Vrouwen zetten zichzelf voor schut...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Vrouwen zetten zichzelf voor schut...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 22:24

en beschamen de rest van de vrouwelijke wereldbevolking in sommige clips op MTV en TMF etc...

Beetje krasse stelling?? Knipoog Laat ik het eventjes uitleggen.
Je neemt de afstandsbediening en zet MTV/TMF/The BOX/V8/whatever aan. Waarschijnlijk zal je 90% van de tijd een clip voorbij zien komen waarin mannelijke 'rappers', merendeel volledig gekleed, hun rap'talenten' tonen, begeleid door schaarsgekleede dames in veel te kleine bikini's die ingezoomd worden op hun borst of bilpartij en waar van de dame in kwestie vaak niet eens het hoofd te zien is.

Mán, wat erger ik me daaraan. Echt, noem me één clip waarin geen half ontklede dames te zien zijn, waarin door een kerel gezongen of 'gerapt' wordt. Ik begin echt die tv zat te worden wat dat betreft. Reclame bij v8? Je ziet eerst een model in string voorbij komen met een geile blik als in 'uhhhh reclames... mjam...' Broekjes kunnen niet kort genoeg zijn, truitjes niet klein genoeg.... Gek genoeg heb ik nog geen vrouwelijke zangeres gezien met schars geklede heren bedekt in olie en erbij zittend als 'harem'... waar blijven de heren in stringbikini?

Jaloezie van mijn kant? Natuurlijk zou ik er ook wel zo uit willen zien als een topmodel of weetikveel wat. Maar waar het mij voornamelijk omgaat is dat die vrouwen zichzelf en de rest van het vrouwelijk geslacht zó voor schut zetten, door zich letterlijk weer te geven als 'enkel wandelende billen benen en borsten' Neem nou zo'n clip van Def Rhymz, waarin ie de meest schunnige taal uitkraamt en waarbij meiden dan nog heel vrolijk staan te swingen onder kreten als 'ik wil je billen zieeeeen' Als ik morgen wakker zou worden en er uit zou zien als Claudia, Naomi of weetikveelwie, dan nog voor geen goud in zo'n clip....

Ik zou wel eens willen zien of je ook door kan breken als ster als je volledig gekleed bent in je videoclip....

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:31

kijk naar bij voorbeeld celine dion... schaars gekleed? dat niet echt geloof ik...

Hoe trek je de meeste kijk cijfers? daar gaat het om!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 22:35

Nee okee, Celine Dion, (over Mariah zullen we het maar niet hebben Knipoog ) Alicia Keys enzo, dat is weer een hele andere doelgroep. Die dames zingen zelf... hier heb ik het vnl over die huppeltrutjes die bij de mannelijke rappers rondhuppelen en zichzelf belachelijk maken... alsof ze harem zijn van die hele geweldige kerel *ahum*

Overigens Britney en JLO bijvoorbeeld daar zie je ook steeds minder kleding om hoor... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:35

Waar ik me altijd over verbaas is, is dat die rappers vaak zelf megalelijk zijn. Of megavet. Of echt superdom overkomen. Zouden die nou echt zoveel van die kanppemeiden achter zich aan hebben als ze voordoen in de clip. Ik moet er vaak niet aan denken, je zal maar zoenen met zo iemand *jakkes*!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 01:20

Ik als "gene zijde" ben het met je eens. Ik erger me er ook kapot aan.
En dat is GEEN geintje. Ik erger me niet echt aan het bloot, maar wel aan de houding van de dames in kwestie.

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 02:09

Veel rappers zijn idd nie echt bepaald moedersmooiste, MAAR wel moeders rijkste, en gezien die vrouwkes allemaal wel op tv gezien willen worden doen ze daar zowat alles voor. En JA die rappers hebben altijd zoveel chickies (hoewel de meeste echt bij het IQ van een kip blijven steken) om zich heen, maar meer omdat die gasten zoveel cash hebben :S

Maar goed, eerlijk is eerlijk, kvind 't nie erg om allerlei mooie dames door m'n beeld te zien dartelen Tong uitsteken

Waar ik me WEL aan erger, zijn die fake meiskes die als je 's n8s naar series als : Suddenly Susan of Grace under fire ligt te kijken, met allemaal astma geluiden je beeld doorkruisen... Mooiste is dat de echte tel-mutsen vaak gewoon zitten te breien en er oud uitzien en waarbij je niet wil dat het verder gaat dan telcontact Tong uitsteken

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:02

Same here, erger me er ook behoorlijk aan, samen met het feit dat ze tegenwoordig nogal inspiratieloos zijn... Echt de een na de andere jaren 80 cover hoor je voorbij komen. Als ze dan nog iets aan die nummers zouden verbeteren Frusty

Maar goed, clips zonder chicks zie je dus bij zangers en groups die gewoon goed zijn, Dire Straits, Metallica, Live, Rolling Stones, etc, etc..

Maar die nieuwe, gemaakte 'artiesten' die mikken op de gemiddelde 14 jarige Misselijk Misselijk

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:06

Same here... errrg irritant, lijkt ook alleen maar erger te worden...
en Shania Twain - Man I feel like a woman.. is de enige klip voorzien van mannelijk schoon, maar niet erg bloot. Haha!

Die uit gekreunde telefoonnummers, *jak* Misselijk Misselijk

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:10

In The End, Papercut en Points Of Authority (oké in Crawling komt wel een vrouw voor maar niet erg bloot) van Linkin Park, wordt in gezongen en gerapt door mannen en er komt geen een vrouw in voor Haha!

Ben het trouwens wel met je eens hoor, vooral die ene clip van Shaggy en Ali G... Frusty
Laatst bijgewerkt door Spirit op 05-08-02 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:12

Ben het volledig met je eens, erger me er ook verschrikkelijk aan, alsof een vrouw een soort van lustobject is, te gek voor woorden.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:17

*ahum* het publiek krijgt, wat het publiek wilt. Lachen en nee... ik hoor niet bij dat publiek. het coveren (aka verneuken) van jaren 80 nummers wat wel gebeurt is echt cheap. zoals bv time after time van nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:21

Covers maken met door alleen een beat eronder te zetten is zeer cheap, toch verkoopt het goed. Net als al die clips met zeer blote dames, die volledig in het plastic zijn verpakt om billen ed er goed uit te laten komen, weinig met realiteit te maken.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:26

probleem is dat dat beeld en realiteit wordt vergeleken. en dan schrikken ze zich het apezuur als ze zo'n dame zonder make-up tegenkomen. zoals ik gisteren op een foto mevr. spears in ochtend ensamble zag... jakkes!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:30

Citaat:
weinig met realiteit te maken

En zit daar nu niet het gevaar bij de jonge jeugd

Niet gek dat er ziektes als anorexia zijn.
Of dat er gedacht word dat liefde sex is en de leeftijdsgrens wat dat betreft ver naar beneden gegaan is.
En loop nu eens in een disco en verbaas je over wat de "dames" aan hebben, of beter gezegd niet aanhebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:31

Ja, daar zit het gevaar, van anorexia en al die andere ellende.

Even over britney: wat make up wel niet kan doen he!!!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:59

BartVB schreef:
Same here, erger me er ook behoorlijk aan, samen met het feit dat ze tegenwoordig nogal inspiratieloos zijn... Echt de een na de andere jaren 80 cover hoor je voorbij komen. Als ze dan nog iets aan die nummers zouden verbeteren Frusty

Maar goed, clips zonder chicks zie je dus bij zangers en groups die gewoon goed zijn, Dire Straits, Metallica, Live, Rolling Stones, etc, etc..

Maar die nieuwe, gemaakte 'artiesten' die mikken op de gemiddelde 14 jarige Misselijk Misselijk
helemaal mee eens.

die rappertjes redden het gewoon niet zonder een paar tieten in hun clips..1 van de (vele) redenen waarom ik niet van rap en r&b houdt..blegh ordinaire clips Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 12:50

Het is niet altijd een coverclip met bloot hoor. Heeft iemand ooit de clip van de semi-live uitvoering van "take it off!" van KISS gezien??

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:03

Citaat:
Covers maken met door alleen een beat eronder te zetten is zeer cheap, toch verkoopt het goed.

En weet je waarom? Omdat het oorspronkelijke nummer over het algemeen een erg goed nummer is! En de jeugd kent het oorspronkelijke nummer niet en vinden het gecoverde nummer erg goed...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:04

Maar Lov?? die horen toch niet echt bij het genre brintney enzo?

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:12

Afbeelding[/quote]

AAARRRGGGHHH daar wil je ook nie langs wakker worden :S damn daar zouk m'n hond nog nie naar laten kijken Scheve mond ohw ja ik heb geen hond :S

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:16

SuperPepeijn schreef:
het coveren (aka verneuken) van jaren 80 nummers wat wel gebeurt is echt cheap. zoals bv time after time van nu.


Mee eens. Bah, hoe dat mens time after time heeft verpest. Ze zou opgesloten moeten worden. Het echte nummer is veel mooier

Waar ik me nog het meest aan erger is die 14 jarige slet die naakt in de clip rondhuppelt*kots kots kots*, cover van die hit van tarkan toen die tijd. Dat kind denkt ook dat ze de halve wereld is Misselijk

Er zijn zeer weinig mensen in de showbizz die echt stijl hebben, die kleren aan hebben. Maar die mensen breken niet bepaald door, en waarom niet..... juist ja Misselijk

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:28

Laura dit had een topic van mij kunnen zijn. Ik erger mij daar al heel lang aan. Niet alleen omdat ik mij erger aan het feit dat mijn ex altijd met een kwijlende bek naar een paar van die naakte grieten zat te kijken, maar ook met wat er allemaal achter schuilt. Voor die clipmakers geldt er maar 1 ding: verkopen en daarvoor gebruiken ze een paar rondborstige slanke dames, omdat dat is wat graag gezien wordt. Maar in de laatste jaren is een enorm stereotype beeld ontstaan rondom vrouwen, en in plaats van dat dat beeld eens wordt bijgeschaafd, wordt het alleen maar verergerd. Vrouwen moeten mooi, slank en vooral sexy zijn. Het klinkt allemaal heel afgezaagd en waarschijnlijk als psychologische bullsh*t, maar het draagt bij aan allerlei eetstoornissen en een tal van andere psychische problemen. Want niet alleen stel je bepaalde schoonheidseisen aan jezelf, maar ook de buitenwereld doet dat. Ik werk nu tijdelijk op een makelaarskantoor, en daar is nu een grietje aangenomen vanwege haar uiterlijk. Ik kon het niet geloven, want ze heeft helemaal geen verstand van zaken, maar de boss himself vertelde dat.
Verder vraag ik mij af waarom vrouwen graag zo'n seksymbool willen zijn. Ik bedoel, toon wat meer respect voor jezelf, in je naked ass ronddansen vind ik nou niet bepaald stijlvol. Wil je nou een mooie vrouw zijn, kleed je dan wat behoorlijker aan.
Misschien is dit wel een opmerking à la Prima Tong uitsteken , maar ik vraag mij af wat voor soort mensen dat nou zijn. Hebben ze echt zo'n onderontwikkelde bovenkamer? Ik vind dat soort types eigenlijk een soort van aso's. Dat is mijn mening, ook ervaring, want je ziet die dames niet alleen in clips, maar ook in een discotheek kom je ze tegen, en als ze hun klep opentrekken heb ik gelijk al zoiets van, o.k., aso sloerie. En dat blijf ik denken als ik zulke dames zie (je hebt ze trouwens ook in mannenvorm) totdat het tegendeel bewezen is. Maar het tegendeel ben ik nog niet tegengekomen.

Trouwens, BartvB is één van de weinige heren waarvan ik hoor dat die het ook verafschuwd. Waarom ontmoet ik zulke mannen niet eens?? Boos! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:50

Sex sells, dat staat als een paal boven water. Zolang 'men' bereid is er geld voor te betalen zullen er mensen zijn die bereid zijn er geld voor te ontvangen en zo houdt de industrie zichzelf in stand.
Laat Nana Mousouri maar het tegenwicht zijn.

PS. onlangs was er een portret van Soeur Sourir op TV, non met een hitje ooit lang geleden, Frans nummer dat nr. 1 stond in USA. Die non ging tenonder aan drugs, drank etc. en pleegde uiteindelijk zelfmoord. Terwijl ze in haar nonnenpakje en haar gitaar haar liedje speelde op tv, danste ze elders naakt op tafel. Showbizz.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 15:05

Ja en dan mensen maar roepen dat de emancipatie zo ver is... nou als je het mij vraagt is het tegenwoordig juist veel meer zo dat madame ipv 'achter het fornuis' nu 'in de hotpants aan de zijde van haar man' moet staan. Kots

Overigens heb ik ook eens zo'n opmerking naar mn hoofd gekregen... toendertijd werkte ik op de dansschool (als vrijwilliger (!!) ) achter de bar waar ik wel eens een foutje maakte. Toen zei de eigenaresse 'ach ja, Laura past leuk als meubelstuk achter de bar, ze heeft een leuk koppie'

Oftewel, dit meubelstuk met hersens is daar maar opgestapt. Er leuk uitzien, natuurlijk, dat vind ik zelf ook belangrijk, maar alleen aanwezig zijn omdat je wel 'een aardig koppie' hebt, no thanks, ben liever ergens waar iemand mijn inbreng en (vrijwillige!) hulp op prijs stelt ipv de strakke broeken die ik aanheb Frusty
Snap dus ook niet dat er dames zijn die daar totaal geen problemen mee hebben en het zelfs uitnodigen door zo min mogelijk kleding aan te doen... en leukals lust object rondhuppelen. Zullen idd in de bovenkamer niet helemaal hoog niveau zijn....

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 15:30

Walgelijk vind ik het, ik snap ook niet waarom je jezelf die vernedering niet zou besparen. Misschien krijgen ze er wat geld voor, of vinden ze het geweldig om een keer met hun kop op tv te zijn. Met je kop op tv, ok, maar niet op die manier. Met name de clips van Def Rhyms en Ali G worden bij mij altijd snel doorgedrukt, vrouwen worden daar gewoon gezien als lustobject en niet als mens. Ook word er totaal geen respect getoont, neem maar in de clip van Ali G en Shaggy de dikke vrouw (julie) in die clip worden gewoon de dikkere mensen naar beneden gehaald en zijn de superslanke geweldig.

Idd een erg goed voorbeeld voor de jeugd, die hierdoor de zogenaamde complexen word aangesmeerd. Gewoon ronduit sneu!