Weer opnieuw examen door fout werkgever update

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Weer opnieuw examen door fout werkgever update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 10:02

Het is weer zover!
Het leek al te mooi om waar te zijn.
Toen ik vorig jaar begon stond nog in mijn contract dat je na de proeftijd het T-bin certificaat mocht halen en vanaf dat moment dan ook 250gld. per maand loonsverhoging kreeg.

Toen mijn proeftijd erop zat besloten ze echter dat het T-bin niet meer aansloot op hun ideeen over wat goed was.
Hierna zijn ze een hele tijd bezig geweest met iets anders, in mei kwamen ze eindelijk met een alternatief!
Een examen waarbij je gesprekken en computerbeelden werden opgenomen en later door een examencommissie beoordeeld. Nou eerst werd het examen voor mij meerdere malen uitgesteld. Toen eindelijk 27 juni was het zover. Na een half uur wordt me verteld dat er iets verkeerd is gegaan: er zijn geen gesprekken opgenomen....
Nou ja vervelend maar geen probleem ik kon opnieuw inloggen en meteen opnieuw beginnen. Ik zou dus ook langer mogen doorgaan. Maar na een half uur drie kwartier zegt de persoon die erbij zat: stop maar ik heb genoeg gesprekken.

Nou ik de theorietoets gemaakt en dan maar wachten op de uitslag. Nu al meer dan een maand later werd ik toch wel wat ongeduldig. Krijg ik gisteren ineens een mailtje (samen met nog wat anderen) jullie gesprekken zijn wel opgenomen maar kort daarna weer overschreven Frusty

Of we maar even willen bellen voor een nieuwe afspraak!!

Nu moet ik volgende week weer examen doen! De loonsverhoging wordt met terugwerkende kracht uitbetaald dus het gaat om een hoop geld wat ik dus waarschijnlijk deze maand weer niet krijg......

Ben nu echt boos!
Is er iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt? Zit erover te denken om een klacht te gaan indienen. Dit is al de derde keer in principe dat ik opnieuw moet beginnen.
Terwijl ik weet dat ik gewoon goed functioneer.
Ik vind eigenlijk dat ze maar gewoon de beoordeling uit mijn beoordelingsgesprek over moeten nemen in overleg met mijn teamcoach of zo. Ik werk hier nu al langer dan een jaar ik heb nooit klachten gehad maar ik ben niet van plan om twintig keer examen te doen omdat zij fouten maken.........

Nou ja ik heb weer stoom afgeblazen!!!!
Laatst bijgewerkt door kaj op 03-08-02 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:41

Ik zou idd een klacht indienen bij de examencommissie van het instituut waar je examen doet, maar uiteraard wel even opnieuw die gesprekken doen. Zeker met die loonsverhoging is het toch echt de moeite waard om dat papiertje te hebben.
Maar 't is wel balen ja, lekker lomp allemaal.....

Heb je al wel de uitslag van het theoriegedeelte gehad?

Waar werk je trouwens, als ik vragen mag? Ik hoor de laatste tijd niet zo vaak meer over T-bin.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 11:01

De uitslag van het theoriegedeelte heb ik ook niet gehad terwijl ze die al wel hebben maar dat wist degene die ik belde niet...

Maar daar ben ik wel redelijk zeker van dat dat goed was. Anders had ik daar waarschijnlijk ook wel gelijk een herkansing voor moeten doen.

Ik werk bij dutchtone en zelfs daar zijn ze al afgestapt van het t-bin.
Nu krijg je dus een stom papiertje wat ze zelf hebben gemaakt waaraan je dus absoluut geen rechten kunt ontlenen, maar ja die loonsverhoging maakt het wel interessant.

Ik weet gewoon zeker dat ik geslaagd zou zijn en toevallig heeft iemand die gelijktijdig met mij examen deed gisteren de uitslag gekregen en hij is geslaagd. En ik wil niet arrogant doen maar ik weet zeker dat ik het beter heb gedaan....

Baal er gewoon van dat ik weer opnieuw daar moet gaan zitten.
Ik heb mijn manager al ingelicht en die zou er nog eens achteraan gaan. Denk niet dat ik er veel aan heb maar ik wil gewoon wel dat men weet dat ik er absoluut niet blij mee ben! Ik zit echt niet op dat stomme papiertje te wachten, ik heb papieren genoeg, maar wat het geld betreft wordt ik al een jaar aan het lijntje gehouden en ik wil het nu weleens hebben.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 00:23

Nou ik kwam vandaag op het werk en blijkbaar heeft het bezoek van de manager geholpen want ik hoef het examen niet over te doen. Aangezien ze je ook kunnen monitoren op je eigen werkplek zullen ze zo iets gaan regelen. Waarschijnlijk komt het er op neer dat je eigen teamcoach je moet beoordelen!
Nou in dat geval ben ik wel geslaagd!!
En het theoretische gedeelte heb ik al gehaald en het gedeelte waarbij ze je cases een paar weken bekijken ook.