Terug uit Frankrijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Terug uit Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 17:18

en ben heerlijk bruin geworden Haha!
pffff zal even in t kort over mijn heerlijke vakantie vertellen die niet heerlijk begon en niet heerlijk eindigde...
Eerste dag gingen we mooi op tijd weg, rijden ging goed, vroeg op de overnachtingscamping. Vrienden van mn ouders kwamen daar ook, met hun gingen we de verdere vakantie naar 2 campings, onwijs gezellig!! Volgende ochtend hebben we alles ingepakt, wil mn vriend de fietsen van mn vader en hem pakken. Fietsen weg. Gewoon regelrecht gejat! Misselijk totale waarde toch iets van 3000 gulden. allemaal weg. Dus aangifte gedaan bij de gendarmerie (franse politie) en toch maar doorgereden, die fietsen zie je toch nooit meer terug.
Tweede dag kwamen we op de camping aan bij Lac de Serre Poncon (voor degenen die t kennen). Onwijs mooie camping, super omgeving maar helaas wat minder lekker weer. veel wind en bewolking, te weinig zon. Knipoog Knipoog Kregen we op n gegeven moment nieuwe overburen, mensen uit Apeldoorn!!! Zelfs in Frankrijk roelt A }> Schijnheilig
We hebben daar veel leuke plaatsjes bezocht en foto's gemaakt dus die zijn binnenkort wel te zien denk ik.
Toen naar de tweede camping, waar we al 14 jaar komen. Zien we plotseling mensen die er 6 of 7 jaar terug voor t laatst waren!! echt heel leuk, zijn harstikke aardige mensen waar je heel erg mee kunt lachen. Hebben we dus ook gedaan. Haha! Haha!
We zijn daar ook naar gieren wezen kijken, de enige kolonie in die omgeving. Spanwijdte van ongeveer 2 meter en 70 centimeter. Echt suuuupergaaf, kwamen heel dichtbij langsvliegen enzo. Heb ik ook foto's van.
Afgelopen maandag hebben we de eerste regenbui in frankrijk gehad, drie uur lang keiharde regen en onweer. Niet normaal. We stonden op een plek tot over de enkels in t water!! That's france! Haha! Helaas hadden mn vriend en ik lekkage in onze tent, niet heel erg maar toch. Dus mochten we in de bus van de buren slapen. Die hebben nl een gehandicapte jongen in een rolstoel dus een bus nodig. En die was leeg dus mochten wij daar slapen. Dinsdag, laatste nacht hebben we daar ook geslapen zodat we toen al de tent opgeruimd hadden. Naja en toen woensdag vertrokken en vandaag om 3 uur thuis gekomen vanmiddag. Kregen we gister nog te horen dat een tante van mn vader is overleden. Ze was al een tijd ziek en net nu overleden. Vanmorgen begraven waar wij dus helaas niet bij konden zijn... T was zo'n lief mens. En nu is ze er niet meer.

Al met al wel een vakantie om niet snel meer te vergeten
ik heb ervan genoten, zeker nu ik in NL ben en t zulk slecht weer is. In Frankrijk was t elke dag rond de 30 graden met flink veel zon! das tenminste beter Haha!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 18:43

Jeeeeej Toof weer in da House! Lachen

Komt alles toch nog goed!

Hoe bruin is bruin toof...want k wil daar wel bewijs van zien he! zonder bewijs zijn t ook maar praatjes (al geloof ik jou natuurlijk wel op je woord he!)

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:16

jaaaaaah ze isser weer!
Ik wil ook zien hoe bruin je bent kom je snel even gesnellie een dagje langs?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 21:32

hihi ik ben nog lang niet zo bruin als mn moeder, die zou bijna t land niet meer ingelaten worden Haha! Maar ben lekker bijgekleurd Lachen
enneh kim zeg maar wanneer je kan ik heb nog vakantie maar jij moet zonodig weer naar A meland Knipoog