Was me het dagje wel (gegijzelt en meeting)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Was me het dagje wel (gegijzelt en meeting)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 19:35

Vandaag was dus de meeting met avantilover.Het was erg gezellig en ze heeft ook nog gereden op Bunny.Nouja gereden,meer gevallen want ze is TWEE keer in minder dan een uur van een pony van 1.19 gevallen Haha! .

En toen het erge gedeelte de gijzeling:

Toen ik en me vriendin Madeline naar huis gingen werden we in de bus gegijzelt.Eerst mochten we bijna niet mee omdat we niet genoeg geld hadden maar het mocht toch!Wij dus rijden met de bus toen we bij een halte kwamen.Er stapte echt dronke man binnen met een open fjesje bier.Die mocht natuurlijk niet mee want hij was dronken en had bier bij zich.De man werd heel boos en begon te slaan en te shreeuwen.Later ging hij met dingen te gooien en dreigen.Als de man niet mee mocht zal hij erge dingen gaan doen zei hij.De buschaufeur gelijk de politie gebelt maar het duurde wel 30 min tot die er eindelijk waren.Toen de politie kwam rende de man naar achter (waar wij dus zaten) en kwam de politie de bus in.Ze waren erg rustig maar de man niet.Er zat ook een oudere vrouw de man de heletijd gerust te stellen,van rustig maar enz.De man was woedend en wou de bus uit.Toen hij een poging daar voor deed werd hij gelukkig opgepakt en konden we in een anderen bus stappen.Wij met de anderen bus naar De Kuip waar me moeder helemaal overstuur belde waar ik was enzo.Ik vertelde van de gijzeling en ze ging gelijk huilen (ik ook toen Haha!) Me oom en tante en me moeder haalde toen ons op en zette Madeline thuis af.

Ik ben erg geschrokken en nu een beetje bang om met het OV te gaan!

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 19:58

haha moet je dat nou echt vertellen van dat vallen Clown Haha! Ja welk paard staat nou gelijk stil ineens op de grazen uit de galop Tong uitsteken Haha! haha Was echt kei gezellie! En het is een super gaaf paardje!

Over die gijzeling jak wat eb je toch een enge mensen zeg, jammer he dat ik niet mee gegaan ben met de bus he? Tong uitsteken Ben blij dat ik er niet bij waszeg! Nu maar ff bij komen van de schrik! Scheve mond

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 13:27

Nou er reageren lekker veel mensen zeg Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 08:25

Ik kan me heel goed voorstellen dat je erg geschrokken bent.
Er lopen idd een hoop mafketels rond Boos!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 08:31

Jeetje wat een schrik, bezopen mensen zijn vaak erg Frusty Misselijk
Wie weet wat hij had kunnen doen, op dat moment weten ze het zelf vaak niet.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Buffelduke, Dyphusion, gerlindie, Indy_Mouse_9, janneke584 en 149 bezoekers