natgeregend, en ook echt nat, thuis droog

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

natgeregend, en ook echt nat, thuis droog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 08:32

Gisteren even gereden, ging best lekker, moest een paar keer goed ingrijpen, want het paard meende wat te moeten uitvreten, maar verder ging het prima, contragalopje gedaan, achterwaarts geoefend, wijken gedaan enz.
Het onweerde al behoorlijk, maar het regende niet, dus ik heb heerlijk tussen de flitsen, wind en donders gereden.
Had net het paard afgezadeld, begint het te regenen, niet echt hard. Maar toen ik halverwege wei was, begon het toch te donderen en te regenen, hagelstenen alles viel uit de lucht. Ik was drijfnat en koud.

Ben naar huis gegaan, woon 25 km verderop en daar......................
was het droog, rommelde wat, maar de zon scheen. Het heeft er de hele nacht niet geregend, en de buren vonden het vreemd dat ik drijfnat als een verzopen kat uit de auto kwam.
Toen kon ik helaas de plantje nog water gaan geven

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 09:15

Bij ons heeft het gisterenavond van een uur of half 7 tot half 9 geregend. Daarbij is zo’n 13 mm. regen gevallen.
Onweer, windstoten, stofstormen, noem het maar op en het gebeurde… Op een gegeven moment kon ik de achterdeur niet eens meer open krijgen, omdat het zo hard waaide.
Verschrikkelijk, wat een pokkenweer. Vanaf half 9 is de wind gaan liggen en de rest van de avond/nacht is het droog gebleven.
Van rijden is dus gisteren niets gekomen.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 10:50

Nou hier hebben we de hele nacht onweer en regen gehad, en nu schijnt het zonnetje weer net zoals gisteren!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:29

Hier heeft het enkel wat gedonderd, geeneens dichtbij en er zijn volgens mij maar 3 druppels/m³ gevallen Haha!

Droog gebleven dus en dat was niet volgens de verwachtingen als je bedenkt dat in ons kleine apenlandje Charleroi blank staat en geteisterd wordt door modderstromingen.... Verward