Vliegendeken in de wei... grrrrr

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Vliegendeken in de wei... grrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 12:05

Mijn pony lijkt inmiddels wel een wrattenzwijn van alle bulten van dat stekende insectenspul dat momenteel rondvliegt.
Maar ik kan nergens een vliegendeken vinden die Milena-proof is..... Boos!

De meesten hebben alleen een voorsluiting en als je mazzel hebt een staartriempje, maar voor mijn rolpaardje Haha! heb ik toch echt gewone singels EN kruissingels nodig om alles op z'n plaats te houden.....

Wie oh wie kan me vertellen waar ze vliegendekens verkopen die eens niet binnen een dag aan gort gaan?


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 12:24

je kan kruis en bilkoorden aan je deken laten zetten.
ze doen dat o.a. bij onze ruitersportzaak.
of ze echt zo te koop zijn weet ik niet de gewone vliegendekens niet misschien die boett denkens maar die zijn zo duur

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 12:34

je kan volgens mij ook bij divoza kijken, misschien hebben ze daar wat!
Is ze echt heel erg sloperig??
Kijk anders eens voor een bucas deken, zit ook vanalles aan om de deken op z'n plek te houden, maar als je paardje echt sloperig is, raad ik je deze dus ook niet aan. Anders is het een prima deken..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 12:40

Ik had een vliegendeken van divoza met kruissingels!
Maar van de week kwam ik en toen was er één kruissingel vanaf??
Gewoon finaal afgescheurd. Kon niets ontdekken waar hij eventueel achter had kunnen blijven hangen.
Maar ja gevolg is dus een vliegendeken met één kruissingel.....

Maar ja bij divoza hebben ze dus een vliegendeken met kruissingels. Die van mij had ook nog een halve hals. En kostte iets van 35 euro.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 12:42

je kunt er toch zelf ook eeen dekensingeltje aan doen?

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 12:49

Ik heb de Bucas BuzzOff met hals. 3 klittenband bevestigingen voor de hals, 1 gesp met klittenband voor de borst, 1 singeltje onder de buik en 2 bilkoorden die gekruist tussen de achterbenen doorgaan. De deken is supersterk. Mijn monstertje ligt er ook naar hartelust mee te rollen maar alles is nu na ruim een maand nog steeds heel. 't is wel even een investering maar ik vind 't de prijs wel waard.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:23

Dekensingeltje is niet genoeg voor een echte Fjordenrolmops Haha! Al meerdere malen geprobeerd *LOL*
Misschien dat ik eens een Bucas aan moet schaffen. Ik neem aan dat de hals er af kan? (tja, ijdel op de maantjes he....)

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:29

De paardendrogist heeft een mooie vliegendeken van Wheatherbeeta, schijnt super sterk te zijn en zit een buikflap onder, misschien is dit wat Verward

Kijk op www.paardendrogist.nl bij producten en dan bij vliegendeken!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:36

Alvaron schreef:
Ik heb de Bucas BuzzOff met hals. 3 klittenband bevestigingen voor de hals, 1 gesp met klittenband voor de borst, 1 singeltje onder de buik en 2 bilkoorden die gekruist tussen de achterbenen doorgaan. De deken is supersterk. Mijn monstertje ligt er ook naar hartelust mee te rollen maar alles is nu na ruim een maand nog steeds heel. 't is wel even een investering maar ik vind 't de prijs wel waard.


Die heb ik ook en dat geval is niet kapot te krijgen!!!
Je kan ze op 40 graden in de machine doen en ze blijven zelfs na 10x wassen mooi van kwaliteit!

Toos paardloos

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:38

Sonja schreef:
Dekensingeltje is niet genoeg voor een echte Fjordenrolmops Haha! Al meerdere malen geprobeerd *LOL*
Misschien dat ik eens een Bucas aan moet schaffen. Ik neem aan dat de hals er af kan? (tja, ijdel op de maantjes he....)


Nou de deken die mijn vriendin had kon de hals niet af, maar misschien dat ze wel te krijgen zijn zonder hals!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Deetje
Berichten: 246
Geregistreerd: 10-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:56

RAMBO FLYBUSTER
blijft perfect liggen en houdt vliegen/dazen van je paard!!

100000000% aanrader

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 18:17

Ik gebruik de Rambo flybuster nu al voor het tweede seizoen voor m'n eigen paard. Vorig jaar heeft hij er zelfs 4 weken dag en nacht meet op het land gestaan zonder dat zxe hem maar 1 keer goed hebben gelegd. Echt een supersterke deken en zeker de investering waard. De halks kan er trouwens niet af.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 19:31

op mijn werk heb ik ook van die bucasdekens. de hals kan er niet af, maar waarschijnlijk heeft bucas ze ok wel zonder hals.

overingens, een van de paarden van mijn werk heeft zijn manen ook rechtoptaan en die blijven ook wel rechtop ondanks die deken.

het ijken alleen wel marspaardjes in die dingen., vooral als ze net nieuw zijn.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:22

Bij horselover verkopen ze vliegendekens voor E39,-?? met voorsluiting, gekruiste buiksingel en een touwtje voor onder de staart.

Floor_Robby
Berichten: 38
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:10

Je kan gewoon kruigsingels aan je deken laten zetten en doe er dan een gewoone elastieke singel omheen.


groetjes Claire

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:26

Harry Horse heeft er eentje met kruissingels en een losse hals. kost 100 euro. ik vind het wel een fijne deken.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:30

De Rambo flybuster is de enigste Rambo waar ik niet over te spreken ben, zo'n raar spulletje!

Verder kan ik je de Bucas wel aanraen, die hebben ze ook zonder hals.
Anky heeft nu ook een vliegendeken in het assortiment, daar moet je apart een hals met hoofdkap bijkopen.

Wel stoer, een Fjordo in Anky-kledij! Cool

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:32

Wat voor losse singel heb je gebruikt? Zo´n elastieke is inderdaad niks maar anders moet je er gewoon zo´n stevige singel kopen, zo´n halve longeersingel zegmaar van leer. Of nog beter, een antirolsingel ben je ook meteen van het gerol af, maar ja, helemaal niet kunnen rollen is eigenlijk ook weer zo gemeen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JoannevZ, StonedRomy en 104 bezoekers