Tiko.....de verandering in 1 jaar!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 20:37

WWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!
Wat een stroere pony! Hij is fors gebouwd dat vind ik mooi. Tinkers zijn meestal mooi. Hij ziet er ook best groot uit, vooral op de eerste foto.
Op de derde foto is hij wel wat dunner maar niet veeeeeel te dun hoor, ik vind het nog wel meevallen. Hoe kwam het eigenlijk dat hij dun was?

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 23:00

Annetje schreef:
Hoe kwam het eigenlijk dat hij dun was?


Dat weet ik dus niet precies....
Toen ik hem kreeg vond ik m te dik, hij had alleen maar 5,5 jaar op t land gestaan, nooit voer gehad etc. In het begin kreeg hij van mij ook geen brok, na een tijdje een symbolische hoeveelheid (een paar handjes) Toen begon langzamerhand slanker te worden, niet extreem snel, gewoon het grasbuikje eraf.

Ongeveer een 4 maanden geleden begon hij heel erg af te vallen, of dat kwam door intensievere trainig, een worm infectie, het verharen, of dat het kuil/hooi vaker slecht was, ik weet het niet Verward
Vermoedelijk een samenspel van enkele factoren.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:22

Deetje schreef:
O ja en dat wilde ik ook nog even vertellen

Goed gedaan Tiko....2x uitgereden met goedgevolg, dat kunnen er niet veel zeggen!!!
Houden zo Knipoog


hahaha.... en het gaat toch zo makkelijk... Lips are sealed sorry...

Als ik aan endurance denk, zie ik daar dus echt geen tinker tussen lopen, ik zou me kapot lachen.... maar ik weet niet wat klasse I en II inhoudt, dus daar kan ik niets over zeggen... en ehh... ik heb niets tegen tinkers hoor, ik kon het me alleen niet voorstellen. Ze zijn er ook niet op gebouwd.

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 14:53

Sando"]
[quote="Deetje schreef:
O ja en dat wilde ik ook nog even vertellen

Goed gedaan Tiko....2x uitgereden met goedgevolg, dat kunnen er niet veel zeggen!!!
Houden zo Knipoog


hahaha.... en het gaat toch zo makkelijk... Lips are sealed sorry...

Als ik aan endurance denk, zie ik daar dus echt geen tinker tussen lopen, ik zou me kapot lachen.... maar ik weet niet wat klasse I en II inhoudt, dus daar kan ik niets over zeggen... en ehh... ik heb niets tegen tinkers hoor, ik kon het me alleen niet voorstellen. Ze zijn er ook niet op gebouwd.
[/quote]

Je ziet vrij veel tinkers/haflingers/ fjorden in de endurance.

Waar sloeg dat: hahaha.... en het gaat toch zo makkelijk... Lips are sealed sorry...

nou weer op!!!???

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:53

OK ik heb dan wel geen verstand van endurance maar ik vindt dat Tiko wel een snel tempo heeft buiten en een hele goede conditie dus waarvoor zou hij dan geen endurance kunnen uitrijden??? Verward

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:53

Daar bedoel ik mee: eerst zeggen, endurance op een tinker gaat makkelijk, en vervolgens zeggen dat het knap is dat je hem uitgereden hebt, want dat kunnen er niet veel zeggen...

Jee, voel je niet zo aangevallen zeg.....ik heb helemaal niemand beledigd, ik heb ook niet gezegd dat ik je paard lelijk vind ofzo.... (vind ik ook niet) maar ik vind een tinker en endurance gewoon een vreemde combinatie. PUNT !