auto total loss gereden nu met foto's

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

auto total loss gereden nu met foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 17:31

Vandaag zou ik gezellig gaan meeten met Naz.
Dat werd ook heel erg gezellig ookal begon het wat minder.
Ik was al in drachten toen ik linksaf moest ik heb netjes gekeken en toen sloeg ik linksaf.
Op het moment dat ik daar de drempel overreed hoorde ik keiharde remmen en een auto op me afvliegen.
Tja heel even ben ik een stukje de stoep op gevlogen maar het leek wel minutenlang.
Ik zag al het glas aan de zijkant barten en dat spatte over me heen en toen was het stil.
de radio deed het nog en de moter ook dus alles uitgezet en uitgestapt..
nou echt ik schrok me dood van alles wat ik zag de hele zijkant was naar binnengekomen.
zat bijan tegen de versnellingspook aan!
Ik was eerst heel rustig heb nienke gebeld en toen ik die aan de lijn kreeg kwam alle besef pas weer terug toen ben ik ook gaan janken ik stond zo te trillen op m'n benen.

De politie was er redelijk snel bij.
Aan de remsporen van de man gezien had hij te hard gereden en hij gaf dat ook eerlijk toe.
maarja ik sloeg linksaf en hij rechtdoor dus is het mijn fout.

Ik snap het nog steeds niet ik heb hem echt niet gezien.
de auto is weggesleept en mijn vader is me komen halen.
dag micra Boos!

"s middags nog wel even op het paard van Nienke gezeten en die was heel braaf liep ook erg leuk dus wdb was de meeting geslaagd.
Ik heb nu wat koppijn heb een striem van de gordel en een flinke blauwe plek op m'n arm.
verder ben ik nog heel en heb ik gewoon heeeeeeeeeeel veel geluk gehad. als er iemand naast me had gezeten weet ik niet of die het na zou kunnen vertellen.
Als Nienke klaar is met werken zal ze me de foto's wel mailen dan zet ik ze er wel bij

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
aan deze kant niets te zien....
Laatst bijgewerkt door Nimber op 03-08-02 07:03, in het totaal 1 keer bewerkt

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 17:42

Jeetje meid, dat zal wel schrikken geweest zijn, ik weet hoe snel het gaat.

Je hebt nergens tijd voor, voor je het weet is het gebeurd. Bij mij heeft het alleen een paar uur geduurt voordat ik het echt besefde...

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 17:42

Jeetje wat zal jij geschrokken zijn. Ik kan me voorstellen dat je stond te trillen. Gelukkig heb je zelf haast niets. Sterkte

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:25

Sjezes zeg! een micra is nu niet zo'n heel stevige auto, je had wel dood kunnen zijn! Wat een eikel. Natuurlijk was het jouw fout om hem niet gezien te hebben, maar hij moet jou wel de kans geven om hem te zien aankomen! Als hij zo verrekte hard rijdt, kun jij hem nooit op tijd zien, dan is hij er gewoon in een keer. Ik hoop heel erg dat ze alles op hem verhalen hoor. Heel veel sterkte in ieder geval.

De hond is de betere mens

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:33

wow ik schrik me kapot!
Ik hoop dat je er niets ernstigs aan overhoudt en ach zo'n stukje blik is nog wel te vervangen (op den duur)
maar siucces en houd je lijf in de gaten.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:40

Tjeetje Nimber je laat me schrikken. Ben in ieder geval blij dat het met jouw goed afgelopen is. Ik denk dat je morgen wel een beetje spierpijn zal hebben.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:43

Wohie, das wel schrikken zeg!! Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen, en maar goed dat er niemand naast je zat, moet er niet aan denken.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:55

Brr, eng is dat. Dan mag je idd nog van geluk spreken dat er niemand naast zat. Ook wel balen van de micra, want die was toch pas nieuw?
Kan me voorstellen dat je nog wel even zit te bibberen. Sterkte!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:20

jeetje zeg mazzel dat er niemand naast zat en jij verder niet iets heel ergs hebt.... wat een rare vent dat ie zo keihard reed dan!!
sterkte

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:27

je zal je rot geschrokken zijn.
maar Kim denk zo beter dat die Micra totall loss is dan dat jij bent he!!!

trotse moeder van 2 prinsesjes

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:27

Jezus, dat is echt schrikken! Gelukkig dat alles nog goed met je is. Ik begrijp dat je heel erg geschrokken bent. Sterkte met je pijnlijke plekken!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:47

Wat erg voor je.........
En wat een pech zeg, een ongeluk zit echt in een heel klein hoekje.
Morgen niet schrikken hoor als je ineens een blauwe streep in gordelvorm op je lijf hebt staan.
Veel sterkte !

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:47

Dat is schrikken zeg. Gelukkig dat je niet ernstig gewond bent want dat had best gekund als ik het zo lees. Sterkte met de blauwe plekken.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:54

jeetje!! je hebt echt mazzel gehad joh!! heel veel sterkte !

keep calm, I'm engaged!!! <3

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:07

een micra? En die grote bak van zondag dan? is die van je vader ofzo?
En ik weet dat je super voorzichtig rijdt, en goed kijkt.
Stom eigenlijk dat het toch jou schuld is, terwijl die andere auto veel te hard reed, en dat ook bekend....
STerkte iig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:14

Wat eng zeg. Je zal wel heel erg geschrokken zijn maar wat ben ik blij dat je er nog zo van af bent gekomen!
Sterkte!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 20:23

stef die is idd van mijn vader ik zelf heb een micra hij een megabak voor de trailer.. ofja ik had een micra Boos!
Mijn vader kwam me ophalen in drachten dat vond ik zo lief!Ik moest meteen van hem terug rijden want hij was bang dat ik anders niet meer zou durven gelukkig viel dat wel mee.

Ik begin nu ook steeds meer te twijfelen of het ook echt mijn fout wel was.. ik heb gekeken en hem niet gezien.
Ik weet ook niet zo goed of hij me meer aan de achterkant heeft gepakt. of echt vol middenin.

Twijfelen doe ik ook had ik 'm wel kunnen zien? want ik weet zeker dat ik gekeken heb.Nienek dacht dat hij misschien geen lampen aan had het stukje is daar onder de bomen in de schaduw en ik reed op de zon in.
dat zou ook nog kunnen...

Nouja ik heb op zich niets begin nu wel een stijve nek te krijgen en een spier in m'n buik doet zeer.
Nog steeds vis ik stukjes glas uit mijn haar.
Morgen gaan we kijken of ze de micra naar Apeldoorn willen slepen of anders na het weekend.
Er zit namelijk een vrij nieuwe radio in en voor zover de cd's nog heel zijn wil ik die ook graag terug want er lagen wel een stuk of 15 cd's in die wagen.

Mijn (nieuwe) leren laarzen lagen voorin naast mij gelukkig is het metaal daaroverheen gebogen dus die man van het schade bedrijf kon ze er heel uitkrijgen er zat alleen glas in.

zelfs nu kan ik zo maar ineens heel hard beginnen te trillen dat iz zo stom ik heb niet eens wat maar toch

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

nou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:26

Ja je zal wel erg geschrokken zijn!
Maar wees maar blij dat je er zelf niets aan over gehouden hebt!

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:29

Jeempie, wat een verhaal. Wij hebben ook een keer zoiets gehad. We zagen een auto door de laagstaande zon niet aan komen en toen ging het ook mis. Gelukkig viel de schade wel mee.

Vervelend zeg, van je autootje. Maarja, het beste is natuurlijk dat je er zelf heelhuids bent uitgekomen. Heel veel sterkte.

Koe

Berichten: 426
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:47

gatver dat dat moet overkomen terwijl je gezellie zou gaan meeten

I just can watch it over and over again... It’s not just for days but for weeks you know!.. and then after a month.. it’s brand new again!.

lees hier mijn zelf geschreven verhaal!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:58

Jeetje zeg... dat is echt naar. Laat het maar even bezinken.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 21:33

Brrr... het was echt schrikken toen ik Kim aan de lijn kreeg vanmiddag!!
Ik ben er direct naar toe gegaan, dacht nog het valt wel mee, tot dat ik de andere kant van de auto zag!!! Allemachtig het was echt maar goed dat er niemand naast zat.
Ik reed net nog langs die plek, ik kwam van de kant waar die man vandaan kwam, en hij MOET je echt gezien hebben of hij lag te slapen. Vind het raar dat hij dan zo hard door gereden is.... De remsporen waren zeker een meter of 10, het schijnt dat aan de hand daarvan berekend kan worden hoe hard er gereden is.

Ik zal zo de foto's uploaden.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 21:52

Naz schreef:
hij MOET je echt gezien hebben of hij lag te slapen.


Of hij was aan het bellen?

Schrikken hoor!
Aanrijdingen zijn zulke nare dingen! Durf je wel weer gewoon in de auto te stappen?

Nulla tenaci invia est via

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:02

Verdorie Nimber, dat zijn geen grappen. Ik zou toch wel tegen de verzekering zeggen dat de ander veel te hard reed en dat jij hem mede daardoor (waarschijnlijk) niet hebt opgemerkt.
Er bestaat een wet die zegt dat je als automobilist ten alle tijden moet kunnen stoppen over de afstand die vrij en overzichtelijk is voor de chauffeur, dat was hier dus duidelijk niet het geval. Zeker als hij je in de flank of zelfs meer aan de achterkant heeft geraakt, dan zou ik ze hier toch op attent maken.
Ik realiseer me weer waarom ik de auto rijdt die ik rijdt: remember, you are my crumplezone *LOL* *LOL*

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:06

Margreet"]
[quote="Naz schreef:
hij MOET je echt gezien hebben of hij lag te slapen.

Of hij was aan het bellen?
[/quote]

Vrij onwaarschijnlijk, aangezien hij geen idee had hoe hij met een mobiele foon moest omgaan toen hij met Kim haar mobiel de politie ging bellen Haha!

Tegen de politie zei die man ook dat hij 'iets harder dan 50' reed... tsja, dat zegt genoeg lijkt me...

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, ellen05, Flieno, fokfanaat, Googlebot, huckellover, kosseh, MarjanB, Melissa0304, Niobe, Peperkroket, spookyskippy, Sterrendief, supervon78, Xanthippe en 60 bezoekers