Telefoonnummer Nimmendor???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Telefoonnummer Nimmendor???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 13:38

Kan iemand mij helpen aan het telefoonnummer van stal/rijvereniging Nimmendor in Leusden??
En/of mij wat vertellen over de prijzen en lessen daar?

Alvast hartelijk bedankt

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:53

Wat wil je daar willen dan ?? Het is namelijk geen manege of zo hoor het is een stal waar enkele pension gasten staan en waar landelijk leden gebruik van kunnen maken. Je moet dus landelijk lid zijn om daar te kunnen rijden.

033-4613420
Landelijke Rijvereniging Nimmerdoor
Kerkweg 3 3832RH LEUSDEN


En kijk een heeeeeel simpel via het telefoonboek op internet gevonden ???

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 13:59

Heb het telefoonboek, en internet al 10 x afgezocht, en niks kunnen vinden.
Ik kom misschien (lees: zeer waarschijnlijk) daar in de buurt te staan, op een pensionstalletje. De eigenaresses daar rhebben op nimmendor les, en daar wil ik als alles doorgaat ook gaan lessen....
Ennuh...een hele domme vraag, maar wat houdt dat 'landelijk lid'zijn in??

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 14:09

Landelijk lid betekend dat je een startkaart hebt en je contributie betaald om wedstrijden te kunnen rijden. ik weet namelijk niet of dat ook je bedoeling is. Het is zonde om lid te zijn als je toch geen ambities hebt om echt dressuur en springewedstrijden te gaan rijden.

Mijn instructeur staat daar met een aantal paarden.

www.detelefoongids.nl zoek op nimmerdor en leusden.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 14:29

Je kunt ook alleen lid van de vereniging zijn en hoeftr dan geen startkaart aan te vragen.

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 14:29

ow..ik heb het de heletijd verkeerd geschreven, nml, nimmendor!

Hartelijk bedankt voor je reactie iig!

pmarena

Berichten: 48086
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 14:36

Nimmerdor is een bekende hengst , ik dacht ook al dat dat de naam wel zou zijn , hihi Haha!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 14:48

Katja schreef:
Je kunt ook alleen lid van de vereniging zijn en hoeftr dan geen startkaart aan te vragen.


Weet je dat zeker??
Dat is wel wat ik zoek, ik ben niet van plan om (op korte termijn) te starten, maar wil wel les. Dat heb ik nu ook, ik rijd bij ponyclub de waaghalsjes, maar ik heb en wil geen startkaart. k ben wel Lid van de KNHS en krijg ook gewoon de paard en sport.

Weet iemand ook wat over de prijzen en/ of de kwaliteit van de lessen??

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:37

Katja schreef:
Je kunt ook alleen lid van de vereniging zijn en hoeftr dan geen startkaart aan te vragen.


Klopt maar ik weet niet of je dan nog wel lessen maar meerijden. Ik ken er namelijk die dat niet doen.

Vaak zijn dit ook leden die geen paard hebben of net verkocht hebben en op zoek zijn. Btw het is wel zonde om contributie te betalen en ook vaaknog eens het lesgeld (bijdrage) en dan niet starten. Is het niet een makkelijker idee om gewoon van iemand priveles te nemen op stal? Het is maar een idee hoor Verward .

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 15:43

Prisca"]
[quote="Katja schreef:
Je kunt ook alleen lid van de vereniging zijn en hoeftr dan geen startkaart aan te vragen.


Klopt maar ik weet niet of je dan nog wel lessen maar meerijden. Ik ken er namelijk die dat niet doen.

Vaak zijn dit ook leden die geen paard hebben of net verkocht hebben en op zoek zijn. Btw het is wel zonde om contributie te betalen en ook vaaknog eens het lesgeld (bijdrage) en dan niet starten. Is het niet een makkelijker idee om gewoon van iemand priveles te nemen op stal? Het is maar een idee hoor Verward .
[/quote]

Je betaatlt wel contributie, maar dan krijg je ook de paard en sport, en dat is bij elke ponyclub zo. Ik vermoed dat je met priveles nog altijd duurder uit bent, maar ik ga ze zo even bellen om te informeren naar prijzenn.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:47

Misschien wel maar dan heb je priveles en anders rij je in een groep en dat moet je wel willen.

Ben benieuwd wat de uitslag is Lachen.