Ivanka als fotomodel *ahum*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Ivanka als fotomodel *ahum*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 19:03

Hoi!

Gisteren kwam mn broer terug van vakantie en ik mocht zijn rolletje volmaken...vond ik natuurlijk helemaal niet erg Haha! Alleen kon ik nog maar 3 foto's maken... Scheve mond

Ivanka is dus maandag verhuisd en alles gaat nog steeds helemaal oppie-toppie Lovers Ze is superbraaf en ze weet de appelboom al te staan Haha! Maar daar is mn oom iets minder blij mee Scheve mond Ze jat echt alle appels eraf *LOL* *foei Ivanka* Lachen

Maar goed, ik zal ophouden met mijn slap ge|ul; hier zijn dan de foto's Knipoog

Eerst moest ze helemaal op de foto van mij Lachen Maar Ivanka is niet echt een fotomodel : oortjes niet naar voor willen doen *snik* Lovers

Afbeelding

Nog een poging dan maar...

Afbeelding

He he...eindelijk oortjes (een beetje dan Knipoog ) naar voor, maar *zucht* de staart zwiept ze net de andere kant op natuurlijk *diepe zucht* Haha!

Ze heeft trouwens appeltjes gekregen Lachen Ik zal ook gelijk even een foto plaatsen van toen ik haar net een dag had, daar heeft ze die namelijk nog niet Lachen

Afbeelding

Zo, dan heb ik ook gelijk al meegedaan met de toen en nu foto's Haha! Ook al is dat nog maar een maand geleden Lachen Is ze veranderd Schijnheilig Haha!

En dan nog een foto met mij erop, met het nieuwe shabrakje (is in het echie toch echt grijs, zo lijkt het meer blauw dan grijs Lachen ) en met het nieuwe hoofdstel Lachen

Afbeelding

En wat zien we: oortjes naar achter, niet stil willen staan... Geen fotomodel of the year dus, of zou ze haar dag niet hebben gehad? Schijnheilig Haha!

Maar ze blijft voor mij het allermooiste, liefste, braafste, enz. enz. paard van de hele wereld Lovers

Groetjes,
Sanne Party!!
Laatst bijgewerkt door Tinne op 02-08-02 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt


Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:06

Clown wat een cool beessie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! word zeker wel goed verzorgd !! Kwijl

it must be love

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:31

Leuke foto's! Echt een tof beest Lovers

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:37

Lekker ding hoor! Leuk kleurtje ook!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 20:21

flair schreef:
Lekker ding hoor! Leuk kleurtje ook!


Ja he, vooral haar voorpluk heeft een leuk kleurtje, maar dat zie je niet zo goed op de foto Lovers

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:28

Ze is echt mooi, en idd ziet ze er heel verzorgd uit. Pling
Leuk paard om te zien!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:33

Ik vind het een leuk paardje!! Haha!
Je bent echt heeeeeel erg blij met haar he! Leuk Lachen Heel veel plezier met haar nog verder!!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 20:40

*Tequila* schreef:
Je bent echt heeeeeel erg blij met haar he! Leuk Lachen


Ik ben idd heel blij met haar Lovers Elke dag als ik bij haar wei kom word ik nog iets blijer met haar Lovers *zucht* wat ben ik blij dat ik dit paard heb gevonden Lachen

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:41

Leuke foto's!
Wat een paard om te kwijlen!!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:44

het is echt een heel leuk paard!
vooral op de laatste foto heeft ze een hele mooie kleur Kwijl

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:46

Leuke foto's joh, vooral die laatste is leuk! Kwijl
Mooi dekje, ik vind hem toch best grijs lijken hoor.

Heb je bij je ook uitrijmogelijkheden e/n/of een bak?


Niki

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 20:54

Ik kan hier wel ergens naar een bos, maar dat is zeker 20 minuten rijden (te paard Knipoog ) maar gisteren ben ik al wel een rondje in de buurt gaan rijden, over de weg en dat ging ook heel goed Lachen *trots op mijn meis Lovers *

En ik kan in een (grote) wei rijden, alleen zit daar precies in het midden een heuveltje, maar ach, dat is ook wel leuk om overheen te rijden Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 21:04

Stomme kruisjes! Ik dacht dat ik eindelijkjk avn ze af was, maar nee hoor... daar zijn ze weer

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 21:53

Wat voor een bloed is Ivanka eigenlijk??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 22:13

Prisca schreef:
Wat voor een bloed is Ivanka eigenlijk??


Ik zou het niet weten Er zitten namelijk geen papieren bij. De vorige eigenaren zeggen dat die bij de eigenaren dààrvoor zoek zijn geraakt... maar ja, ik weet natuurlijk ook niet of dat waar is Knipoog

Nickie
Berichten: 11
Geregistreerd: 02-08-02

Hoefsmit met vakantie????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:42

Hoi,

Ik vind het een heel mooi paardje om te zien, maar ook de hoeven horen bij het paard. Ik moet eerlijk zeggen dat de rillingen over m'n rug liepen bij het zien van haar hoeven. Bijna schandelijk hoe ze eruit zien. Ik zou zelf nooit zo'n foto op het internet durven zetten. Sorry als je er misschien anders over denkt.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:46

Ik vind het hele leuke foto's Sanne! 't Is niet mijn type, maar dat geeft niet, ik heb Buddels tenslotte Haha! Heeeel veel plezier nog met Ivanka! Lovers

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:49

Nickie, ze heeft het paard nog geen maand. Om de hoeven bij te laten werken zullen ze toch eerst moeten groeien. Zo kort als ze nu staat, zeker achter, kun je er volgens mij niks aan doen zo vanaf de foto te zien.
(Positieve binnenkomer trouwens voor je eerste bericht)

On topic, ik vind het een heel leuk paard, ziet er goed verzorgd uit. Veel plezier ermee Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:51

Billy schreef:
Nickie, ze heeft het paard nog geen maand. Om de hoeven bij te laten werken zullen ze toch eerst moeten groeien. Zo kort als ze nu staat, zeker achter, kun je er volgens mij niks aan doen zo vanaf de foto te zien.
(Positieve binnenkomer trouwens voor je eerste bericht)


Amen Billy! Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Re: Hoefsmit met vakantie????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 17:45

Nickie schreef:
Hoi,

Ik vind het een heel mooi paardje om te zien, maar ook de hoeven horen bij het paard. Ik moet eerlijk zeggen dat de rillingen over m'n rug liepen bij het zien van haar hoeven. Bijna schandelijk hoe ze eruit zien. Ik zou zelf nooit zo'n foto op het internet durven zetten. Sorry als je er misschien anders over denkt.


Dat ik er misschien anders over denk? Ik denk er zeker anders over! Je had eens moeten zien hoe haar hoeven eruit zagen toen ze bij mij kwam! Ze is 3 weken geleden naar de hoefsmid gegaan, ze stond eerst vierkant, maar nu heb ik haar alleen voor laten beslaan omdat ik het achter niet nodig vond.

Sorry hoor, maar deze hoeven zien er toch echt niet slecht uit! Knipoog Maar goed, dat is dan mijn mening... Scheve mond

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Re: Hoefsmit met vakantie????

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 17:51

Tinne"]
[quote="Nickie schreef:
Hoi,

Ik vind het een heel mooi paardje om te zien, maar ook de hoeven horen bij het paard. Ik moet eerlijk zeggen dat de rillingen over m'n rug liepen bij het zien van haar hoeven. Bijna schandelijk hoe ze eruit zien. Ik zou zelf nooit zo'n foto op het internet durven zetten. Sorry als je er misschien anders over denkt.


Dat ik er misschien anders over denk? Ik denk er zeker anders over! Je had eens moeten zien hoe haar hoeven eruit zagen toen ze bij mij kwam! Ze is 3 weken geleden naar de hoefsmid gegaan, ze stond eerst vierkant, maar nu heb ik haar alleen voor laten beslaan omdat ik het achter niet nodig vond.

Sorry hoor, maar deze hoeven zien er toch echt niet slecht uit! Knipoog Maar goed, dat is dan mijn mening... Scheve mond
[/quote]

waarschijnlijk heeft ze door vochtig gras gelopen, dat het lijkt of er stukjes enz uit haar hoeven zijn. Kijk maar naar de eerste foto. MAar de laatste is strange dat achter been die ze optilt, die hoef Scheve mond Of het is een verbeelding. Maar voorderest een hardstikke cool paard!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 18:23

Ha ha en weer moet een leuk topic een vervelende wending nemen door een of andere $*@#($&#(*&$ (en dan ook nog eens net nieuw op bokt) die het nodig vindt om Ivanka's hoeven af te kraken!

Sorry hoor, ten eerste kan je de hoeven niet goed zien vanaf een foto. Schaduw kan op een foto een scheur lijken etc etc.

Verder sluit ik me bij Billy aan. Het is geen leuke binnenkomer en als ik jou was zou ik me voortaan iets anders opstellen tegen de bokkers!

On topic Sanne, jullie zijn een leuk stel om te zien samen!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 18:37

Buitenzorg schreef:
On topic Sanne, jullie zijn een leuk stel om te zien samen!


Dank je Haha! Lovers


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Re: Hoefsmit met vakantie????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 18:49

tinkerlover"]
[quote="Tinne"][quote="Nickie schreef:
Hoi,

Ik vind het een heel mooi paardje om te zien, maar ook de hoeven horen bij het paard. Ik moet eerlijk zeggen dat de rillingen over m'n rug liepen bij het zien van haar hoeven. Bijna schandelijk hoe ze eruit zien. Ik zou zelf nooit zo'n foto op het internet durven zetten. Sorry als je er misschien anders over denkt.


Dat ik er misschien anders over denk? Ik denk er zeker anders over! Je had eens moeten zien hoe haar hoeven eruit zagen toen ze bij mij kwam! Ze is 3 weken geleden naar de hoefsmid gegaan, ze stond eerst vierkant, maar nu heb ik haar alleen voor laten beslaan omdat ik het achter niet nodig vond.

Sorry hoor, maar deze hoeven zien er toch echt niet slecht uit! Knipoog Maar goed, dat is dan mijn mening... Scheve mond
[/quote]

waarschijnlijk heeft ze door vochtig gras gelopen, dat het lijkt of er stukjes enz uit haar hoeven zijn. Kijk maar naar de eerste foto. MAar de laatste is strange dat achter been die ze optilt, die hoef Scheve mond Of het is een verbeelding. Maar voorderest een hardstikke cool paard!
[/quote]

Die laatste is idd heel strange... Maar; relax, het is verbeelding Knipoog Ik ben net bij Ivanka geweest en eens goed naar die achterhoef gekeken en zo ziet die er echt niet uit Haha!

Ze had daar net door de modder gelopen (dat was *even nadenken* woensdag, toen had het hier de hele dag staan regenen, behalve 's avonds... En aangezien het voorste stukje van haar wei zand is, was dat toen omgedoopt tot modderpoel).

Ik moet wel eerlijk toegeven dat haar hoef wel aan het afbrokkelen is, maar om nou te zeggen: "Morgen moet de hoefsmid komen" Nee, dat nou ook weer niet. Volgende keer laat ik er weer wel ijzers onder zetten, omdat ik (naar verwachting Knipoog ) veel over de weg ga rijden en dan gaan die achterhoeven helemaal snel afbrokkelen enzo...

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 18:57

Ach ja Tinne ze moeten natuurlijk weer zeuren (dat zijn van die lui die kijken eerst 10x naar de foto's of er wat op aan te merken is en gaan dan als ze wat te zeggen hebben zeuren...) Dat gezeur slaat totaal nergens op..ik vind hem (??of haar??) er juist heel goed uitzien en het ziet er ook goed uit zoals jij erop zit hoor..maarja als ze dat zeuren niet kunnen laten kijken wij er maar niet naar he? Haha!;)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers