wat is een redelijke prijs voor een uur les van...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

wat is een redelijke prijs voor een uur les van...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 19:53

Wat is een redelijke prijs va een instructrice die zz bij de pony's heeft gereden en nu net bij de paarden is begonnen,
Ik kan er veel van leren en zij komt bij mij op stal

Ze geeft mij ook altijd les op de ponyclub,
En nu heb ik aar gevraagt of ze me niet 1x per week een uur priveles wil geven,
Maar wat is een redelijke prijs voor een uur les?

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Tattie

Berichten: 45
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:12

bij ons op de manege is en half uur priveles iets van ca. 30 gulden dus ong €15.- das normale prijs van een instructrice dus een uur zal heelmaby duurder zijn maar het licht er gewoon aan wat de instructrice er voor vraagt want bij onds op de manege zijn ze allemaal verschillend kwa prijsen licht aan het niveau Hoop dat je er wat aan heb xxx Tatjana

~*Custers,weslie*~*Kiss-kid*~*Serena*~
are the most sweetest horses in the world!:~:+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:31

Ik vind het van haar lescapaciteiten afhangen. Hoeveel ervaring ze heeft met lesgeven en daar bedoel ik mee, hoe brengt ze het over. Iemand kan geweldig goed rijden, maar het overbrengen op een ander is een vak apart. 15 euro voor een half uur vind ik normaal, mits het iemand is met een goede reputatie in lesgeven en daar voldoende ervaring in heeft.

Iemand die er net mee begint, kan het wel wat minder, vind ik. Ikzelf betaal een stuk minder bij iemand die al 45 jaar op pony/paard zit en al heel wat jaren lesgeeft. Veel paarden kent in hun manier van lopen/trucjes en heel snel ziet wat je doet. Soms ziet hij een spiertje van mij gespannen en dat voel ik zelf niet eens. Das voor mij ervaring en daar heb ik wat aan.

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:42

tja zoals je al zegt je leert er veel van, dus wat is het je waard en wat kan je missen, persoonlijk vind ik 15 euro nogal duur en ik zou het dus niet kunnen betalen reken maar uit elke week dat wordt een heel bedrag wat je er toch weer bij krijgt, voor mijn priveles betaal ik 5 euro dat is heel weinig maar toch krijg ik harstikke goede les, en ik leer er heel veel van.

.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:42

Hooguit 7 euro voor een uur.
Bij de ponys zz en verder niks ook geen diploma enz stelt in mijn ogen niet zo heel veel voor.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:31

Mijn instructrice heeft ook z gereden bij ponys en paarden, en in de ek selecties bij de ponys gezeten EN ook een oruncursus gedaan. Zij krijgt van mij nu (ff omrekenenen;))10 E per uur

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:37

ik wil binnen kort ook weer gaan lessen met Stacy en ik heb al iemand op het oog, zij heeft deurne gedaan en geeft les bij een manege, ze heeft alle diploma's en rijd zelf M2.
ze vraagt 7 euro per half uur. je moet dan zelf inrijden en uitstappen, je gaat dan echt een half uur aan het werk.
Ook verteld ze precies wat je moet doen als je het niet snapt, je been daar en je handen zo..

misschien kun je het zo wat vergelijken?

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:45

nou ik krijg ook les van een man\jongen bij ons op de manege,en hij rijd dubbel z od zo iets vaags?
hij vraagt 14 euro per half uur.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

meisje

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-02-02
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 23:52

Ik betaal 13.5 euro voor een half uur.En zit kwa dressuur bij de top 20 van nederland Ik vind dat een mooie prijs en komt naar mijn stal toe


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 01:03

Ik vroeg 25 gulden per uur, nu is dat 10 a 12 euro geworden. Het laatste jaar heb ik maar 1 leerling (yor Haha!) maar toen ik thuis woonde wel meer. Ik ben begonnen met 15 gulden, later werd dat een beetje meer.
Ik vond het best lastig om een prijs te bepalen, helemaal standaard is het toch niet.

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 07:35

23 euro per uur voor springles (evt. dressuurles) van iemand die ZZ springen en Z2 dressuur geweest is, en dat met meerdere paarden.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 08:25

Als je dus zelf voor locatie zorgt vind ik dat je niet hoger moet gaan dan 6 of 7 euro.
Hierbij ga ik er vanuit dat ze dus geen opleiding heeft.
Vooral omdat jullie op dezelfde stal rijden, hoeft ze niet nog ergens apart heen, kun je de tijden goed regelen etc.

Als ze bijv. nog extra een kwartier of half uur reis-tijd kwijt was, maar dat is ze niet, dus vandaar.
Vorig jaar kreeg mijn vriendin een half uur priveles van iemand met Orun-diploma, en zij deed het voor 'een tientje', dus in euro is dat minder dan 5 euro.
Dat was ook 'op dezelfde stal', en diegene reed zelf ook ZZ, maar dan bij de paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 08:26

Hahaha... en ik ben wat m'n eigen lessen betreft wéér het voordeligst uit qua prijs/kwaliteit }> }>

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 08:32

De lessen die ik gegeven heb op een manege tijdens ponykampen waren helemaal onderbetaald, 25 gulden per dag, en daar was je 12 uur voor in touw. Dus dat was maar net 2 gulden per uur.

Voor bijlessen Natuurkunde/Scheikunde/Wiskunde vraag ik tussen de 10 en 15 gulden per uur.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 08:37

ik betaal 20 euro per uur
prive les

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 09:44

Hmmmm, ik betaal 45 Euro per uur....
En ik vraag zelf 20 Euro per uur (op locatie, inclusief reiskosten en -tijd)

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:54

Ik betaal tussen de 9 en de 12 euro per half uur. Ik ken ook instructeurs die veeeeeeel duurder zijn. Het is maar net wat je wilt bereiken en wilt oefenen.

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:28

Onze instructeur vraagt 15 euro per half uur, dus 30 per uur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 18:29

Goed rijden is heel iets anders dan goed lesgeven en dat echt helemaal los van elkaar. Iemand die ZZ bij de pony's is geweest hoeft helemaal niet goed te kunnen rijden. Maar misschien kan die persoon je wel in duidelijke taal uitleggen waar het allemaal om draait.
Kijk eerst eens bij andere leerlingen van haar en bepaal dan wat je er zelf voor over hebt.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:43

Ik betaal € 7,50 voor een ahlf uurtjes les en € 14,- voor een uur prive les..
Mijn instr. heeft euhm hoe heet dat ook alweer Tong uitsteken nouja een diploma iig Haha!
Ze rijd met verschillende paarden Z dressuur en is 3x frieskampioen geweest (waarvan 1x bij de pony's met haar pony waar ze ook Z dressuur mee was) Al haar paarden rijd ze zelf in...
Ik heb al bijna 2 jaar priveles van dr en ze is behoorlijk duurder geworden Tong uitsteken

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 08:33

Ik betaal 14 euro per uur inclusief reiskosten.

Masja Koe

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Deetje
Berichten: 246
Geregistreerd: 10-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:33

Ik betaal voor een voluur les Euro 45 (dressuurles van amazone die Grand Prix rijdt).
Ik geef zelf les t/m Z1 niveau en vraag Euro 20 (ik ben in het bezit van dipl)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:31

Ik betaal nu Euro 9,50 voor een half uur priveles. Ik heb hiervoor in de dressuur ook priveles gehad van iemand die ZZ bij de paarden reed, daar betaalde ik 60 gulden per uur.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Re: wat is een redelijke prijs voor een uur les van...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:38

Ik rijd er zelf niet, maar schuin over ons huis is er een manege, één les kost zo een 50 euro!!! Vind ik een 'beetje te veel'...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 103 bezoekers