heerlijk gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 17:41

ik ben vandaag weer es met viera in het land gaan rijden. had ik een hele tijd niet gedaan. nu staan de andere paarden aan de andere kant van de weg dus dat was telkens hinneke maar ja daar was ik wel als aan gewend. ik ben de 1e 20 minuten alleen maar gaan stappen, nou proberen dan ze ging telkens draven(ze moest zich ff uitleven). toen bne ik maar gaan draven ging wel goed, dus ik naar achteren in draf en in ren galop naar voren dat ging echt hard. alleen de remmen bij viera deden het niet echt Haha! ze bleef maar lekker door rennen dus dan maar wat voltes rijden. na 15 minuten galoperen en draven deed ze weer normaal het rustige galopje en de rustige draf had ze weer te pakken.

het is echt heerlijk om in het weiland te rijden tussen de schapen door Haha! lekker hoog gras. het viel me mee dat ze niet eens omkeerde (doet ze namelijk wel vaker) om terug te gaperen naar het hek. ze was na het rijden klets nat heb d'r lekker afgespoeld
vind ze heerlijk.

zo dat was mijn dagje voor vandaag en morgen ga ik weer lekker in het weiland rijden Party!!


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 17:50

leuke dag dus...
Ik heb met [**] buiten gereden.
Hij zag overal spoken (enge schaapjes!)
Daarna ook afgespoeld, vindt hij ook lekker...
En eerst was hij bang voor de tuinslang! Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 17:52

Tussen schapen? Nou nee, daar houdt mijn des niet zo van... ik ben vorig jaar es bijn ain een waterlossing gevallen omdat mevrouw schrok van een schaap (aan de andere kant van de waterlossing) en het dus nodig vond een rechtsomkaart te maken vlak langs het water! Verward

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 18:47

*LOL* *LOL* *LOL* aan mij vragen ze zo vaak of ik ff schapen wil gaan tellen ben dan toch al aan het rijden, heb eerst ook geholpen met schapen naar het andere weiland jagen te paard dat is echt lollig *LOL* *LOL* *LOL*
ging alleen een beetje mis Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Babootje, Dark7, DemiSisa, GiGi_90, hokke, Karlijn_dv, Lauke, MarjanB, mirriejj, Rianneko, robbie88, Symke, Vagabondo, xSannee en 92 bezoekers