Zwemmen met Tinkerbell

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Zwemmen met Tinkerbell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 13:08

ik ben vandaag dus zelf met bikini aan en tinkie aan de longeerlijn in het water gaan staan,tink wilde helemaal niet eerst maar ik liet haar gewoon rustig dr gang gaan,ze wilde toch wel graag mijn kant op en voetje voor voetje liep ze het water in.totdat ze ontdekte:dat kun je drinken,dus lekker drinken en toen spletsen met dr voorbeen in het water,en ja hoor ze kwam naar mij toe,en steeds dieper,en toen zwom ze!!!dit was voor haar de eerste keer!ze vond het wel een beetje eng,kon ook niet zo goed dr hoofd boven water houden,arm schaapje,kreeg ze water in dr neus,gauw weer terug naar het ondiepe.tijdje staan plonzen en ze keek heel geinteresseerd naar spelende kinderen een eind verderop,en toen,nog een keertje zwemmen.heel eventjes en gauw weer terug.toen had ze het wel gezien met dat water en begon op de kant te grazen.ik mijzelf maar weer in mijn kleren gehesen en terug op de fiets naar stal.achter de stal is dus het recreatie gebied bernisse,ideaal om te mennen,en je hebt dus ook allemaal water.ze gaat overigens steeds heel braaf met me mee over de bruggetjes,vind het helemaal niet eng!ik ben echt trots op dr!zelfs een jongen met een groot luchtbed,we moesten erlangs lopen,de jongen stond op de kant,ze vond het niet eng.ze is steeds meer gewend aan vreemde dingen,echt super dat ze nergens van schrikt!

soms is het beter om te zwijgen


Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:22

Wat fijn dat het zo goed gaat met Tinkie.
Dat zwemmen lijkt me echt heerlijk. Wat een vertrouwen heeft ze dan in jou, moet een goed gevoel geven!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:29

Ooooo! Wat gaaaaf! Zwemmen met je paard, wat lijkt me dat heerlijk Lachen Nou woon ik wel direkt aan de Grevelingen, maar mijn verzorgpaardjes niet Scheve mond

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:32

wat leuk zeg! bernisse komen wij heel erg veel langs met de auto dat je daar overdag ook met het paard mag zeg! bij ons op bussloo mag je alleen maar 's avonds of helemaal niet Boos!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:19

Wat gaaf zeg Sanderijn! Lijkt me echt super met een pony zwemmen. Dat ze zo het water inliep...betekend toch dat ze erg veel vertrouwen in je heeft


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:42

Wat gaaaaaf, ben jaloers!!!! Maar jammer dat je nu nog verder weg woont, ik moet maar snel aan een auto hehe, kan ik jou en je Tinkie weer eens opzoeken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:45

Je hebt het goed voor elkaar hoor! Wat heerlijk, met dit weer een beetje plenzen en plonzen in het water!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 17:46

ja het was ook echt super dat ze uit zichzelf naar mij toe kwam zwemmen!maarre het is wel verboden hoor om te zwemmen met je paard maar ik was zo nieuwsgierig of ze dat zou doen dat ik het risico op een boete er wel voor over had Knipoog
bernisse is heel dicht bij hellevoet kim,ik kom nu inmiddels ook regelmatig in hellevoet Haha!

soms is het beter om te zwijgen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 18:09

Wat leuk!
Als je er nou eergisteren al was met Tinkie, dan had ik je gezien, want toen was ik zwemmen in de Bernisse Knipoog

Leuk hoor dat het zo goed gaat met Tinkie! Lachen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 18:25

Gaaf zeg! Fijn om te horen dat het zo goed met jou en Tinkie gaat!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 19:43

hai
gaaf!!! op m'n eerste buitenrit met mirage kwamen we ook langs water maar die van mij was te schijterig hoor om erin te gaan haha
fijn dat het goed gaat!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:38

Echt gaaf!!
Ik zei altijd 'wil ik ook nog es met Tiko doen'!
Nouja...dat is verleden tijd.....ik HEB het gedaan!
Samen een meertje in, en als hij zo diep was dat ie zwom, ging ik van het zadel af (jaja...met zadel, ik heb nu dus en kunstoffen!!) en was het de bedoeling dat ik meezwom....daar moet ik nog ff op oefenen, want het kwam er op neer dat ik op Tiko hing, en dat, als we weer uit het water gingen, mee lifte, zo ongeveer hangend aan zijn nek Haha!

Naja...hij was iig hartsikke braaf,...ik bedoel, hoeveel paarden zullen nou zomaar zonder ooit gezwommen te hebben, gewoon door plonzen tot ie zwemt Verward

naja....ik was zeeeeeeeeeer happy with him!!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 19:31

Gaaf he? Knipoog als ze het eenmaal door hebben is het feest.... Haha! Cool


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers