flinke buil..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 20:23

...Heeeeel leuk paard die Orri van Manon!
Vandaag was Manon mee naar mijn les..die ook al niet zo denderend ging Scheve mond\
Daarna naar Orri en ik heb Manon een beetje geprobeerd te helpen. Ze vroeg of ik er even op wilde, dus tja...vooruit he Pling *LOL*
Heb 'm al 's eerder gereden, fijn paardje wel, alleen kijkerig.
Ook nu dus weer!!! Het principe laag/rond = lucht, hoog/tegen de hand = druk begreep ie al gauw. Het ging op zich lekker, totdat ie zich helemaal ongans schrok van...jawel...een BANKJE!!!!! Woooooow, dat bankje was verplaatst....eeeeeeng! Kusje
Hij draaide dus onverwacht om, ik verloor mijn evenwicht, hij maakte nog een huppeltje na en ik lag ernaaaaaaaaaast!!! Knipoog
Dat op zich viel nog wel mee, maar ik greep snel de teugel, was bang dat ie zou gaan rennen...meneer steigert en ik krijg zijn hoef vol tegen mijn voorhoofd. Werd even zwart voor mijn ogen Verdrietig
Maar goed, meteen er weer op gegaan en we hebben nu een pact gesloten samen: we blijven vriendjes Bloos Bloos Bloos Hij deed erg zijn best de rest van de tijd, en ik vond hem zelf erg fijn gaan!
Heb nu wel een megabuil op mijn kop en een barstende koppijn, beetje dizzy ook, maar verder alles oke!
Jullie hadden dus gelijk: beter van zo'n kleine afliggen, hahahahha Party!! Party!! Party!!
Het zit me wel mee jongens: twee keer in een week ernaast....we worden nog baggervet van alle verplichte taart nu!
Enne...van mijn eigen knollie ben ik in geen 2 jaar meer afgedonderd...afklopppen!!!!

Groetjes Suzanne!!!!


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 20:26

haha. Dat is lachen geblazen. (maar heb toch ook wel medelijden met je hoor)Och ja je overleeft het wel. Had je een cap op?

Trouwens... Ik ben Heike die onder Bart z'n naam zit te tikken.(ben bij hem)

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 20:32

Hoi, was wel even schrikken zeker toen je ernaast lag. Heb je niet per ongeluk een lichte hersenschudding? Zou wel even rustig aandoen als ik jou was.
Wel goed dat jullie daarna weer vriendjes zijn geworden Lovers *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 21:04

alweer samen...heike en bart.
ene suus jeetje zeg wel even schrikken heb je nu geen last van je hoofd/nek?
tja leuk he zo'n meeting? hoe ging je les? Ik wil ook nog eens komen kijken het is nog geen 20 min rijden voor mij!
Morgen avond voor het eerst sinds 3 mnd weer les zal mij benieuwen wat ik allemaal verkeerd heb gedaan haha

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 21:07

Ik zou idd ook voor de zekerheid even langs de dokter gaan! Met dergelijke diungen kun je niet voorzichtig genoeg zijn! Gelukkig niet te erg geschrokken begrijp ik uit je verhaal...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 21:10

Haha! Ik schrok me een hoedje....ik ben 1x van mijn knol afgevallen en dat was toen ik hem 2 weken had. Hij kan heel rottig draaien zeker als je het niet gewend bent.
Maar hij liep verder heel netjes bij haar en ik ben allang blij dat ze mij ook wel netjes vond rijden!!! Pfew, ik was hartstikke bang dat ze dacht, 'nou ik kan wel zien dat die van ... afkomt *LOL*'
Haha! En Suuz, Orry vind jou wel lief hoor,
dat kleven aan het einde betekend ook dat hij je als 'leider' beschouwde....
doet hij verder alleen bij mijn vorige instructeur, instructrice en bij mij. Lachen
Haha! Ik vond Suuz heel netjes rijden bij haar les, haar instructrice weet heel goed je aan te geven wat je moet voelen en wanneer.
Verder blijft het luchtig, hard werken maar toch ontspannen. Er liep een hele lastige bok die voor het eerst buiten kwam bij te springen en doen, maar ze had hem onder controle.
Haha! Nou Suuz, vraag even aan huisarts of er kans op lichte hersenschudding is??? Dan kun je beter een dag of 4 rustig aan doen....
Zondag niet starten Knipoog

Haha! Ik ben benieuwd of ik er morgen iets over hoor!!!! van vandaag!!!

Groetjes.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 21:12

Ja, k weet nog niet. Ik heb wel erge hoofdpijn en beetje licht gevoel, maar niet misselijk meer. Van mijn nek heb ik inderdaad wel behoorlijk last, denk dat ik daar maandag wel even mee naar de dokter ga.."Dokter, Bob heeft mij geslagen!" Hahahahha! Party!! *LOL* Party!!

Leuk Kim, als je komt kijken! Ik heb nu 5 juni om 15.00 les, de dag na Pinksteren, waarschijnlijk werk jij dan?!?!?!
Succes met je eigen les.
Marillie ging vandaag best fijn, totdat ik proefje door ging nemen, dan word ik zelf gespannen... Scheve mond\
Ik wilde bijna niet starten zondag, zie het echt niet zitten....bleeeeeh Misselijk
Maar het is vooral dat ik in een nieuwe klasse moet...onbekend, dus eng!

Groetjes Suzanne

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 22:53

jee suzanne!wat maak je me nou Knipoog .let wel goed op dat je geen hersenschudding hebt...even rustig aandoen.heel veel sterkte hoor!hopelijk dat je verder nergens last meer van hebt....

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 13:30

jeetje,suzanne,sterkte!!!
Mag ik ook een keer met je mee??
groetjes monique.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 13:51

Woooooooooooow....
en manon jij wou nog dat k er n x opging...???????

Toch maandag ff langs de dokter, suus!!!!!!

(ach.. het is toch volkomen begrijpelijk... zo'n bankje is heeeeeeeeeel eng!!!)

Gelukkig is het zo goed afgelopen!!!!!!

Sterkte zondag!!

..... leeg .....

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 14:39

Goh Suus, klinkt wel als een lichte hersenschudding! Als je ook nog eens misselijk bent geweest?! Veel sterkte en zoek niet teveel de zon op... vermoeiend voor jouw hoofd op het moment. In de schaduw je laten verwennen door een knappe jongeman die heerlijke drankjes en ijs serveert... Lijkt je dat niks?
Beterschap!
Groetjes, Dorine.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 17:43

Haha! In plaats daarvan mocht Suzanne fijn de hele dag op pad...

Scheve mond\ Ik hoorde net dat het dus wel een lichte hersenschudding is en haar nek is gekneusd, normaal niet zo erg, maar zij heeft natuurlijk een Whiplash en dus heeft ze nu een kraag om.

Verdrietig Orry liep nadat hij viel niet onregelmatig of kreupel, maar vandaag dus wel best erg ook. Kramperig met rechtsvoor en hij duwt zijn linkerheup heel raar, houd zijn staart naar rechts.
Dat word zondag dus geen wedstrijd.
Ik hoop dat het morgen wat beter gaat met hem Verdrietig en met Suuz natuurlijk ook.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 17:58

Ai ai ai, dat is allemaal niet zo leuk. Wat zo'n bankje al niet kan doen he! Nou, veel sterkte dan maar Suzanne!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 18:07

Ik hoop vooral dat Orri alleen spierpijn blijkt te hebben! Vind het zo banketstaaf dat ie nou niet goed loopt Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Manon, ik bel je morgen hoor, ik wil wel weten hoe het met 'm gaat!

Ikzelf voel me steeds minder lekker, en behoorlijk misselijk. Eigenlijk mag ik niet rijden, maar zondag wedstrijd, dus ik ga zo even proberen hoe het gaat Knipoog
Hoop maar dat Orri gauw weer oke is.

Groetjes Suzanne

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 21:12

Lachen Dank je Suuz voor je medeleven.
Net nu krijg ik een bericht dat de fokker eens wil komen kijken Scheve mond\ heb ik maar uitgelegd wat er gebeurt is....
Ik ga waarschijnlijk morgenochtend naar hem toe, want Maarten zijn fiets is 's middags klaar en die gaan we natuurlijk met zijn allen ophalen.
Maar goed dat er geen 'verzorgingspunten' meer zijn op je protocol want een kraag zou je misschien net dat puntje minder kosten... *LOL*

Doe jij nu maar rustig aan, je hebt er niks aan om het nu te forceren, je hebt Almelo voor je...je paarden komen wel buiten!!
Je moet gewoon lekker languit op een stoel ofzo met koud drinken en een liefdevolle man, (die gelukkig niet zelf plots ook een hersenschudding op kan lopen!! en hij hoeft niet te werken dusseh..... Knipoog )

Ik denk dat het goed zal zijn om naar Rodinde ermee te gaan en er zeker niet te overhaast weer iets mee te gaan doen, straks zit er iets wat ik niet zien kan en krijgt hij wel ergens 'echt' last van.

_________________
<FONT COLOR="white">*Experience: something you don't get....until after you need it.*</FONT>
<FONT COLOR="purple">[img]../upload/19/925.gif[/img]*Moderator Verslag van de Dag*</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-08-19 20:24 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, fleur_yen, Freekieee, majemalo, Mevr_Meeuw, Plus_en_Min, Poekkie, Riviera87, Symke, Umeo en 93 bezoekers