Voor de tweede keer op Jur van Jura

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Voor de tweede keer op Jur van Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 16:28

Een dagje te laat, maar ik wil jullie dit verslagje toch niet onthouden Lachen

Zaterdag was ik met Derrick (vriend van Claudia) druk bezig met het versjouwen van een zekere piano Schijnheilig (deze moest van Breukelen naar Purmerend verhuist worden). Ondertussen werd hij gebeld en meldden de dames (Maartje en Claudia) dat we ’s avonds een buitenrit gingen maken met Himeros, Razinda en Jurita. Jeuj!!! Daar was ik dus wel voor in Party!! Het was pas de tweede keer dat ik op Jur zat, maar ze was weer net zo braaf als de eerste keer. Toppie!! We zijn ruim anderhalf uur weggeweest en hebben een behoorlijk stuk langs het kanaal gelopen alwaar er wel heeeeeeeel veel enge dingen in het water lagen (tenminste, dat vonden de paarden Haha! ). Het mafste ding was toch wel een visser die zichzelf in een binnenband van had genesteld en in het water lag om zodoende te vissen Verward Persoonlijk heb ik zoiets nooit gezien en de paarden dus overduidelijk ook niet, maar ze bleven allemaal erg braaf. Even later kwam er ook nog een heeeeeeeeeele enge motorboot voorbij gescheurd, maar ook dat ging allemaal goed. Wat zijn het toch heerlijke, brave paarden! Lovers Na het kanaal maar weer rustig naar stal gereden. Razinda vond onderweg de honden bij een boerderij toch wel heel interessant en bleef weer staan om die beesten aan te staren (net als de vorige keer toen we met Razin en Jur naar buiten zijn geweest). Hihi… maf beest… blijft ook gewoon stil staan als ze dat wil, maar loopt ook gewoon door als dat door Maartje aangegeven wordt Lachen Btw als Razin links of rechts iets heel erg interessants ziet draait ze bij wijze van spreke een kwartslag om het object even goed waar te nemen. Ach… ze is nog jong en moet nog veel van de wereld zien Haha! dan mag dat, vind ik! Lachen )

Even schrok Jur van een opvliegende eend en ging ze eventjes een versnelling hoger, maar was prima te houden en terug te krijgen. Toppaard!! Lovers

Ik moet zeggen dat ik weer een toprit op Jur heb gehad!! Party!!
Laatst bijgewerkt door Maarten op 29-07-02 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:30

kan ook bijna niet anders dan op zo'n toppaardje he Knipoog
leuk dat het z obevallen is

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:38

klinkt erg gezellig!
gaat jur wel harder dan jelka offe...?

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 16:40

Haha *LOL* Hmmm.... Jur kan meer verschillende soorten draf en stap als je dat soms bedoeld. Jelka kan maar twee verschillende snelheden. Langzaam of heeeeeeeel hard Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:49

Hé leuk geschreven! Haha!
Ja die Razin spoort af en toe echt niet, die draait zich gewoon om, om naar iets te kijken terwijl jullie gewoon doorliepen!

BTW dit was al de derde keer dat jij op Jur zat hoor! Eén keer in de bak, toen een buitenrit voor ik naar Engeland ging en afgelopen weekend was de derde keer! *LOL*

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 16:52

Haha... *LOL* die eerste keer heb ik gewoonweg verdrongen omdat dat naar mijn mening echt niet goed ging Knipoog Pffff... was ook niet zo vreemd; Jur is een stuk slanker dan Jelka en ik moest gewoon heel erg aan haar model wennen Haha! Man... het leek toen net alsof ik voor de eerste keer op een paard zat Bloos

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:12

Je past ook veel beter op een paard dan een pony, maar ja, das mijn persoonlijke mening. No offence meant.
Maarre....it's in that name.... Jurren rulen.