Ben ik weer!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Ben ik weer!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 10:50

Niet dat jullie mij gemist hebben maar ik was 2 weken op vakantie naar Frankrijk. De eerste week was wel leuk, het was mooi weer en we gingen elke dag naar het strand toe. En elke avond ging ik met een vriendin naar het Luna Park, dat is een soort pretpark maar dan in de vorm van een kermis. Op de laatste dag dat zij er was, toen gingen we om half 1 `s nachts in het zwembad zwemmen! Maar daar stond een heel vel licht en wij gingen wachten totdat ie uit ging, maar hij ging maar niet uit. En als je betrapt wordt dan komt de campingbaas eraan of een bewaker.
Dus wij dachten: We nemen een aanloop, we duiken erin en we gaan er meteen weer uit. Dus wij dat doen, en heel gehaast er weer uit zodat niemand ons zag. Wat denk je, gaat het licht uit! Toen gingen we er weer in, en toen de hele tijd bommetjes maken enzo.
En ik had een handdoek meegenomen maar m`n ouders wisten van niks want anders gaan ze flippen. En de volgende dag mijn moeder de hele tijd vragen stellen over die handdoek omdat ie zo nat was...

En naast de camping was er ook een manege, en toen ging mijn vader een afspraak maken zodat ik daar mocht rijden. Dus dat werd een strandrit van 3 uur! Het was de eerste keer dat ik naar het strand ging. Vet cool was het. Ik moest op een bruine pony en we waren met z`n vieren. En die mensen de hele tijd met elkaar praten en ik verstond er natuurlijk weer geen bal van. Maar ja, toen kwamen we eindelijk op het strand toen kwam er een fotograaf en die wou de hele tijd foto`s maken. Eerst vond ik dat wel lachen, maar later bleef ie maar meelopen en maar de hele tijd foto`s maken. Toen werd het irritant. En toen ging die begeleider draven dus ik draafde er maar achteraan. En toen ging ie heel hard draven en ik dacht dus dat ik nog niet mocht galopperen,maar mijn paardje ging al in galop dus ik dacht: het geeft niet. En ik was de hele tijd voorop geweest want mijnes ging echt het snelst van al die grote paarden. Heel raar was dat. Maar we gingen een stuk of 4 keer galopperen daar en toen gingen we weer. En bij die stal aangekomen kwam die fotograaf weer de hele tijd. En hij gaf ons een kaartje waarmee je de foto`s die dag erna kon bekijken.
Dus wij gingen de volgende dag naar dat winkeltje. En het waren allemaal zwart-wit foto`s en iets groter dan een normaal formaat. Dus wij vragen hoe duur dat was, toen zei die gast: 40 €uro voor zo`n *fotootje! Halleluja, dat gaat dus lekker niet door!
En de laatste week werd het heel erg regenachtig en bewolkt dus gingen we 4 dagen eerder naar huis. Ik blij natuurlijk, want dan kon ik weer naar mijn paardjes toe!

Gister kwam ik dus thuis en ik ging gelijk naar de eigenaar van Odin want die werd 60 jaar. Een heel groot feest was daar. Maar ik ging eerst ff bij de paardjes kijken. Odin was best wel dun geworden, maar dat kwam meer omdat ie voor de kar stond. Esther (Wodan van bokt) en Ryanne (Rytje van bokt) hadden Odin voor mij gereden toen ik weg was. Ze hadden het heeel goed gedaan!!
Maar ja, gister kwam Ryanne ook nog even langs en toen had ze het over Emiel Voest. Dat je dan je paard moet wegjagen en dan in het midden gaan staan en dan moet ie achter je aankomen. Dan laat je zien dat jij de baas bent. En paarden die denken dat zij de baas zijn, die kunnen dan nog wel eens in verzet komen. Dus ik denk, dat doe ik wel even met Odin.
Dus wij de bak afgezet en ik heb wegjagen enzo. Toen ging ze dus rondjes draven en galopperen, en als ik voor haar ging staan dan draaide ze om. Maar opeens kwam ze met haar oren in haar nek op me af rennen!! Oepss, dus snel weer wegjagen. En toen kwam het wonder, ze ging met haar hoofd omlaag. Toen moest ik dus stoppen en ik het midden gaan staan. Maar ze stond alleen maar stil dus ik liep toen naar haar toe en dan weer weg, en toen liep ze de hele tijd achter me aan!! Echt zo lief gewoon. En toen zei Ryanne: Nu moet ze iets doen wat ze nooit deed. Ik ff denken en toen zei ik dat ze altijd trapte of beet als ik op haar rug wou springen zonder zadel. Dus dat moest ik dan doen, en toen deed ze helemaal niks! Best wel gaaf. Dus dat ga ik echt vaker doen.

En nu ben ik thuis en begint het onwijs te regenen en te onweren... Boos!