Concours Markelo:Super tevreden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Concours Markelo:Super tevreden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 23:13

Vandaag had ik concours in Markelo. Het weer zat mee dus ik had er wel zin in.
Vanmorgen om half negen obs nog een uurtje de wei in gegooid. Daarna helemaal gewassen en gevlochten en toen om elf uur vertrokken richting markelo.
Daar aangekomen rustig gaan zadelen en alles wat erbij hoort en toen op t naar t losrijd terrein. Nou onderweg heeft ie wel 10 keer op zn achterbenen gestaan dus dat beloofde niet veel goeds.

Op t losrijd terrein aangekomen zag ik dat t naast de springring lag dus obsess vondt redenen genoeg om er steeds weer tussenuit te knijpen! Iedere keer als iemand een balk eraf gooide was ik zowat aan de andere kant van het terrein!

Gelukkig was het na een half uur wel over en kon ik hem wel lekker sturen. Ik moest als derde starten en alles liep keurig op tijd. Ik had hem wel aardig aan t lopen toen ik erin moest. Maar wat verschrikkeljk veel horzels en dazen hadden ze daar zeg! Niet normaal! Obs meteen helemaal druk en geirriteerd lopen. Dat was wel jammer
Maar al met al toch een aardig proefje gereden, vond m net een wp waard. Mijn middengalop kwam er niet zo goed uit dit keer terwijl ik de laatste 3 concoursen daar 8en voor scoorde. Nou ja jammer dan ik was best tevreden maar die tweede proef moest wel veel beter had ik met obsess afgesproken!

Dus de tweede proef er wat meer aan gereden. Dat kon nu ook fijn want hij was eigenlijk al best moe en dat laat ie wel aardig wat toe.
IK was eigenlijk wel heel tevreden met deze proef! eigenlijk ging niks heel erg mis en kon ik nu alles wat netter afwerken!

We moesten na de proeven snel naar huis want Steven moest werken om 1600 uur dus ik moest zelf terug later voor de punten. Ik was net te laat voor de prijsuitreiking! Ik had geen prijs verwacht ofzo maar ik had toch mooi een derde prijs met 171 punten( dit was mn tweede proef)
In mijn eerste proef had ik 157! Net geen prijs! Het grappige was dat ik in die proef met 171 punten een 8 kreeg voor halsstrekken terwijl ik daar practisch altijd een 4 of een 5 voor heb!!
Verder stonden er alleen maar 6 en en 7ens op en in totaal 3 8en!

Ik kan dus wel zeggen dat t een lekker dagje was voor ons en 3 winstpunten erbij dat betekend dat we er nu 10 hebben!
Volgende week start ik voor het laatst in de L1 en daarna ga ik lekker op vakantie! Ik heb daarna nog niks opgegeven maar ik start dan sowieso geen L1 meer.
Ben benieuwd hoe we het doen in de L2!
Laatst bijgewerkt door obsession op 04-08-02 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 23:16

Gefeliciteerd, veel plezier alvast op vakantie...
en veel succes alvast in de L2.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 23:17

Harstikke goed weer! nog beter dan de vorige keer! het houd maar niet op Knipoog Gefeliciteerd! En net zo verder gaan in de L2!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 23:33

Gaaf man!

De volgende keer voor 4 he!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 23:36

Ik zag de titel van dit topic en dacht meteen: wie is er in mijn thuisland geweest? Dat terrein in Markelo ligt namelijk zo ongeveer in de achtertuin van m'n ouders, wij kwamen er ieder jaar op het ponyconcours het eerste weekend van mei.

Maar netjes hoor, die 171 punten! En gefeliciteerd met jullie prijs! Cool

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 23:47

Wow super Jess! Gefeliciteerd! 't Gaat echt veelste snel, nou weer op naar 't Z he Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 09:24

He wat grappig, ik was 's morgens in Markelo! Maar er zaten zoveel gaten in de bodem dat ik Nescio's benen daar niet aan gewaagd heb en het spul weer heb ingepakt. Had jij de ring met een hoogteverval van 10 graden, of die 2 wat meer achteraan die op en neer gingen met een enorme afgrond precies op X ? Haha!

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 09:48

Goed zeg! Gefeliciteerd.....dat gaat lekker zo, of niet dan?

Groetjes Suzanne

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 15:02

Hee goed man! En dat zonder hulp van mij! Knipoog
Echt super dat het zo goed ging en vooral zo blijven doorgaan!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:39

goed zo!! OP naar het L2!