Mijn vriend kan paardrijden! :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Mijn vriend kan paardrijden! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 17:25

Ja, ja... hij heeft weer wat nieuws bedacht. Ik ga binnenkort zo goed als zeker een pony leasen. Uiteraard moet dit in goed huiselijk overleg plaatsvinden. Om hem toch een idee te geven waar het precie's om gaat liet ik hem een foto zien van de te leasen pony.

Zegt ie ineens... oooooh... dan kan ik d'r ook wel eens op rijden! Tuurlijk daar zal ik 'm aan houden. *LOL* Hij is namelijk echt anti-paard en ik zou dat graag anders zien.
Hij zegt ook.. ik kan namelijk heel goed paardrijden. Ikke: Verward *LOL*
Ja, zegt ie ineens.. ik kan ook goed bootjevaren en autorijden.. dus.. ik kan ook goed paardrijden!

Nou, dat zullen we dan over een poosje wel eens zien! }> Wie komt mij helpen voor het geval hij toch terug krabbelt?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 17:28

IK!!!

Hoewel...dat hangt er vanaf welke van de twee je neemt natuurlijk Schijnheilig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 17:30

Eeeeeeeh... zo goed als zeker die ene leuke.... Knipoog Maar zal zo even bokt om een mening vragen... *LOL*

Enne.. Cody... waag het niet je mening dan uit te spreken!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 17:32

De bokkers zijn waarschijnlijk net zo bevooroordeeld als ik Tong uitsteken Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 17:35

Misschien ook wel zo bevooroordeeld als mijzelf.. heb nl. toch al wel mijn keus gemaakt.... Vingers aflikken

Enne... Karin, niet mijn keus verklappen... Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 18:08

Leuk... als ie terug krabbelt... hup longeerzweep erachter Knipoog
hahahaha, grapje Tong uitsteken

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 21:11

Ik heb duidelijk wat gemist... Verward

Tell me?...please... Scheve mond

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:42

Ik heb mijn vriend een keer op een paard mogen aanschouwen. Waarschijnlijk dacht hij: ach een half uurtje op zo'n beest rondhobbelen moet geen probleem zijn. Maar helaas, hij het was geen rondhobbelen, maar een halfuurtje priveles van mij. }>
Hij moest van mij o.a. zonder beugels draven. Tja een goede onafhankelijke zit is toch een heel belangrijke basis. Schijnheilig

Maar goed, moeilijk toegeven, maar zijn conclussie: paardrijden is niet zo simpel als het eruit ziet.
Eh Honeybee, laat je vriend lekker in de waan dat paardrijden hetzelfde is als een beetje rondhobbelen. Dat kan hij dan mooi ervaren tijdens een paardrijles van jouw, het les programma hoeft hij van te voren niet te weten. Knipoog

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:45

haha !!

Mijn vriend heeft gisteravond gereden en meteen ook maar gesprongen met Remy. (60 cm !!!)

Het ging best goed, alleen zat hij heel erg ver naar voren toe.

hij heeft vandaag al de hele dag overal spierpijn en liep net al te blèren dat hij een massage nodig heeft !!!!!!! Lachen))

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 23:07

zo was ik laatst even lekker in het bos aan het rijden. Kom ik ineens mijn vriend tegen Lovers Had hij zijn vorige paard even geleend van de neiuwe eigenaar om mij te verrassen. Erg leuk!

Afbeelding

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 09:40

Hahaha ik ken dat!!!! Mijn vriend loopt ook te roepen dat hij opzeker wel kan rijden en dit en dat!! Hahaha nou dat wil ik wel eens zien

Marilyn probeert altijd iedereen uit dus het zal um berouwen Extreme duivel

Longeren en wandelen kan hij al, nu nog rijden *LOL*

Mijn vorige vriend kon wel rijden, zelfs beter dan mij hahaha maarja die zat ookal een tijdje in de dravers

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:20

Mijn vriend wilde een trektoch te paard maken zonder ooit gereden te hebben, nou ik wilde dat ook wel, maar geen beginnersgroep. Dus als hij les zou nemen, zouden wij zo'n vakantie boeken.
Hij les, wij een vakantiegeboekt en verteld dat m'n vriend 2 jaar ervaring had. Hij heeft het geweetne,, rijden ging wel, maar de spierpijn Haha!

Mijn vader heeft ook ooit eens 1 uur les meegereden omdat hij zo'n grote mond had dat het allemaal erg makkelijk was. Na 1 uur heeft hij nooit meer gezeurd dat rijden eenvoudig was. Hij is antipaard.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 12:30

Leuk is dat...ik kan ook zeggen dat ik kan paardrijden Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:12

Mijn vriend heeft in Namibië ook paardgereden.

Op vakantie gaat hij meestal wel een keertje mee een rit maken. In NL hobbelt hij ook wel eens op Laiser, maar dan is het meestal uitstappen na een buitenrit of zo.
Zodra de foto's van de vakantie klaar zijn zal ik wel eens kijken of ik er eentje van mijn rijdende vriendje op Bokt kan zetten.

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:47

Mijn man heeft deze vakantie ook voor het eerst gereden..... meteen een bosrit. Haha!
Hij vond het zo leuk dat we dit weekend weer zijn gegaan Lovers
Onze dochter vind het natuurlijk helemaal te gek paardrijden met pappa en mamma....
Onze zoon mocht rondjes over de camping stappen(paard werd natuurlijk vastgehouden),dat is voor hem spannend genoeg Lachen

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:41

grappig
mijn vader heeft 1 keer paard gereden
maar hij vind het niks
maar hij is niet antipaard
hij mest de stal soms uit en zet haar vaak op de wei
maar hij staat liever met beide benen op de grond
haha

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 21:17

Mijn vader vindt rijden wel heel leuk. Hij zit delaatste maanden met zijn rug, en heeft dus niet gereden. Hij wil wel binnen kort weer beginnen. Mijn man heeft welgeteld 3x op mijn paard gezeten (let wel: gezeten). Dan moet je echt denken aan alleen een lang teugeltje een beetje rondstappen.
Mischien als wij tzt een iets kleiner paardje erbij krijgen (hij vind die van mij te hoog).

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 00:47

Mijn vriend vind die paarden wel best, als hij er maar niet op hoeft.
Heel af en toe zegt hij dat ik dan maar een paard uit de wei moet halen, opzadelen en dan gaat hij er wel op, maar dat is altijd 's nachts, als het regent, of de paarden in het verste land staan.... Maar ik krijg hem nog wel, als hij het weer een keer 's nachts zegt haal ik echt een van de paarden op, we hebben nu nl bakverlichting!!!!