Wéér zo'n idioot in t bos!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Wéér zo'n idioot in t bos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 09:05

Zondag vette buitenrit gemaakt, helemaal nieuw pad en redelijk hard, paardje opgewonden en ik ook. Eindelijk terug in ons oude vertrouwde bos, steekt er een baardmans over met labrador (ik denk nog 'daar hoeven wij niet bang van te zijn') tennisbal en racket....die man loopt naast me, brengt zijn arm naar achter en het ligt op het puntej van mijn tong om te zeggen 'menner kunt u daar even mee wachten?' maar ik denk nog 'neeee....dát doettie niet...'....DUS WEL! Plok! Bal weg, hond weg...én paard bokkend weg. Commentaar van de man, een cynisch 'nou, nou, die heb je goed onder controle!'...grrrr en daarna fluiten en nog een keer bal wegslaan...grrrreikel in de categorie die vindt dat je 'niet op een paard meot gaan zitten als je m niet aankan'... Boos!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 09:45

Aargh.... wat een klojo! Voortaan je 1.30 lange zweep mee nemen, 'meneer als u het waagt, krijgt u een tikje'....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 10:00

ja idd orrie ,aar er zijn wel meer van die lekkere aso`s ook als je soms langs de weg rijd met een al druk paard en dan gaan die mensen kei hard rijden en even lekker toeteren

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 10:53

Van die pubers a la, maar dit was een man van 50 ofzo en dan zo dom fluiten van tralala...echt een mega eikel. Blij dat ik zo'n super knollie heb.

Een vriendin van mij is een keer in t bos met haar paard op een potloodventer afgestoven: hij zette het op een rennen!! Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 11:02

Als ze heel langzaam achter je aan rijden, is ook zo'n succes, dat doen ze dan omdat ze zien dat het paard wat levendig is Haha!
Zeker bang voor krassen op de auto...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 12:49

Domme mensen...en dat ze niet even fatsoenlijk 'sorry' zeggen...

Culemborg here I come!!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 12:49

Dat van die potloodventer is wel grappig!!

Culemborg here I come!!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 14:34

Dat is inderdaad een goeie. je moet er gewoon met je paard op af gaan...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:52

mobick schreef:
Dat is inderdaad een goeie. je moet er gewoon met je paard op af gaan...


Keihard roepend... 'hij bijt hem eraf hoor, kijk maar uit' Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 18:46

Wat dachten jullie van die moutainbikers, die lekkere fanatiekelingen, die bij voorkeur op de ruiterpaden crossen?

FF, roetch, ineens rakelings langs je heen crossen of gewoon een zijpad uitknallen. En dan nog schelden ook als ze schrikken van je geschrokken paard.

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 18:53

Wel eens een doedelzakspeler tegengekomen op de hei. Vond Sugar ook niet leuk Knipoog

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:23

Ik ben een keer een kameel tegen gekomen in het bos... nee dat is wat...die man bleek later voor een of andere record bezig te zijn. maar het was wel schrikken geblazen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 14:03

mobick schreef:
Ik ben een keer een kameel tegen gekomen in het bos... nee dat is wat...die man bleek later voor een of andere record bezig te zijn. maar het was wel schrikken geblazen...


Toen dacht je ook wel zeker, dat je droomde of niet goed snik geworden was. Een kameel in het bos ??? Hoe reageerde je omgeving toen je vertelde wat je op je ritje tegen was gekomen?

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 15:40

Verschrikkelijk, die mensen die geen rekening met anderen kunnen houden, en zeker nog zo'n rot-opmerking maken ook Boos!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 21:08

idd irritant dat soort mensen. Op vakantie ook reden we op zo'n landweggetje waar normaal geen auto rijd, komt er inene een auto langstormen, remt ie vlak achter de paarden, vervolgens toeterend erlangs en dan weer vol gas wegrijden. Dat vond zelfs het braafste paardje niet zo fijn Lips are sealed

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 21:13

echt irri die mensen zeg

haha ik ga er altijd achter aan nou dan kunnen mensen toch hard zeg of ze nou lopend zijn op de fiets of op de brommer sy houd ze toch wel bij haha

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 07:29

Maya"]
[quote="mobick schreef:
Ik ben een keer een kameel tegen gekomen in het bos... nee dat is wat...die man bleek later voor een of andere record bezig te zijn. maar het was wel schrikken geblazen...


Toen dacht je ook wel zeker, dat je droomde of niet goed snik geworden was. Een kameel in het bos ??? Hoe reageerde je omgeving toen je vertelde wat je op je ritje tegen was gekomen?
[/quote]

De mensen dachten dat ik Rio bedoelde..... Knipoog

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 08:39

Haha, het zou je maar gebeuren een kameel Tong uitsteken *LOL*
Owjah wie vind die wielrenners ook zo irritant ??
Neej, bellen hebben ze niet en als je een moeilijk paard hebt dat op de weg gaat staan gaan ze schelden Boos!

Boque | Bokai | Buka | Boksel

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 09:00

Een vriend van mij heeft ook zo’n kameelervaring gehad: was na t stappen ’s ochtends om uurtje of 6 op de fiets naar huis een kameel tegengekomen en schrok zo dat hij tegen de stoeprand aan fietste en over de kop sloeg….hij dacht dat hij zó dronken was dat hij het zich inbeelde, maar eht circus was net gearriveerd en begonnen de boel op te bouwen. Er stond echt een kameel aan een ketting te grazen…

kadance
Berichten: 118
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 13:40

ik heb het een keer gehad dat we aan het oversteken waren en dat er een groep wielrenners aankwam en de gene die als begeleider mee was zat toen op een fries en die ging ook niet aan de kant en bleef er precies voor staan en toen gingen ze bijna onder hun door om er toch langs te komen terwijl wij aan het oversteken zijn en zij pas aankwamen toen we precies op de weg waren dat is ook heel er kloten

identiek is t einde!!!!
maar juweel en lipton blijven ook altijd mijn lievelingen!!

kadance
Berichten: 118
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 13:43

zo heb ik het ook een keer gehad met een paardje dat soms ineens de kolder in zijn kop kon krijgen en er zomaar vandoor ging in rengalop. dan zien ze je aan komen en ze zien ook dat je hem niet stilgezet krijgt laten ze gewoon hun hond loslopen op het ruiterpad. het scheelde dat hij honden gewend was want we namen wel eens hun hond mee naast het paard, maar anders had ik waarschijnlijk een heel groot probleem gehad

identiek is t einde!!!!
maar juweel en lipton blijven ook altijd mijn lievelingen!!

manzano

Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 20:49

Tja ik ken het maar al te goed, helaas. Mijn vroegere verzorgpaard werd altijd helemaal gek als je andere paarden tegen kwam. Rijd ik dus op een smal pad (2 paarden breed ong.). Komt er een 2-span (vanaf de andere kant) aan met Shires in volle draf. Mijn paard helemaal gek doen en springen enzo omdat ie mee wil etc. Die man op de bok kon natuurlijk donders goed zien dat hij helemaal gek was, maar even stappen??????? Nee hoor, hij draaft gewoon keihard door. En dat pad was niet zo breed, dus ik moest nog de berm in duiken ook. Ja heel fijn is dat. Dan denk je te maken te hebben met paardenmensen, die wel rekening met je houden. Mooi niet dus Boos!. Gelukkig is het een paard dat wel onder controle te houden is.
Laatst bijgewerkt door manzano op 25-07-02 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 21:32

en dan zijn er ook nog oefenende militairen in de duinen....ook leuk.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 10:09

Ja, van die militairen is ook leuk.

Een grote groep die een briefing kregen, allemaal in camouflage pakken en zwarte gezichten zittend op de grond met bomen rondom hem.

Ik en een vriendin hadden ze al gezien, de paarden nog niet echt. Wij heel stoer met onze paardjes er langs willen lopen. Roept in eens die commandant: Okay, go..... en die groep gaat staan en roept in koor iets terug.
Nou, nou, nou, wij vlogen met onze paarden de bosjes in en kregen ze bijna niet meer op het pad langs ze (ennnn wij reden op de militaire paden, wisten dit wel maar wilden heel stoer alsof onze neus bloedde gewoon langslopen. Lekker onopvallend snel weg lopen, nee dussss) Ja en dan zijn het kerels he? Opmerkingen!!! En onze paarden werden steeds banger van die gekke groep pratende bomen en takken die bewogen. Het sprookjesbos kwam tot leven!!!

En dannnn rustig blijven met een springend hopsend achteruitlopend paard effe stiekum onopvallend een flinke por geven, brede grijns op het gezicht en een diepe zucht als we toch voorbij zijn. Gelukkig.... het was te spannend voor de groep 'mannen onder elkaar' om een reprimande te krijgen en teruggestuurd te worden.

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 10:23

Zo ken ik er ook nog een: Ik heb een vriendin op mijn paard zitten, ik zit op de fiets. Komen er drie mensen op paarden aan, naast elkaar rijdend. Ze maken geen aanstalten om opzij te gaan, dus ik zei tegen mn vriendin, ga maar op het fietspad rijden: mijn paard reageert nogal kattig op andere paarden. We passeren ze, wat krijgen we te horen:"wil je wel even van het fietspad gaan! Wij rijden hier hartstikke vaak en misschien mogen we hier niet meer rijden omdat er altijd mensen op het fietspad gaan rijden. Door jou kunnen we hier straks niet meer rijden!!". Pardon?!?!?! Als ik kon kiezen tussen een zandpad en een fietspad met kleine steentjes, dan wist ik het wel! ik was te stomverbaasd om er iets van te zeggen... Wat ik nu wel jammer vind, ik wil ze graag nog een keer tegen komen!!
En mensen met honden ja.. Bij ons horen ze aangelijnd te zijn, maar ik geloof dat ik in de 13 jaar dat ik in dat bos rijd, misschien 5 keer een hond aangelijnd heb gezien. En dan zeuren dat wij maar ergens anders moeten gaan rijden (hallo, het ruiterpad loopt naast het hoofdpad???). Ik wordt alweer boos als ik eraan denk..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers