De NK :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

De NK :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-02 01:34

Ik vroeg me af wie er allemaal gingen, en zo ja, als tribuneridder of als deelnemer? Misschien leuk om te weten zodat we je een beetje in de gaten zouden kunnen houden als je gaat rijden.

Ik ga in ieder geval alle dagen Lachen Alleen als tribuneridder wel te verstaan Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:08

Welke NK bedoel je? De open NK of de Quarter NK?
Ik kan op dit moment niet zo ver vooruit plannen, ligt een beetje aan de situatie en het Budget. Ik vrees dat de Americana er bij mij een beetje in gaat hakken.... Lips are sealed

Je suis Charlie.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-02 11:44

LOL Haha! Ik bedoel de NK eind september...is volgens mij de Open NK? Toch?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:27

Op Zaterdag 28 September is er een clinic van Antoine de Bodt bij ons in de buurt. Daar wilde ik in ieder geval gaan kijken. Misschien dat ik daarna nog naar Marienheem ga, maar misschien ook niet. En ook de Zondag zal er een beetje vanaf hangen...

Je suis Charlie.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:51

Waar is het Nk precies??? Is dat 1 dag of meerdere dagen??

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 16:58

xono ik ga dus wel en doe mee.

ben er vanaf vrijdag, ik heb er donderdag nog niets te zoeken aangezien ik mijn kwartjes nog niet op naam heb staan. Bloos dus wie weet zie ik je daar. Haha!
of ik daar ook ga kamperen weet ik nog niet ligt eraan welke paarden ik meeneem. en ik kan nu dus ook nog niet zeggen waaraan ik meedoe.

en het nk van de wran is dus voor diegene die het niet weten van donderdag 26 september tot en met zondag 29 sep. in marienheem.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:30

Ik ben ook van plan om mee te doen. Ik wil in ieder geval meedoen met een aantal appaloosa klassen (op donderdag) en een aantal amateur klassen van de Wran, misschien ook wel open.
Waarschijnlijk trail, pleasure en horsemanship. Misschien ook wel westernriding.

Ik ga dus in ieder geval wel camperen!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 18:14

Yep, ik doe ook weer mee met Dot (NK Paints wel te verstaan) in Open en Amy Halter...al om 7.30 uur WAAAAHHH!! Gaaaap Ik geloof dat ik toch maar een stalletje huur en vrijdagmiddag heen rijd. Knipoog

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:22

Ik ben er ook maar dan gaan we met een hele groep heen. Haha! Wij komen Vrijdagmiddag en blijven dan tot Zondags. Ariette Buchter doet van ons waarschijnlijk mee. *LOL* Zelf zijn wij tribunebewoners. Dus tot dan dan maar he

Euh,...?? Tsjah,...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-02 20:59

Rina: en in welke onderdelen ga je starten?

Wij gaan ook camperen Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 21:01

Ik ga misschien heen als tribuneridder, maar waarschijnlijk als groom...Ik heb er al weer zin in. Maar ik hoop dat ze voor het nk wel tribunes plaatsen op de een of andere manier..Lachen

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 23:34

Ludo schreef:
Maar ik hoop dat ze voor het nk wel tribunes plaatsen op de een of andere manier..Lachen


Hoi,

Nou... wie weet ! Ik heb namelijk Peter Wittemans met de 'penningmeester' v/d WRAN horen praten over de 'tribunes' Haha!
Dus laten we hopen dat dat goed gaat komen !!!!

En verder... hoop ik dat het me nu eens gegunt is om dan eindelijk met Colinda mee te kunnen doen....
De ene keer 'hangt' ze met haar achterbeen in het draad Verdrietig
Dan weer hebben we te maken met het 'nederlandse' weertje hiero Lips are sealed
De laatste keer kunnen we eindelijk de binnenbak in... blijkt de bodem toch nog niet goed te zijn

Affijn .... onze bodem is nu goed, dus het nederlandse weer kan me gestolen worden Knipoog nu maar hopen dat er niks meer tussen komt Schijnheilig Tong uitsteken

En ja , wij gaan ook camperen !!!!!

misschien nemen we ook nog andere paarden mee.

Groetjes Jolanda


oh ja ... Francis : hoe is het afgelopen met jou & Dot?
Ik ben op de vrijdag & zaterdag geweest... maar zondag zo vroeg uit bed, zag ik niet meer zitten Knipoog

op de avatar zie je Sallyman!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 00:46

Op welke dagen kom jij Jolanda? Lijkt me erg leuk om Colinda te kunnen zien Knipoog Wij camperen dus ook, dus ik zal je dan wel zien. Ik weet nog he je eruit ziet, dus dat zal wel goedkomen Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 01:09

Colinda schreef:
oh ja ... Francis : hoe is het afgelopen met jou & Dot?
Ik ben op de vrijdag & zaterdag geweest... maar zondag zo vroeg uit bed, zag ik niet meer zitten Knipoog


Dot werd tweede... van de twee... Heb de judge nog gesproken, hij vond Dot ook erg mooi en het was dan ook 'very close!' Dat bleek ook wel, hij nam érg veel tijd voor de twee merrietjes! Maar omdat Dot zo mager is geweest een paar maanden terug, kwam ze nu nog nét wat te kort... Dat komt nog wel *LOL*

Ik ben erg tevreden over Dot, want vorig jaar was ze nog erg slecht te showen, en dit jaar ging dat een stuk beter. Ik kan haar redelijk goed vierkant zetten (nog niet 'via het halster') en ze blijft ook al wel een poosje stil staan. Ook draven gaat nu veel beter. Vorig jaar wilde ze nog wegrennen enzo, maar nu bleef ze netjes naast me.
Dot is een behoorlijke 'hittepetit', dus het gaat niet zo makkelijk als bij sommige 'coolere' types Haha!
Toen we klaar waren heeft ze ook nog een hele poos op de trailer gestaan, en ook toen was ze hartstikke braaf.
Ik ben dus heel tevreden met m'n meissie. *LOL*

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 01:21

Francis"]
[quote="Colinda schreef:
oh ja ... Francis : hoe is het afgelopen met jou & Dot?
Ik ben op de vrijdag & zaterdag geweest... maar zondag zo vroeg uit bed, zag ik niet meer zitten Knipoog


Dot werd tweede... van de twee... Heb de judge nog gesproken, hij vond Dot ook erg mooi en het was dan ook 'very close!' Dat bleek ook wel, hij nam érg veel tijd voor de twee merrietjes! Maar omdat Dot zo mager is geweest een paar maanden terug, kwam ze nu nog nét wat te kort... Dat komt nog wel *LOL*

Ik ben erg tevreden over Dot, want vorig jaar was ze nog erg slecht te showen, en dit jaar ging dat een stuk beter. Ik kan haar redelijk goed vierkant zetten (nog niet 'via het halster') en ze blijft ook al wel een poosje stil staan. Ook draven gaat nu veel beter. Vorig jaar wilde ze nog wegrennen enzo, maar nu bleef ze netjes naast me.
Dot is een behoorlijke 'hittepetit', dus het gaat niet zo makkelijk als bij sommige 'coolere' types Haha!
Toen we klaar waren heeft ze ook nog een hele poos op de trailer gestaan, en ook toen was ze hartstikke braaf.
Ik ben dus heel tevreden met m'n meissie. *LOL*
[/quote]

Ik ben toch benieuwd naar je paintmerrie Dot Lachen Misschien moet ik toch maar eens wat vroeger mijn nest uit op die wedstrijden Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 08:32

Xono schreef:
Ik ben toch benieuwd naar je paintmerrie Dot Misschien moet ik toch maar eens wat vroeger mijn nest uit op die wedstrijden


Op de Happy Paint Show ben ik er de hele dag, dus Dot ook... gelegenheid zat om ons op te zoeken. En de show begint pas om 10 uur, dus da's ook niet zo vroeg Knipoog

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

wedstrijden/meeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 08:42

Hoi,

Francis : fijn dat het goed ging met de kleine 'Dot' Knipoog
Heb je Jeanet ook nog gezien? Hoe is het haar vergaan met haar 1e wedstrijd? ik heb haar nog niet gesproken....

XoNo ;
Wij gaan dan wel alle dagen, dus dat wordt écht camperen Knipoog
Gezellig dat jullie er ook zijn !
Vooral de feestavond van de WRAN vonden we vorig jaar zowaar erg gezellig, dus we hopen dit nog eens mee te maken Party!! en nu hoeven we tenminste niet terug te rijden, maar lekker de 'tent' in Haha!
Ennuhhh... je mag Colinda zien hoor... als je maar niet té hard "boe" roept Haha! Clown
Ik weet nog niet welk niveau we gaan inschrijven... onderdeel uiteraard reining... niveau zien we straks wel... Lachen

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

Vallerina
Berichten: 137
Geregistreerd: 05-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 09:43

Cassidy schreef:
Op Zaterdag 28 September is er een clinic van Antoine de Bodt bij ons in de buurt.


Off-topic:
Komt hij in Purmerend?

On-topic:
Ik ga waarschijnlijk wel kijken.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 10:02

Hij komt op Stal Kickersteijn in de Starnmeer. Dat ligt tussen Alkmaar en Purmerend. Had je willen komen kijken of ook willen rijden?

Je suis Charlie.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 11:31

Colinda schreef:
Francis : fijn dat het goed ging met de kleine 'Dot'
Heb je Jeanet ook nog gezien? Hoe is het haar vergaan met haar 1e wedstrijd? ik heb haar nog niet gesproken....


Nou, 'kleine' Dot... Iedereen riep juist 'wat is ze gróót geworden!' Ze is al bijna 1.48... en dat voor een jaarling! Ik ga straks een trapje nodig hebben!

En Jeanet deed het goed. Eerste geworden in de Halter, helaas in de Hunter wat minder, maar dat kwam omdat er totaal geen tijd was om los te rijden! Hier had de organisatie toch een klein steekje laten vallen... Als er mensen uit de Halter aan het eerste rijonderdeel mee doen, moet er toch een kleine pauze zijn voor omkleden en losrijden. Nu was er nog wel showmanship, maar daar waren maar 3 deelnemers... nauwelijks genoeg tijd om om te kleden in je engelse pakkie...
Brody was dus érg enthousiast en ze kon hem maar met moeite houden... maar goed... voor een paard dat nul tot geen wedstrijd ervaring heeft, heeft'ie zich toch best heel braaf gedragen... Die komt er wel!

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 16:25

Francis"]

Nou, 'kleine' Dot... Iedereen riep juist 'wat is ze gróót geworden!' Ze is al bijna 1.48... en dat voor een jaarling! Ik ga straks een trapje nodig hebben!
[/quote]

Bloos zo zo !!! 1.48 ! mooi hoor Knipoog en ze was al zo mooi op de foto, die ik toen op bokt zag Kwijl


[quote="Francis schreef:
En Jeanet deed het goed. Eerste geworden in de Halter, helaas in de Hunter wat minder, maar dat kwam omdat er totaal geen tijd was om los te rijden! Hier had de organisatie toch een klein steekje laten vallen... Als er mensen uit de Halter aan het eerste rijonderdeel mee doen, moet er toch een kleine pauze zijn voor omkleden en losrijden. Nu was er nog wel showmanship, maar daar waren maar 3 deelnemers... nauwelijks genoeg tijd om om te kleden in je engelse pakkie...
Brody was dus érg enthousiast en ze kon hem maar met moeite houden... maar goed... voor een paard dat nul tot geen wedstrijd ervaring heeft, heeft'ie zich toch best heel braaf gedragen... Die komt er wel!


Oh dat is niet verkeerd, wéér 1e in de halter in ieder geval Knipoog
En ja... daar moeten ze idd rekening mee houden... is ook érg vervelend dan, je 1e wedstrijd en dan niet 'lekker' los kunnen rijden

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 17:51

Het is nu ongeveer zeker dat wij ook het hele weekend gaan. En ook dat ik heerlijk veel te groomen heb...Lachen Ik weer blij. Maar kamperen daar heb ik echt een afschuwelijke hekel aan, dus ik hoop dat ze niet al te ver weg iets hebben wat niet al te duur is. Maar dat we gaan is in ieder geval zeker. Misschien kunnen alle boktpaarden wel bij elkaar staan in de stallen, hoeven we niet zo te zoeken. Haha!

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:27

Ludo schreef:
Het is nu ongeveer zeker dat wij ook het hele weekend gaan. En ook dat ik heerlijk veel te groomen heb...Lachen Ik weer blij. Maar kamperen daar heb ik echt een afschuwelijke hekel aan, dus ik hoop dat ze niet al te ver weg iets hebben wat niet al te duur is. Maar dat we gaan is in ieder geval zeker. Misschien kunnen alle boktpaarden wel bij elkaar staan in de stallen, hoeven we niet zo te zoeken. Haha!


mijn groom is afgelopen weekeinde wel geweest en heeft gesproken met henk mollema van het bestuur. kamperen is op het parkeerterein en dus veeeeeel dichterbij dan vorig jaar. enne hem werd dus direct ook maar gevraagt hoeveel plekken hij wilde (aangezien we vaak ook met een klupje zijn), dus voor alle bokkers die kamperen en bij elkaar willen staan. dat is dus te regelen Haha! enne alle boktpaarden bij elkaar, dan wel graag in de stallen die niet in de manege zijn aangezien ik een heb met wat longproblemen.
dat met die tribunes komt goed, tenminste dat heeft henk mollema gezegt.

Citaat:
Nou, 'kleine' Dot... Iedereen riep juist 'wat is ze gróót geworden!' Ze is al bijna 1.48... en dat voor een jaarling! Ik ga straks een trapje nodig hebben!

ik zou de mijne een moeten meten, maare volgens mij is die al meer dan 1.48 m. ik heb een reus Knipoog

Citaat:
Rina: en in welke onderdelen ga je starten?

zover ik het nu kan zien, showmanship at halter, pleasure, horsemanship, westernriding, versatile horse en evt reining. maar dat ligt aan welke paardjes meegaan en of mijn daisy weer topfit is. want die krijgt op zich de meeste onderdelen.

ik ga nu zondag in exloo mijn 4 jarige eens uitproberen kijken of die goed genoeg is om mee te kunnen naar het nk.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

judith
Berichten: 1186
Geregistreerd: 14-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:11

hai hai,

Ik ga meedoen in de jeugdklasses showmanship, trail, pleasure en horsemanship en een aantal amateursklasses. welke weet ik nog niet. De eerste keer dat ik mee doe aan een NK en kan me nu al zenuwachtig maken!! maar goed, afgelopen zaterdag ging ik ook voor niks naar de MCS en ik kwam met 2x 1e en een 4e plaats thuis en werd ook nog allround bij de jeugd!! We zullen het wel zien. maar zoals Ludo al zei, gaan wij dus waarschijnlijk wel kamperen daar, wel zo handig!!

Gr. judith


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: miereneter en 24 bezoekers