder }> Knipoog

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 21:24

Ja, Lotje heeft Partout mishandelt! Extreme duivel

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 21:26

heeft ze hem geslagen?? foei toch

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 23:09

Laten we het zo zeggen:

Het is erg jammer dat Partout met pensioen is,
want hij heeft nu een mooie diepe groeve waar de kinketting perfect had kunnen liggen *LOL*

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 23:54

aii auw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 01:28

moet ie z'n voorbenen ook maar gewoon op de grond laten staan Haha!