Het is weer zover........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Het is weer zover........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 11:48

ik heb weer een paardje gezien Tong uitsteken . Na mijn laatste verliefdheid ben ik wel wat voorzichtiger met mijn enthousiastme. Maar het kon wel eens het paardje zijn wat ik zoek Lachen het is een merrie van 9 jaar van Amethist, ze is bruin, 1.63m en heel lief. Ze loopt L dressuur en springen ik kan dus van haar leren dat is wel fijn.
Vanavond ga ik voor de tweede keer kijken pipo gaat ook mee.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 11:51

maak je dan wel foto's ben benieuwd hoe zij er uit ziet

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 11:53

Ik ben benieuwd zeg wat ze ervan vind. Als je wilt datik alnog mee ga moet je me het zeker laten weten.

Goed zo dat je minder enthousiast bent ze moet eerst goed zijn dan mag je blij zijn en verliefd worden. Geschriktheid en klinische goed is belangrijker.

Ik hoor het wel.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 12:12

minder enthousiast??
nou door de telefoongisteren klonk je weer hoteldebotel!!
leuk hoor, ik hoop zo voor je dat dit paard het laatste paard op je zoektocht is
Nou heel veel succes vanavond (laat het me weten)
Ik ben niet meer op het wer te bereiken (mail) ik heb vakantie tot 12 aug!
maar hou me op de hoogte via SMS of bellen he?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 12:44

Ja ik ben wel enthousiast maar door pascal was ik blind geworden in mijn gedachten stond ze al op stal. Nu heb ik voor mezelf wel een zekere afstand genomen.
Prisca ik denk niet dat ik met zo'n zware deligatie aan moet komen maar als ik een second opinion nodig heb bel ik je zeker!
Marloes natuurlijk bel ik je gisteren was je ook 1 van de eerste die het wist.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 11:32

Elke dag is een nieuw begin maar vandaag zie ikhet even niet meer zo zitten jemig wat een zware bevalling. Ook op het paard van gisteren waren een aantal punten aan te merken waardoor ze niet geschikt is voor mij dus nu moet ik weer verder gaan zoeken. Ik wordt er wel een beetje troosteloos van maar ja ik moet er de tijd voor nemen. Verder ben ik ook heel blij met de mensen die me helpen om een fijn paard te vinden waar ik nog jarenlang plezier van kan hebben!als ik een paard heb zal ik ze eens lekker in het zonnetje zetten.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 11:36

Wees blij dat ze eerlijk zijn en hem dus niet geschrikt vinden dat is minder erg dan te zitten met een paard wat achteraf niet goed blijkt te zijn. Gewoon op je gemak verder zoeken je kan beter in janauri een goed paard hebben dan nu een slechte. Geniet ervan wat je nu allemaal leert en onthou het goed. Succes.

Als ik deze dingen zo lees besef ik me weer wat een mazzel ik heb gehad met leys. Slechte keuring en toch nog geen problemen gehad ermee *klop snel af*.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 12:23

Ik heb een pony gehad en dat was 4 jaar vechten ik wil nu gewoon een paardje hebben met een lekker bekkie en een goeie rug en benen. Niet weer jaren rijden en geen steek verder komen.

Ik moet wat geduld hebben inderdaad dat is me nu ook wel duidelijk en er zijn meerdere paarden die me aanspreken tot nu toe dus er komen er nog wel meer, geen hand vol maar een land vol.
Mijn vader kijkt in duitsland voor me (pa en ma wonen daar)dus misschien kom ik wel met een duitser thuis:)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:29

Kijk je streekgebonden of ga je heel NL door?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:42

ladolcevita schreef:
Elke dag is een nieuw begin maar vandaag zie ikhet even niet meer zo zitten jemig wat een zware bevalling. Ook op het paard van gisteren waren een aantal punten aan te merken waardoor ze niet geschikt is voor mij dus nu moet ik weer verder gaan zoeken. Ik wordt er wel een beetje troosteloos van maar ja ik moet er de tijd voor nemen. Verder ben ik ook heel blij met de mensen die me helpen om een fijn paard te vinden waar ik nog jarenlang plezier van kan hebben!als ik een paard heb zal ik ze eens lekker in het zonnetje zetten.


*Bij twijfel: niet inhalen!*

Het paardje dat van jou wordt moet hem echt zijn voor je. Niet alleen leuk, maar ook gezond en braaf enzo.
Je komt er vast snel eentje tegen, reken maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:01

Meid we gaan lekker verder zoeken!! en vinden heus een toppertje voor je. Die van gisteren was niet zo heel verkeerd, maar wel duur voor wat ie kon, en er zaten nog wat eigenaardigheden aan. Ben benieuwd hoe die van morgen is.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:27

nou succes dan. hopen dat deze het wordt dan.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 15:02

Het moet gewoon mijn droompaard zijn en anders maar niet.
Ik ben alleen ongeduldig een slechte eigenschap als je een paard gaat kopen...........

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:27

In dit geval lijkt me een oud gezegde van m'n stokoude opa wel op z'n plaats:
"Beter een slechte dag dan een slechte koop"

Klinkt misschien een beetje bot, want je zult vast teleurgesteld zijn dat het niet geworden is wat je verwacht had, en dat is heel begrijpelijk.
Maar het is natuurlijk wel 100% waar; denk er nog maar eens aan, mocht je iets tegenzitten.

Ik hoop voor je dat je een leuk paardje zult vinden dat perfect bij je past.
En de moed niet opgeven hoor, jouw tijd komt nog wel !
Veel geduld toegewenst !

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 20:03

Bedankt allemaal!ik hou jullie op de hoogte!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 21:24

Wat zoek je precies Verward Ik weet nog een leuke 4-jarige merrie van Voltaire te koop. Niet zo groot, ongeveer 1.60 m. Goed onder het zadel en kan al wat springen. Voor meer info kun je me pb-en *LOL*

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 01:50

Is once van Joleen niet wat voor je?