tinkerbell's eerste dagje op de nieuwe stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

tinkerbell's eerste dagje op de nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 22:06

gisteren zijn manon en ik haar op gaan halen en zowaar liep tink in 1 keer zo de trailer in.ik stond perplex,maar goed,al reizende was ze ook erg braaf,ze heeft netjes stilgestaan,wat aan het hooi geknabbeld en na 3 uur zijn we veilig aangekomen.de nieuwe stal in:was prima,ze begon gelijk te eten!ik heb haar gisteravond samen met maddox nog even in de wei gezet en ook dat ging prima.
vanochtend al vroeg opgestaan omdat het weer zo warm zou worden dacht ik:laat ik maar vroeg gaan.
ze mocht eerst een paar uur de wei in en tja daar ging ze tussen een stuk of 10 grote paarden die allemaal errug geinteresseerd in haar waren,strormden met zijn allen op haar af.dat was haar wat teveel en ze sjeesde zo met me mee de wei weer uit:ze dacht:ik ga mooi weer met sanderijn mee das veel veiliger.
oke niet dus,weer terug de wei in en mevrouw bokte en sloeg pinnig en fel van zich af,ondertussen geen paarden rakend gelukkig.met een kwartier was het duidelijk:die kleine donder laten we wel met rust,moeten de paarden hebben gedacht want tink stond rustig alleen te grazen.later had ze een grote ruin als viendje om dr heen zwalken en toen ik dr op ging halen stond ze zelfs al tussen de andere paarden,dus dat ging goed.
en toen moest ze...........in de stapmolen,wel een half uur.af en toe hinnikend:mag ik er echt niet nu al uit?maar braaf was ze wel en daarna heb ik haar leker afgespoeld en de beentjes gewassen,geborsteld en lekker op stal,wat je lekker noemt,zo warm als het was vandaag,maar goed beter dan in de wei met al die dazen!
vanavond heb ik nog even een stukje met haar gewandeld en voor het eerst in dr leven over een brug gelopen,ze liep heel braaf zo achter mij aan de brug op.
even langs mijn schoonzusje met haar dochtertje tarah,die helemaal dol op tinkie is:oooooohhhhhhhhh tinkebell!!!!en gelijk kwam ze aangewandeld,met haar 3 jaar oud,ja kijk mama das mijn paardje tinkebell!echt lief ze wilde al helemaal niet meer dat ik wegging:mag tinkebell in de tuin?
maar tink was blij dat ze haar eigen stal weer in mocht en lekker tevreden al knabbelend op dr kuil, ben ik naar huis gegaan.morgen weer heel vroeg naar stal!!!
ik ben echt zo blij dat mijn meisje nu weer zo dicht bij me is!kan ik haar lekker weer elke dag zien!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:47

Jij gaat weer een hele fijne tijd tegemoet en dat is je van harte gegunt. Veel plezier met je Tinkerbell. Knipoog

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 08:37

Wat fijn zeg, dat Tink weer dicht bij je staat. Heel veel plezier op de nieuwe stal

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:23

Dat klinkt supergaaf San!
Tink is een felle dame zo te horen! Wie niet groot is, moet pittig zijn *LOL*
Veel plezier daar op je nieuwe stal!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:45

Hee het gaat goed met jouw lieve kleintje!
Gaaf zeg!
Ik heb ook al gelezen dat je gezwommen hebt, echt super hoor!
Lijkt me heerlijk... Lachen

Ja ik zie het helemaal voor me: die stapmolen waar het kleine meisje in moest, en ze wou zo graag eruit... *LOL*

Hardstikke gaaf dat je haar nu weer dichtbij je hebt...
Ze is de laatste jaren echt een deel van je geworden, heb ik gemerkt, dus NOOIT mag ze van jou weer zolang ver weg zijn denk ik?
Groeten aan je mannetje en geniet ze! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 18:44

Heel veel plezier daar voor jou en je lieffie, meissie!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 18:59

ha dotties!wat lief van je dat je dat zegt!ja idd die maanden haar steeds zo weinig zien deden me echt pijn,ik voelde me er helemaal niet compleet bij,als ik haar zo ver weg had.nu voel ik me eindelijk weer compleet,mijn meisje zo dicht bij me en snowbobbin en maurice!tja tinkie is en blijft mijn kindje,daar laat ik niemand tussen komen!ze is in 1 woord geweldig.............

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:05

Wat fijn dat Tink het leuk vind bij Simonshaven Haha!
Misschien ga ik vanavond nog wel ff langs!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:32

wat leuk dat jullie weer samenzijn hopelijk heeft tink daar netzoveel lol als jij hebt.
vind je het niet jammer dat je je oude stal in de steek moest laten?

Leuk dat je zo dicht bij hellevoet woont kunnen we een keertje samen gaan shoppen *LOL*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 19:46

tja tuurlijk mis ik mijn oude stal,kim,ik zou er ook echt niet weggegaan zijn als ik niet zoverweg hoefde te verhuizen................maar deze stal is erg gezellig moet ik zeggen en heeft ook goede faciliteiten en tja vrouwtje wil ook wat in de liefde he?maar ben jij weer samen met mike soms dat je weer in hellevoet komt?als je weer hier bent moet je het even zeggen gaan we saampjes wat leuks doen oke?