De verende wagen is verkocht.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

De verende wagen is verkocht.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 09:46

De bereden politie gaat er in trekken en een gedeelte is opgekocht door de gemeente. Gisteren is het bekend gemaakt aan de instructeus en aan de klanten. Alle kinderen waren helemaal overstuur alle paarden en ponys worden verkocht..........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 09:48

Zo, eindelijk, dat spul was al zolang te koop, en zo'n bende, dat inderdaad alleen een overheidsinstelling het kan bekostigen om de boel op te knappen.

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 10:09

ja ik ken wel een meidje wat daar rijd... zei zat gewoon te janken toen ze me gistere belde. ze was gewoon zo gehecht aan die ponys daar.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 10:25

Het zat eraan te komen, het spulletje stond al zo lang te koop. Volgens mij moet minstens de helft plat en opnieuw opgebouwd worden. Idd wel sneu voor die kinderen, maar een andere oplossing lag niet echt voor de hand.

Gaat het om de bereden politie die nu nog midden in Utrecht Overvecht zit? Dat is daar nl. niet echt een handige plek om paarden te houden, zo tussen de flats. Zou mooi zijn als die nu verhuisden!

[Edit] suffe fout [/edit]
Laatst bijgewerkt door Karin op 16-07-02 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 10:29

Wel zielig voor de lessers, maar idd het stond al langer te koop en was een soort van 'renovatie project'....(zoveel moest er aan gedaan worden)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 10:34

Blijven ze wel wedstrijden organiseren op helemaal niet meer?

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 10:52

jeetje...dus alle klanten moeten weg...je zal er maar staan!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 11:04

Jeetje, tja iedereen wist dat het er aan zat te komen, maar als dan het puntje bij paaltje komt valt het toch zwaar.

Nou iedereen die daar staat of rijdt veel succes.

Masja Koe

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 13:52

Ja ik kwam al wel ergens een advertentie tegen van mensen die nieuwe stalling zochten voor hun paard in de omgeving, omdat de manege was opgeheven.
Het zat er al aan te komen.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 15:07

Oeps, waar worden nu de wedstrijden gehouden?

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 07:46

Ik heb er 14 september een cursus van het NHI ,zal die nog wel doorgaan ?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 08:57

Het feit dat het spulletje verkocht is, betekent nog niet dat binnen nu en twee weken alles totaal anders zal zijn. Daar gaan nog wel wat weekjes overheen. En het lijkt me dat de organisatie van wedstrijden en cursussen de boel toch wel netjes zal oplossen, desnoods een alternatieve locatie zal aanbieden.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 09:12

Per 1 september moet alles weg zijn. Dus misschien moet je maar even bij de organisatie informeren.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 17:39

Ik hoorde het gisteren ook. Bij mij op de vereniging worden ze helemaal platgebeld door ex-leden van de Verende Wagen of die kindjes daar op les kunnen en of er nog pension plekjes zijn. Het zit geloof ik alleen wel vol Scheve mond .

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 11:17

ff omhoog:

Er schijnt nieuw nieuws te zijn dat iemand de ruimte vanaf de 2de bak en verder gekocht heeft. Dus de pension paarden kunnen blijven staan. Bij ons is er nog weinig gebeld over pensionstalling nu weet ik dat er een stel staan die bij ons verdaan kwamen dus die mogen ook wel wegblijven. Diegene die het gekocht heeft rijdt ook veel wedstrijden dus de kans dat alles nog doorgaat zit erin en dat er zelfs gesprongen gaat worden.

Ik wist al even dat een gedeelte van het terrein van de Verende Wagen niet van hun was maar van de gemeente. De politie heeft niet zoveel ruimte nodig dus de rest blijft bij het oude. Denk wel dat er het nodige gaat veranderen en ik denk dat dat zeker goed is.

Zodra ik meer en 100% zeker nieuws heb laat ik het weten.

celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 12:06

Ben en Conny Agterberg van de Utrechtse Manege huren een deel voor de pensionpaarden. Als een soort 'dependence' vopor hun eigen pensionstal.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 12:14

Volgens mijn bron hebben ze het gekocht??


Vond het nog niet netjes om namen neer te zetten omdat het nog via via kwam.

celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 13:04

Ja, Prisca, je hebt gelijk met dat 'niet netjes'. Maar voor mijn gevoel was het al zo ver bekend dat het wel kon. Anders mijn excuses.

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 14:16

olga schreef:
Ik heb er 14 september een cursus van het NHI ,zal die nog wel doorgaan ?


Nee, die is verplaatst. Als het goed is krijg je er bericht van met een nieuwe routebeschrijving. Ik heb 'm van 't weekend gekregen. Krijg je 'm niet, PB me dan maar even. Dan stuur ik 't je wel toe.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:37

celano schreef:
Ja, Prisca, je hebt gelijk met dat 'niet netjes'. Maar voor mijn gevoel was het al zo ver bekend dat het wel kon. Anders mijn excuses.


Nou ja het is nog aardig in de wandelgangen dus vandaar dat ik voorzichtig ben. Het schijnt vrijdag geaccepteerd te zijn dus dan moet er nog een hoop geregeld worden kan altijd nog misgaan. Laten we maar duimen dat het werkelijk zo is voor de pensionklanten.

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 07:52

hoi Alvaron ,ik heb inderdaad inmiddels de nieuwe locatie en route beschrijving gekregen .Ga jij ook die cursus doen ?
Is wel leuk dat er meer bokkers komen .
Wie gaat er nog meer heen ?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:59

hmmm, ik hoorde gisteren dat het niet doorgaat het aparte deel voor Ben en Connie! de mensen die al een nieuwe stal hadden gevonden hadden die alweer opgezegt omdat ze op de Verrende Wagen konden blijven staan, dus niet Boos! lekker balen, moeten ze weer op zoek naar een nieuwe stal! bijna alles in de omgeving staat vol! Wij zijn ook erg veel gebeld, maar staan ook vol!
de 2e binnenbak en de achterste buitenbak schijnt gebruikt te gaan worden door de hondenbrigade, met schietbanen etc. nou dan zou je daar zowiezo niet zo fijn meer staan met je paard!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:07

Mhh dat bedoel het was vrijdag voor het weekend zo zie je maar dat er vanalles mis kan gaan.

Yep bij ons is ook alles vol kan nog leuk worden voor al die mensen daar. Weet je een ding snap ik niet dat al die mensen daar zo relaxed zijn blijven staan als je weet dat je er misschien uit moet en misschien ook mag blijven. Vooral ook omdat het al zo moeilijk is in deze omgeving qua stallen. Ik denk dat ik allang weg was puur om het risico niet te lopen.

Ben benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 20:43

volgens mij is de Verende Wagen voor ons "historie" helaas, ik heb er vaak wedstrijden gereden (en gejureerd) en ben ook lid van de vereniging (wij hebben nog niet eens gehoord dat alles voorbij is...!! Boos! ) de hondenbrigade, de bereden politie en de m.e. schijnen er te komen een heel centrum dus! wonen we misschien iets veiliger in deze omgeving??!! Haha! ook de cursussen van de NHI zullen wel elders gegeven gaan worden iemand al enig idee waar?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 11:07

Toen ik belde voor een wedstrijd zeiden ze dat ze druk bezig waren met het zoeken naar oplossingen. Dus we wachten gespannen af.

Bij ons zitten de weekenden al vaak flink vol en het zal ook wel duurder zijn dan de Verende Wagen.