Tiko kan het wel...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Tiko kan het wel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 23:40

Was vandaag Tiko aan het rijden en het ging niet zo heel lekker. In stap liep hij wel naar beneden, maar zakte dan heel erg terug in tempo. Als hij wel lekker door liep, ging zijn koppie weer omhoog.
Heb iemand ff gevraagd of ze er even op wou gaan zitten. Eigenlijk wilde ze liever niet, had zoiets van wat moet ik dan doen.
Dus ik verteld wat mijn probleem was, toen zei ze dat ze er wel op wilde, maar dat ze het dan echt maar één rondje wilde proberen. Uiteindelijk heeft ze heel wat meer dan één rondje gereden (ze vond het volgens mij een stuk leuker dan ze dacht). Maar goed, Tiko zat volgens haar echts vast en had een 'taai recht stuk' waar hij even doorheen moest, bovendien gooide hij zijn hoofd naar voren, of ging in je teugels hangen (heel iets) als je aan drijft. Maar uiteindelijk liep hij super bij haar. Dus ik er weer op, en ze heeft me nog wat tips gegeven en toen begon hij toch ook heel lekker te lopen bij mij. Moet alleen nog zien dat hij dat de volgende keer dat ik erop stap nog steeds doet, of dat het alleen maar lukte omdat zei er net op gezeten had Lachen

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:33

Daarom is het fijn als je veel les hebt, dan kun je echt werken aan zulke dingen. Nu moet je het weer alleen proberen! Fijn dat je nu hebt gezien dat hij het wel kan. Sterkte!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:48

Misschien dat zei je voortaan nog wat tips kan geven als hij weer vast zit, net zolang tot je het zelf doorhebt en dattie het bij jou ook meteen doet..! Hij zal het vast de volgende keer wel weer goed doen bij jou...!