Foto's van Jade

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-01 12:46

Jade had ik willen kopen voordat ik Jur kocht. Jade werd helaas klinisch afgekeurd, maar ze loopt nog steeds op die manege als manegepaard. Op die laatste foto is ze al bijna wit. Jade is een Rex Magna.

[img]../upload/63/Jade94-01.jpg[/img]

[img]../upload/63/Jade94-02.jpg[/img]

[img]../upload/63/Jade94-04.jpg[/img]

[img]../upload/63/Jade94-05.jpg[/img]

[img]../upload/63/Jade99-01.jpg[/img]

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 12:58

Oh wat een mooi koppie zit daarop, vooral met meer wit...ik vind schimmels met grijze appeltjes nou eenmaal mooi Tong uitsteken
Hoe oud was ze op bovenstaande foto's??

Groetjes,
Manon

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 13:42

Ja, inderdaad leuk koppie( sowieso een leuk paardje!) !
Lijkt alleen of ze niet echt 'top' op haar hoeven staat, volgens mij. Of lijkt dat maar zo..?
wat voor paard had jij nu oo al weer? heet je trouwens jura, nee toch, da's toch je paard?
Vind het maar verwarrend al die andere namen links in het kopje hihi.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-01 14:53

Orri -> op de foto's waar ze nog grijs is, was ze net 3 of nog net niet. Op de laatste foto was ze 8 jaar. Ik was op ponykamp met mijn pony en werd verliefd op dit paard. Ik mocht haar kopen en zodra ik naar huis was, zou ze gekeurd worden voor me. Op de een na laatste dag van het kamp zou de begeleidster haar meenemen op buitenrit, om haar meteen mak te maken in het bos. Dat werd dus een rit van 5 uur en Jade kwam kapot terug, ze was niets gewend. De laatste dag mocht ik nog op haar rijden, maar ze was helemaal niet goed, had overal pijn. Ze is klinisch afgekeurd maar nog steeds vraag ik me af of ze echt niet goed was in haar benen of dat het kwam door die stijfheid door de veel te lange buitenrit of doordat de manege haar toch niet wilde verkopen. Heel raar, maar ik heb nog steeds een heimwee gevoel bij dat paard.

Madelein -> ik weet niet op ze slecht op haar hoeven stond. Ze was ook nog zo jong, misschien is dat allemaal verbeterd. Ik heb er ook nooit zo op gelet, maar misschien is dat ook wel de reden dat ze niet is goedgekeurd. Ach, ik zal het nooit weten...

Nee ik heet geen Jura, ik heet Maartje. Jura is de naam die ik altijd gebruik, mijn logo heet ook Jura Art Work, die zal ik vanavond bij mijn berichten zetten. Heb een homepage waar heel veel foto's opstaan van mijn 2 paarden. De ene heet Jurita en de ander Razinda, vandaar ook JuRa.