Nou dit geloof je toch niet

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Nou dit geloof je toch niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 11:21

Was ik gisteren met een vriendin mee naar mijn oude stal. Er liep altijd al een wat vreemd figuur rond, maar wat hij nou had gedaan. Ik heb echt even staan kijken.
Kwam hij terug met zijn paard. Ik had niets door tot ik opeens een paarden hoofd achter het raampje van zijn busje zag staan.
Had hij zijn hengst in zijn busje gezet. Het dier kon gewoon bij hem tijdens het rijden.
Hij had wel een laad klep gemaakt, maar het paard moest wel zijn hoofd omlaag doen om in te stappen. Als hij plotse,
ling zou remmen zou het dier door de voorruit liggen.
Dat verzin je toch niet. Gelukkig is het beesie erg braaf, maar ik geloof dat ik met enorme ogen keek en zoiets uitstamelde van. Staat hij daar in?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."



chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 11:28

huh?????
hoe gestoord kun je zijn zeggggggg dannnnn
sommige mensen

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 11:38

ik was ook echt ff van de kaart toen ik dat zag

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 09:23

Op mijn oude stal kwam een personenauto aan, ik dacht : wat zie ik nu in de kofferbak ?
De hoedenplank was weg, klep gaat open, tilt die man er een hele kleine shet uit !!! Het moet niet gekker worden !!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 10:46

Gisteren zag ik op het terrein van een wedstrijd waar de trailers geparkeerd stonden, opeens een trailer staan, maar het paard had zich losgemaakt (van zijn halster Verward ) en stond echt heel droog met zijn hoofd aan de achterkant eruit.
Echt ontzettend droog!
Dat paard keek me ook echt zo aan van: 'wat sta je nou gek te kijken? '
*LOL*

Maar dat hengstje in zo'n bus, vind ik ronduit belachelijk en enorm gevaarlijk.
Ik hoop dat hij snel gepakt wordt hiervoor. Boos!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-02 11:34

ja dat hoop ik ook, maar daar let een agent toch niet op. daar ben je toch niet op bedacht.
zou het zo erg vinden als er wat met die hengst gebeurd. hij is mooi en lief en nog een directe nakomeling van menes.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:36

Oke het verhaal van het hengstje in de bus is een beetje onvoorzichtig (understatement). Maar waarom zou je pony anders dan in een trailer vervoeren per definitie fout zijn?

Mijn vriendin kocht totaal onverwachts op een paardenmarkt een mini shetlander. Ze had enkel haar stationwagen bij. Stormy (shet) is in de station gehesen en zo naar huis gegaan.

Zo was ik eens met Isabeau (en een aantal anderen) wezen wandelen en ineens liep Ies op 3 benen. Stok- en stokkreupel. Politie busje aangehouden en voor de gein geroepen dat mijn pony daar makkelijk in ging. Hele verhaal uitgelegd aan de agenten, dat mijn pony ineens kreupel liep en en met de auto misschien 5 min. was, maar lopend minstend 20.......was hun reactie: Tja, nou ja als de pony er in wil brengen we jullie wel even thuis Haha!
Ies in de bus, ik er bij, heel voorzichtig gereden en we zijn super veilig thuis gekomen! Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 12:58

ja da's wat anders, maar dit is een paard geen shet. weegt iets meer en is wat grooter.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 13:12

't is officieel verboden, maar de agenten houden zich er niet aan volgens mij Knipoog...
Wij hadden op de manege ook een paard wat je heel goed moest vast knopen, anders zag je de trailer opeens tijdelijk uitbuiken en stond het paard andersom.. hihi...

:evaw:

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 11:48

dat is dus het balen eraan. hij wordt vast niet gesnapt.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 18:57

Onverantwoord... Een hond los achterin is al gevaarlijk als er geen rek voor zit en je moet onverwacht stevig remmen, laat staan een paard...
Sprakeloos!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 20:47

nee dat vind ik echt TE erg dat kan toch niet jongens??

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 20:52

phoenix4ever schreef:
dat is dus het balen eraan. hij wordt vast niet gesnapt.


Wat let je om zijn kenteken en het verhaal door te geven aan de politie.
De kans dat ze het spontaan zien is erg klein, als ze het weten kunnen ze er na uitkijken,
Zo hebben wij ook een keer zo´n soort busje aangehouden na tips uit de buurt dat die persoon regelmatig zijn (grote) pony vervoerde.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Neon, SemrushBot en 47 bezoekers