camera fotos verwijderd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 14:44

Hallo allemaal
Ik heb per ongeluk alle foto,s verwijderd van mijn camera. _-:( %)
is er een manier om deze terug te krijgen?

Baal heel erg waren dik 500 foto,s! domme ik!

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 16:49

Volgens mij niet, heb je al gegoogled ?

Ibbel

Berichten: 49076
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 16:56

Ja, er zijn recovery programma's - google met zoektermen als file recovery SD card/memory card/photo card en dan vind je die wel. Vaak worden de bestanden wel heel onlogisch hernoemd, en als je je kaart hebt leeggemaakt door per ongeluk te formatteren dan werkt het niet.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 23:29

Ibbel, de foto,s zijn verwijderd allemaal tegelijk. Ik wilde er 1 verwijderen en lette even niet goed op en toen was alles dus verwijderd.

Heb jij misschien een link welk programma ik zou kunnen gebruiken?
Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen

Ankje11
Berichten: 1264
Geregistreerd: 08-07-09

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:07

Ik weet niet waar je woont, maar anders kan ik je miss. helpen.
Ik denk trouwens zelf dat het lastig wordt.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 22:01

Ik woon in enschede

Ankje11
Berichten: 1264
Geregistreerd: 08-07-09

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:49

Dat is niet in de buurt helaas. Ik adviseer je om naar een computerwinkel te gaan met de camera en het bijbehordende kabeltje en te vragen of hun willen proberen om de foto`s terug te halen. Een goeie computerwinkel heeft daar speciale apparatuur e.d voor.

Ersina
Berichten: 1437
Geregistreerd: 28-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:32


Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:54

Er zijn programma's, let alleen op dat je niet op het kaartje zelf alles terug schrijft, maar dit op de computer doet. Anders werkt een eventueel ander programma niet meer.

Zelf heb ik het euvel gehad met de vakantiefoto's. Heb toen bij Stellar een trial-versie geprobeerd, en warempel, ik zag de foto's zelfs van voor formateren (kaartje was geformateerd voor we op vakantie gingen). Ik heb toen de voorwaardes gelezen, en het programma gekocht. Wanneer de foto's uiteindelijk niet gerecovered konden worden en bij de trial versie waren ze wel zichtbaar, zou je volledig het geld terugkrijgen. Helaas ben ik nu vanaf eind oktober al aan het vechten om het geld terug te krijgen, want ze konden niet meer als thumbnails recoveren, en thumbnails heb ik dus helemaal niets aan. Bij mij waren de helft van de foto's beschadigd en konden ze dus niet gerecovered worden (ik had per ongeluk het kaartje via de pc leeggegooid, maar ook direct bruut gestopt toen ik erachter kwam door de cardreader eruit te trekken).
In ieder geval, Stellar zou ik niet proberen, programma zal ongetwijfeld voor veel goed werken, maar de service en de klantvriendelijkheid is daar ver maar ook ver beneden de peil. (Ik had alles gedaan en geprobeerd wat me opgedragen was, er werd me verteld dat ze niets meer konden doen bij de technische afdeling, maar de refund afdeling beweert daarna weer dat ik niet meewerkend was. Oke, weer terug naar de technische afdeling, die me wel iedere 2 dagen mail stuurt dat de laatste mail niet beantwoord was, en dat ze bij geen antwoord de case sloten. Alle mail heb ik beantwoord, en ook een hoop vragen neergelegd dat ze me verder moesten helpen, want blijkbaar kunnen ze nog wel wat voor me betekenen. Ik krijg nergens meer antwoord op van de technische afdeling, ook niet op alle reminders, maar wel iedere 2 dagen mail dat ze mijn case sluiten. Zo klantvriendelijk zijn ze dus. Support afdeling wil niet alles vergoeden want ik ben volgens hun niet meewerkend. -:(- )

cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:56

ik meen me te herinneren dat ik dat ook een keer heb gehad en met PC Inspector ze weer terug heb gehaald, is al poos geleden.....

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 22:04

Ik kan dus geen woord engels en ik ga niet zomaar vanalles doen... heb er de ballen verstand van.. denk dat ik maar eens naar een winkel moet gaan. misschien kunnen zij mij helpen...

Bedankt voor julliw tips, is er misschien ook een site waar het in het nederlands staat?

Ersina
Berichten: 1437
Geregistreerd: 28-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 11:31

joyce_eddy schreef:
Ik kan dus geen woord engels en ik ga niet zomaar vanalles doen... heb er de ballen verstand van.. denk dat ik maar eens naar een winkel moet gaan. misschien kunnen zij mij helpen...

Bedankt voor julliw tips, is er misschien ook een site waar het in het nederlands staat?


Jammer, waar ik niet aan gedacht heb is dat ik op mijn pc (windows 7) op de bladzijde kan staan , rechtermuisknop indrukken en halverwege staat vertalen met bing. Je kan dan grotendeels lezen wat er staat. Maar naar een winkel gaan kan natuurlijk ook.
Is misschien zelfs beter, want zij kunnen gelijk zeggen wat de mogelijkheden zijn.
Het terughalen mislukt trouwens nog wel eens. Ook te zien in reacties van Bokkers. Dus ik hoop dat het lukt!!

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 11:38

je had niet toevallig de camera in de computer dat je ze via de comp verwijderd heb?

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 13:15

nee ik had hem niet in de pc.

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: camera fotos verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:19

oeps... ja dan ben ik bang datj e ze echt kwijt bent:S