zweetkop!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

zweetkop!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 21:51

Ik weet niet of het hier goed staat, ik vrees van niet. Scheve mond
Het klinkt mischien een beetje stom/raar, maar na het rijden (met cap natuurlijk) heb ik altijd een vreselijke zweetkop, het lijkt dan net of ik zo onder de douche uitkom! Kwijl Lips are sealed

Verward Wie weet hier iets tegen, want het is best vervelend. (de eerste uren na het rijden durf ik me niet te vertonen.)

Lovers:+::+::+::+::+::+::+::+::+:


replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 21:57

Tsja, paardrijden is vermoeiend, en als je ergens moe van word mag er toch ook wel bij zwete.. je ziet topatleten toch ook niet zonder druppeltje zweet over de baan lope! Ik heb zelf ook altijd een rood (lees knalrood), zweetend hoofd, tsja kunne ze tenminste zien dak ook gewerkt heb Haha!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 21:59

Ja dat weet ik wel, maar... bij mij is het echt heel erg. Als we dan onze caps afdoen na het rijden ben ik de enige met een zweetkop de andere hebben dan wel een rood hoofd ofzo, maar niet zo'n zweetkop als ik!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:01

Ach joh, je moet gwoon probere er je niet zo zorge over te maken, je bent zoals je bent toch..Iedereen zweet tijdens het rijden, de 1 wat meer als de ander, nou en, zou jij het erg vinden als 1 van je vriendinnen dat had? Vast niet, dus waarom zouden andere er wel mee zitte als jij het hebt?

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

chanickyo_i_want_you_back
Berichten: 26
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:18

ik heb er nooit last van dus ik weet het niet maar hoe bedoel je slowchat s nachts

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:52

goh, als jij 11 uur snachts vind... en dat slowchat valt wel mee

Ón topic: Helpt zo'n fietshelm cappie niet? Is toch iets minder heet?

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:49

Dat is dus een van de redenen waarom ik zonder cap rijd. Niet dat ik me dan niet durf te vertonen, daar zal ik schijt aan hebben (wat jij dus ook moet doen). Maar gewoon het feit dat ik zo'n zweetkop krijg...daar krijg ik dus hoofdpijn van.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-02 21:05

Oke bedankt voor de reacties, ik kan er dus nix aan doen, moet er gewoon mee leren leven. Ik zal het proberen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Furbie11, GrapeshotBot, Kimmej, Lithya, Taartje en 38 bezoekers