wat doe jij t liefst als je even alleen wilt zijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

wat doe jij t liefst als je even alleen wilt zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 20:49

ik vind het dan bijv zalig om naar de zee te gaan. gewoon heerlijk lopen langs t water, even ergens aan denken. of lekker zitten op t strand en kijken naar de golven. ook vind ik het zalig als het dan donker is en de lucht staat vol sterren. uren kan ik er dan naar kijken. wat doe jij t liefst als je even alleen wilt zijn?

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:58

naar de zee kon ik dat maar een beetje te ver weg van uit schaijk. maar wat ik het liefst doe als ik alleen wil zijn is niet echt alleen zijn want dan wil ik het liefst met dieren zijn. zoals met mijn kippen of met mareska of met andere dieren Haha!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 21:01

bij mijn beestjes voel ik me ook altijd erg goed. maar omdat er vaak mensen op die manege zijn ga ik liever naar een plek waar ik echt even rust heb. gewoon heerlijk lopen. meestal gaat mijn pup dan met me mee. die word onderhand moe van al dat gewandel.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:04

Naar het strand met Flair!!! Dat werkt altijd super, ik kan dan ook hele gesprekken met Flair (mezelf:D) voeren.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:16

Als ik even alleen wil zijn, dan ga ik op m'n kamertje computeren.
Even los van de "echte wereld", en niemand om me heen die me stoort.
Ook ga ik vaak met de poezen knuffelen, bij goed weer ga ik dan in ons tuinhuisje zitten.
Sinds ik een flink eindje van huis af werk (2 keer per dag ongeveer een uur alleen in de auto) heb ik wel wat minder behoefte om alleen te zijn.
Da's soms echt heerlijk.
Lekker doen wat je wilt, de radio op 10 of op 0, niemand die het wat uitmaakt !

Koe

Berichten: 426
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:35

of ik ga naar mijn dieren(vogels of manege)
of ik ga naar mijn kamer en ga dagdromen klinkt misschien gek maar ik kan dat heel goed!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:36

Uitmesten of drollen wippen,
tijdens piekeren vliegt de tijd en dan heb je mooi die K-klussen achter de rug!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:40

ga lekker naar chat toe ! of gewoon op stal en dan ga ik alleen bij de wei zitten en gewoon kijken naar me Lovers paardje in wei kan het ure volhoude
of ik ga gewoon alleen op me kamer zitten maar het liefst ga ik gewoon lekker bij de wei zitten lekker kijke .............. Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:43

Dweilen... vooral in het weekend stuur ik dan de man + kids een uur weg...

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:51

Een flink stuk lopen door de natuur, of naar muziek luisteren. Een beetje pingelen op de gitaar en zingen werkt bij mij ook zeer therapeutisch.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:09

Met Felix naar het bos, gewoon ff lekker nergens aan denken.
Ook als er wat ergs is gebeurd ofzo, lekker samen naar het bos en je verhaal aan je paard kwijt, of dat je een echte K dag hebt.
Maar ja nu kan dat niet dus das best Klote.
Nu ga ik vaak achter de pc zitten en een muziekje draaien.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:20

ik ga dan altijd bij tinkerbell in de box zitten.............of een eind met haar wandelen of fietsen

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:32

ik ga meestal ff naar paardje of ff mountainbiken dat werkt voor mij perfect

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:33

Toen ik nog piano speelde (:o Bloos) ging ik dan piano spelen. Nu ga ik een eind lopen met mijn hond, of met een braaf paard naar buiten in het bos stappen.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:34

Ik ga óf achter mijn computertje zitten en dan gewoon mijn verhaal eruit gooien. Óf ik ga aan de Maas zitten en dan vaak een brief schrijven aan Bas waarin ik mijn hele verhaal kwijt kan. Of ik die brief dan uiteindelijk geef is een tweede Haha!
Maar vaak ga ik ook gewoon aan de Maas zitten en mijn gedachtes op een rijtje zetten en bedenken wat ik nou echt van iets vind en of dat strookt met de dingen die ik zeg en waarom ik dingen zeg of waarom niet. En tegen wie enzo. Oftewel, ik ga mezelf dan even zitten analyseren, of ik weer stomme dingen heb gedaan de afgelopen tijd, of juist hele goede Haha!

Op de kinderboerderij bij de dieren ga ik haast nooit zitten dan, want daar kom ik écht niet tot rust, daar is altijd zoveel te doen en zoveel mensen, die allemaal aan je vragen: wat kijk je kwaad, is er iets aan de hand? Frusty

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:49

zitten, lezen en muziek keihard luisteren ofzo. Maar meestal wil ik juist niet alleen zijn...

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:59

Mijn 145 paarden loslaten in het bos, dat mag hier. Lekker nergens mee bezig zijn, alleen met de vraag of je het einde van het pad zult halen zonder hulpmiddelen.
Of met mijn ene paardje lekker door het bos sloffen, vooral niet te hard en bij voorkeur lang, heeel erg lang.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 23:02

ikke schreef:
Mijn 145 paarden loslaten in het bos, dat mag hier. Lekker nergens mee bezig zijn, alleen met de vraag of je het einde van het pad zult halen zonder hulpmiddelen.
Of met mijn ene paardje lekker door het bos sloffen, vooral niet te hard en bij voorkeur lang, heeel erg lang.


hihihi ik was al aan het denken, "waaaaaaaaaat?? 145 paarden???" Toen kwam ik erachter dat je een Range Rover hebt Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 23:02

ikke schreef:
Mijn 145 paarden loslaten in het bos, dat mag hier. Lekker nergens mee bezig zijn, alleen met de vraag of je het einde van het pad zult halen zonder hulpmiddelen.

*grinnik* Ik moest even heel erg hard nadenken over die 145 paarden *LOL*

Muziek luisteren is ook iets wat ik doe als ik alleen wil zijn, PC aan, Bokt aan en dan de muziek keihard uit de boxen laten knallen.
Maar vaak wil ik net als syph juist niet alleen zijn, want dan word ik alleen nog maar minder vrolijk.

Maar als ik juist in een vrolijke-alleen-zijn-bui ben, dan ga ik mazen (aan de maas zitten Haha! ) en dan krijg ik meestal echt zo'n vrolijke bui, nóg vrolijker

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 23:37

Naar Tos toe... zadel er op, de wei in en dan naar den andere kant rijden (600 meter van de boerderijvandaan) en daar dan lekker tegen Tos aan mauwen... Niemand die me hoort, en alleen van af de boerderij of vanaf de dijk zie je me dan...
Of ik ga met de hond de dijken op,...
Of ik zet Tos in de wei, en ga uren zitten staren....
Heerlijk!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 00:04

Als ik het voor heel even zat ben, dan is de wc altijd erg effectief Haha!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 00:09

Ik vind het 't lekkerst om kneiterharde muziek te draaien in een hele donkere kamer en even helemaal into the music te zijn Haha!
Wat lonneke neerschreef vind ik ook heerlijk maar ben niet altijd in de gelegenheid om het strand op te kunnen zoeken.
Met muziek zet ik de teller weer even op nul Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 00:27

Paardrijden uiteraard. Of bij zijn weitje zitten, niks doen. Naar het strand om de zee te zien vind ik ook altijd fijn, maar het liefst als het een beetje waait. Zo zijn er nog wel een paar dingen op te noemen.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 01:18

Vroeger ging ik dan met mijn paard naar het strand maar nu ik in Limburg woon valt die optie af Knipoog

Nu blijf ik laat op en ga een beetje bokken en nadenken of ik ga naar het bos met mijn paard. Heel lang douchen is ook heel erg lekker. Als de kinderen naar school gaan kan ik echt vreselijk genieten van de rust op onze boerderij. Lekker iets met mijn paard doen, in de tuin werken en uitmesten. Even lekker het rijk voor mij alleen Lachen

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 04:03

Sjuimpje schreef:
Uitmesten of drollen wippen,
tijdens piekeren vliegt de tijd en dan heb je mooi die K-klussen achter de rug!


Nog zoiets... mesthoop opsteken. Meteen een hoop overtollige energie en agressie kwijt Haha!

Of de muziek hard aan, subwoofer open... En dan het liefst Metallica, Manson o.i.d.

Of zoals nu, midden in de nacht het huis schoonmaken. Werkt ook aardig.
En ik loop ook wel eens met de hond hier tussen de aardappel en graanvelden door. Ergens op een rustig plekje even zitten. Bal mee voor de hond en voor ik het weet is het een paar uur later....