Groom? Handig of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Valentino
Berichten: 82
Geregistreerd: 08-05-02
Woonplaats: Purmerend

Groom? Handig of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 09:24

Hoi
Ik ga in Januari starten met wedstrijden met mijn paard.
Nou wil ik dus aan veel wedstrijden gaan meedoen zodat hij veel ervaring krijgt enzo.
Elke keer moeten we dan met de trailer en hebben we veel voorbereidingen enzovoorts.
Ik ga volgend jaar zelfs een keer een wedstrijd rijden in Gelderland bij zijn vorige eigenaar (die heeft een manege/pensionstal waar je wedstrijden kan rijden)
Denken jullie dat het slim zou zijn als ik een "groom" zou nemen... gewoon iemand die het leuk vind om me met de wedstrijden te helpen?
Of denken jullie dat ik het ook wel red met mijn ouders?

~Valentino is mijn super toppertje~


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 10:01

Euh.... Verward ouders kunnen ook altijd erg goed voor groom spelen hoor. (maar dan alleen als ze een beetje verstand hebben van paarden Haha! ) Ik zou het ze gewoon eens vragen of ze bereid zijn om je te helpen Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Valentino
Berichten: 82
Geregistreerd: 08-05-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 11:53

Mijn vader is helemaal gek van Valentino en stapt ook afentoe uit. Ik denk dat hij zeker wel wil helpen en mijn moeder vind het ook wel leuk... ze heeft vroeger ook een eigen paard gehad maar lag er meer naast dan dat ze er op zat Haha!
Ik ga het ze wel vragen Lachen
Bedankt!

~Valentino is mijn super toppertje~


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 12:07

Tadaaaaaa..... jij hebt je grooms al gevonden joh! Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 15:58

Ik ga met m'n ouders en ik neem meestal ook nog een vriendin mee voor het voorlezen en een beetje groomen. Is echt handig en gezellig en voor de mental support is het ook goed.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:07

Meestal gaat dat in de praktijk vanzelf wel, zeker als je een leuke vereniging hebt en veel wedstrijden hebt. Je leert dan zoveel mensen kennen en vaak vinden mensen het ook wel leuk om te helpen als je het vraagt. Ik ben ook heel vaak als groom op een wedstrijdterrein te vinden als ik zelf niet hoef te rijden, bied me zelfs vrijwillig aan *LOL* Party!!
Gelukkig heb ik genoeg mensen die me mee willen hebben, anders zou ik me toch maar vervelen Tong uitsteken

Je ouders kunnen je trouwens prima helpen hoor. Ik doe het ook altijd samen met mijn moeder(het meeste doe ik zelf) en soms helpt mijn zusje me. Met parcourslopen gooi ik de teugels altijd gewoon over aan wie er in de buurt is en het wil doen...*LOL* Mijn zusje moet namelijk nogal eens tegelijk rijden enzo Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:40

ik groom wel eens bij vriendinnen!!
eentje moet soms met 3 ponys op westrijd en omdat ze meestal kort op elkaar staat ingedeeld doe ik de pony's opzadelen en losstappen of uitstappen...
en soms ga ik gewoon voor de leuk mee maar als er iets moet gebeuren dan doe ik het wel..

(moraal van dit verhaal je ouders kunnen wel helpen maar het is misschien ook leuk voor je vriendinnen om te helpen)

en idd bij ons helpt iedereen elkaar van de club!!

..... leeg .....

Valentino
Berichten: 82
Geregistreerd: 08-05-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 16:56

ik zit helaas niet op een vereniging aangezien mijn paardje prive staat, wel wil ik in januari bijna weekelijks gaan wedstrijd rijden omzoveel mogelijk wedstrijdervaring te krijgen met mn paardje.
Ik zal eens rondinformeren in mn vriendenkring Haha! maar aangezien ik meer vrienden/vriendinnen heb die niet in de paarden zitten zal het lastig worden Haha!
We vinden er wel wat op, in iedergeval bedankt allemaal!
Nathalie

~Valentino is mijn super toppertje~

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:40

Niet paardenvriendinnen vinden het soms ook wel leuk hoor *LOL* En zo moeilijk is het niet...Haha!
Je moet toch lid zijn van een vereniging om wedstrijden te rijden Verward Dan zorg je gewoon dat je al wat mensen kent vantevoren *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 07:18

Ik groom meestal mezelf. Dat houdt dus in dat ik altijd alleen op wedstrijd moet/ga. Mijn vriend geeft niets om paarden en daar moet ik het mee doen. Nu heeft mijn schoonzus gelukkig ook 2 wedstrijdpaarden en zodoende regelen we meestal wel dat we op dezelfde wedstrijden starten.
Kan zij mij voorlezen en ikke haar.

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 14 bezoekers