pony laten beleren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

pony laten beleren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 21:44

Ik wil mijn driejarige merrie(1.55m) graag een maandje ergens in training doen als ik de basis een beetje voor elkaar heb. Niet omdat ik het zelf niet kan, maar omdat ik het momenteel erg druk heb en het regelmatig 'trainen' er dan weleens bij inschiet Huilen (ga ook studeren in september)
Dat vind ik eigenlijk een beetje zonde, want het beestje wil erg graag lopen, maar ik heb gewoon weinig tijd om het zelf bevestigd te krijgen. Een driejarige af en toe eens pakken werkt nu eenmaal niet optimaal en dan kan ik het beter aan een prof overlaten. Dan kan ik daarna zelf weer verder aan het werk en beslis ik welk paard ik houd en welke weggaat of naar mijn zusje gaat. De driejarige merrie gaat voorlopig niet weg, maar als ik mijn ruin blijf rijden(die gaat nu net goed *LOL* ) neemt mijn zusje de pony over *LOL*

Weet iemand misschien een betrouwbaar adres(liefst geen 'massastal')? Het liefst in Noord-holland(noord), maar Friesland is ook een mogelijkheid. Ik vind het wel belangrijk dat het beestje rustig de tijd krijgt(liever een maand langer weg, dan alles vlugvlug erin getrapt...) en dat er eerlijk met haar omgegaan wordt Haha!

Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:55

Ik heb gehoord van Gerald Drenth, hij zit ergens in de buurt van Apeldoorn. Werkt veel samen met Rini vd Schaft, dat is zijn buurman. Het is een jonge jongen die alles zelf doet, daarom is het ook iets duurder. Ik heb hem eens gebeld voor mijn paard die altijd zo moeilijk is. Ik heb het adres gekregen van iemand die haar paarden door hem laat rijden (wedstrijden). Het klonk goed allemaal, je wordt er ook zelf bij betrokken maar ik weet niet of hij echt paarden inrijdt. Ik ken ook een stal in de buurt (schagen) maar daar wordt het idd effe snel gedaan en voornamelijk door stagiares, dus daarom is het ook weer iets goedkoper.
Als je wilt kan het het nummer voor je opzoeken.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 20:08

Het klinkt wel goed, maar Apeldoorn is zo ver weg...Huilen Dan kan ik niet even gaan kijken tussendoor, moet ik al echt een dag spijbelen of vrij nemen en mijn moeder lief aankijken...*LOL* Dat het duurder is maakt me niet zo veel uit, als je er maar kwaliteit voor krijgt.
Als er stagiaires mee gaan rommelen doe ik het liever zelf. Ik kan het ook wel, maar heb gewoon weinig tijd. En ik vind dat zo'n jong dier(zeker in het begin) regelmaat nodig heeft...

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:23

Je kunt eens gaan kijken bij Ronald Beukers,die doet het geloof ik ook en zit in Warmenhuizen.Verder heb je nog stoeterij het Centrum en er zijn er nog wel meer in Noord-Holland hoor,ik weet ze alleen niet zo snel op te noemen.
succes met zoeken!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 20:34

Dat is dus het probleem...Ronald doet liever geen pony's en de mijne is toch echt niet groter geworden dan 1.55 *LOL* En dat heb ik al bij meer stoerijen gehoord...Huilen