Huwelijk Wendy van Dijk en Xander afgeblazen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Huwelijk Wendy van Dijk en Xander afgeblazen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 08:25

Het huwelijk van Wendy van Dijk en Ex-Volumia Xander de Buisonje is twee dagen voor het huwelijk afgeblazen wegens relationele redenen.
Laatst bijgewerkt door greetje op 02-08-02 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 09:39

Ik neem aan relationele redenen ?

O , zeg.....wil er eentje ineens niet meer dan ?

Die 2 lijken echt erg gek op elkaar als je ze ziet op foto's altijd......

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 09:40

ja ik las het net wel jammer vond ze zo leuk bij elkaar passen en de 1 had het altijd over de ander

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 09:56

Het schijnt dat Xander fouten heeft gemaakt in het verleden...

Showbizzhuwelijk Wendy en Xander op de klippen

Uitgegeven: 2-8-2002 7:38
Laatst gewijzigd: 2-8-2002 9:31

HUIZEN - Het zou wellicht het showbizzhuwelijk van het jaar 2002 worden. Maar aan het sprookje van Xander de Buisonjé en Wendy van Dijk is abrupt een einde gekomen. Het paar bevestigt dat het huwelijk zaterdag niet doorgaat.

In een gezamelijke verklaring zeggen De Buisonjé en Van Dijk dat de trouwerij is afgeblazen door problemen in de relationele sfeer. De afgelopen maanden is hun relatie bijzonder onder druk komen te staan door diverse publicaties over het verleden van Xander, aldus het paar. "Ik heb vreselijke fouten gemaakt en daar zal ik nu voor boeten", aldus de voormalig leadzanger van Volumia. "Ik heb er alles voor over om het vertrouwen van Wendy terug te winnen."

Internet

De huwelijksvoltrekking en het feest zou plaatsvinden op de Loosdrechtse Plassen. Op diverse fansites op internet van De Buisonjé en Van Dijk zijn al tientallen steunbetuigingen voor het paar binnengekomen.

Volgens de manager van De Buisonjé, het artiestenbureau Frank Boers uit Huizen, heeft het afgelaste huwelijk geen invloed op geplande optredens van de zanger. "De komende weken stond er al niets op de agenda omdat het paar eerst op huwelijksreis zou gaan", aldus een woordvoerder van het bureau. "Dat gaat nu uiteraard niet door. Het eerste optreden van Xander is op 1 september in Eindhoven. Dat gaat gewoon door. Hij heeft ook aangegeven dat deze privé-aangelegenheid geen invloed mag hebben op zijn professionele activiteiten."

Ook voor Van Dijk heeft het afgeblazen huwelijk geen invloed op haar professionele schema. "De eerste aflevering van haar nieuwe reeks programma's wordt op 21 september uitgezonden", aldus een woordvoerder van omroep SBS waar ze onder contract staat. "Maar alle opnamens hiervoor zijn al afgerond. We hopen dat ze komende weken weer een beetje bijkomt van alle verwikkelingen."

bron=www.nu.nl

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:07

ik las in de krant dat Xander vreemd zou zijn gegaan??? apart om dat nu pas op te biechten, twee dagen voor je huwelijk....

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:12

Maaike schreef:
apart om dat nu pas op te biechten, twee dagen voor je huwelijk....
ja vind ik ook. kan je beter ook op je sterfbed doen ofzo. trouwens die wendy van dijk vind ik echt 10x niks, aan de andere kant... xander ook niet Haha!

Amor Vincit Omnia

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:17

naja, 't is wel eerlijk om t nu op te biechten, op m'n sterfbed zou ik m nog afmaken ook, de l*l!
Ach, ze moeten het maar lekker zelf weten, ik vind dat gehypte spul altijd helemaal niks, en dit is imo behoorlijk gehypt.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:22

Maaike schreef:
ik las in de krant dat Xander vreemd zou zijn gegaan??? apart om dat nu pas op te biechten, twee dagen voor je huwelijk....


En het schijnt nog 2x gebeurd te zijn ook...

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:22

Maaike schreef:
ik las in de krant dat Xander vreemd zou zijn gegaan??? apart om dat nu pas op te biechten, twee dagen voor je huwelijk....


Wie weet speelt het al een paar maanden maar houden ze het stil voor de buitenwereld. Ps dit gaat ons toch ook weinig aan.

Achlaten we maar hopen dat het snel opgelost wordt toch?.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:33

Laui! schreef:
ik vind dat gehypte spul altijd helemaal niks, en dit is imo behoorlijk gehypt.
same here. zo van: "hey laui zullen wij gaan trouwen en dan 2dgn voor het huwelijk blazen we het af omdat jij 2x vreemdgegaan bent Lachen " krijgen we wel veel aandacht... (van bokkers in ons geval)
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 02-08-02 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:34

Ahh wat jammer nou! Ik vindt dat echt een leuk stel bij elkaar en echt leuke mensen alle 2.. Naja hoop dat het snel is opgelost

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:44

Deal! Maar dan ga ik wel vreemd met mijn paard en jij met de jouwe ok?
Sowieso: jaaaaaah we gaan trouwen. Bwuerk, echt zo'n public love affair! Ieks, moet ik echt niets van hebben. Tegen mensen die er niets mee te maken hebben zou ik zeggen: ik ben getrouwd. En als ze dan vragen waarom ZIJ er dan niets vanaf wisten: nou cause it's none of your business!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 11:05

Werd net ook gezegd op het nieuws: Xander schijnt te zijn vreemdgegaan. Verder zijn er geen mededelingen over gedaan.

Ach, we zullen het allemaal nog wel uitgebreid kunnen lezen in de bladen... Wel l*llig, dit soort dingen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:25

Er staat ook, fouten uit het verleden.
Hoe ver is dat verleden?
Ik vind dat verleden iets is van voordat ie iets met Wendy had.

Maar goed... van de week zei ze nog dat ze niets van de roddels geloofde, dat ze gingen trouwen, no matter what!

Maar goed, ze zijn echt niet het eerste stel bij wie dit gebeurt, maar ja, beide bekend dus gaat iedereen erover discussiëren en zich ermee bemoeien.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:30

Idd verleden lijkt mij ook voor de huidige relatie en in dat geval zou het geen vreemdgaan zijn...
Maar Kleintje, er waren roddels voordat hij opbiechte?
Van de vrouw(en) in kwestie??

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:33

Ik weet niet van wie die roddels waren, geloof de roddelbladen.
Plingenkt*
Ja.. de roddelbladen.
Ik zag Wendy van de week op tv over de voorbereidingen, ze zei toen dat de roddelbladen niet zijn uitgenodigd. Ze wilden ze eerst officieel uitnodigen maar door alle roddels van de laatste tijd zouden ze er niet in komen.

Sja... wat is nu waar en wat niet...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:51

Xander is vreemdgegaan, vind het super van wendy dat ze hem dumpt, snapte uberhaupt niet wat ze in hem zag, zon eikel. wendy is niet bepaald mijn type mens, maar ze is goed in haar vak.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:56

Pipo schreef:
Xander is vreemdgegaan, vind het super van wendy dat ze hem dumpt, snapte uberhaupt niet wat ze in hem zag, zon eikel.

Wie zijn wij om te bepalen of het een eikel is?
Oké, JIJ kan hem een eikel vinden, ik zie in meer mensen niets, maar om ze dan gelijk eikel te noemen.
Er is altijd wel iemand die van ze houdt zoals ze zijn.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:11

Ik beoordeel hem, op wat ik hem ken, en dat was voor de volumia tijd, en daarbij is iemand die vreemgaat in mijn ogen een enorme eikel. Ik geef mijn mening hierboven en niet de mening van heel nederland. Topics gaan vaak over meningen, en niet over feiten, dus ik vind je reactie heel vreemd.

Er is altijd wel iemand van wie ze houdt, ja leuk, maar dat is geen excuus om vreemd te gaan.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:13

op de radio hoorde ik nu al een aantal x volumia met 'het is over' voorbij komen. Snapte al niet waarom ze het zo vaak draaiden.
Ik ben nogal traag van begrip Haha!

זכור

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:01

zie, je moet zoiets ook niet opbiechten! *LOL*

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:37

Kleintje schreef:
Wie zijn wij om te bepalen of het een eikel is?
we kunnen ook wel een poll maken. ik vind het ook een eikel. Lachen zou me niks verbazen als ie vreemd gegaan is met een kerel trouwens }>

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:55

SuperPepeijn"]
[quote="Kleintje schreef:
Wie zijn wij om te bepalen of het een eikel is?
we kunnen ook wel een poll maken. ik vind het ook een eikel. Lachen zou me niks verbazen als ie vreemd gegaan is met een kerel trouwens }>
[/quote]

Of met meerdere, zie ik hem ook wel voor aan, het is een viezertje, die gebruik maakt van zijn succes bij tienermeisjes!!, als ie dat maar niet heeft............................

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:22

Zouden ze het niet expres doen, zodat ze niet zoveel last hebben van opdringerige roddelpers en fotografen. Ik heb zo mijn twijfels....

Toos paardloos

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:24

Euhm.. eigenlijk vond ik hem helemaal geen eikel! Vond het altijd wel een sympathieke en leuke jongen. Ondanks dat een het een neef is van een vriendin van mijn vriendin (jaja, nog te volgen??) en volgens haar was het idd een rare jongen.

Maar goed; tot nu toe vond ik het dus geen eikel. In tegendeel!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Snow_White, Amazonbot, Camino_S, douschka, GrapeshotBot, hel1, journee, Joyce_R, Lau07, lillylover, MarleenM, monsterina, roosjenat, Selina, Sourire, ttranch, xRoossie95, xSagan en 196 bezoekers