Foto's van paarden + hond & een foto van mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Foto's van paarden + hond & een foto van mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 13:45

Dit zijn Gin (links) en Skipper (rechts) in de wei:
Afbeelding

Dit zijn de manegepaarden en -pony's in de wei, bovenste 'rij' zijn v.l.n.r.: Iwan, Valerie, Bert, Sunny, Smokey. De twee paarden in het midden zijn v.l.n.r.: Uniek en Kenzo. De paarden op de onderste 'rij' zijn v.l.n.r.: Tinus, Maxima, Verona en Karline.
Afbeelding

Dit is een schaap uit de weides naast de wei van de paarden, ik vind het echt een mooie foto, alleen jammer van dat plantje ervoor:
Afbeelding

Dit is mijn über stoere hond Knipoog Wolf in de voortuin, ook wel een mooie foto toch?
Afbeelding

En dit ben ik dus (en dit is dus geen mooie foto Knipoog), maargoed, dan hebben jullie ook weer een beeld van mij. Foto is gemaakt door mijn broertje trouwens, hij liep te kloten met de digicam en heeft overal een foto van gemaakt :
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Spirit op 02-08-02 15:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:55

Leuke foto's!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:56

Echt leuke foto's!!
En was dat die keer dat we stiekem de wei in gingen om foto's te maken? Schijnheilig

Enneh... jij staat er helemaal niet erg op hoor... ik vindt het juist een leuke foto!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 13:58

skipperfan schreef:
En was dat die keer dat we stiekem de wei in gingen om foto's te maken? Schijnheilig


Haha, nou het was niet echt stiekem toch? We reden gewoon langs de weilanden dus..

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:06

die van dat schaap is juist mooi joh met die plant er zo voor!! dat geeft de foto wat extra's vind ik.
leuk hoor

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 17:36

Leuke foto's!!! Lachen
Die schimmel op die eerste foto lijkt me wel leuk, lijkt wel een beetje op Nico Haha!

Schaapfoto is ook best mooi gemaakt!! Party!!