Weekje naar EK pony's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Weekje naar EK pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 22:12

We hebben net de vrachtwagen ingepakt, omdat we morgen naar Hagen gaan voor het EK. We zijn een hele week weg, dus kan ik de hele week niet bokken! De vrachtwagen is enorm opgekapt, met een echte luxueuze living (mét koelkast en dus koud bier Haha! ) alleen hebben we geen internet-verbinding....

Op zich zou het wel handig zijn, want als je maar 1 paard bij je hebt dan duren de dagen lang!! Gelukkig rijden de dressuurpony's en de spring-junioren er ook, dus dat wordt wel gezellig...ze gaan met alle vrachtwagens bij elkaar staan, zodat er een echt Nederlands kamp komt, echt gezellig!! Wel jammer dat de springpony's er niet bij zijn, die reden afgelopen week in Lanaken en hebben brons gehaald!!

Ben benieuwd hoe het zal gaan met de Nederlanders...ik ben groom van mijn zusje en aan mij zal het niet liggen !! Cool
Zoals het een groom betaamt slaap ik in de vrachtwagen en de ruiters in een groot hotel met zwembad, bubbelbad enz... Lips are sealed

Tot over een week...


pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 22:16

ajo!een springruiter van de goubergh(maurice van vliet)die gaat daar dus ook in dat luxeuze hotel?(ja,ik ken hem vrij aardig,wel geinig kereltje!)banketstaaf trouwens dat jij in de vrachtwagen moet slapen;)aan de andere kant:wel zo relaxt!
hoe heet je zusje,en met welke pony rijd ze?

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 22:27

Onze vrachtwagen is nu best mooi: ik slaap in mijn eentje in een 2 persoonsbed, met mijn eigen dekbedje, dus helemaal niet erg... }>

Mijn zus heet Katja ten Cate, ze rijdt op Chico en ze zit in het SGW team.

Vorige week hadden ze een soort meeting met beide teams en toen vertelde dressuurbondscoach Mieke de Kok haar dat ze ook op haar lijstje stond voor het dressuurteam...ze vond het jammer dat ze voor het SGW team koos....dat is toch wel grappig dat die pony in beide disciplines op het hoogste nivo mee kan doen! Cool

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 22:38

zo,beterrrrrr,ik heb idd meerdere malen van chico gehoord...leuk joh!enne,ik zeg nix(wij hebben geeneens een trailer meer:))ach,verschil moet er wezen toch?nee,grapje,wens je zusje maar veel succes!

my horse,my horse,my kingdom for my horse!


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 22:46

heyhey

wens ze allemaal succes van mij!!! En we hopen op een medaille he!! En wens ook Wolfer maar succes van Stal Sintels, wil je dat doen????

gr linda

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 00:11

Pebbelientje: als je nog een trailer zoekt: die van ons is te koop! Tong uitsteken

En ik zal Wolfer succes wensen van jullie...hij had eerst ook een zadelkist met stal Sintels erop...heeft hij daar zijn pony staan ofzo?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 12:58

marieketencate schreef:

En ik zal Wolfer succes wensen van jullie...hij had eerst ook een zadelkist met stal Sintels erop...heeft hij daar zijn pony staan ofzo?


nee wij hebben Jordy gefokt, en wou onze zadelkast lenen, vandaar!!

linda

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 13:17

Wens ze ook maar succes van mij!

euunhh, ik ben op zoek naar een goede 2e-hands trailer...... Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:58

Mocht je dit nog lezen: heel veel succes in hagen! *LOL*
(komt mijn voorgenomen pb-tje weer te laat... Frusty )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau, ComscoreBot, IASCrawler, MaiMai, Michelleex, PLK, Sandyislief, x_Jeanine_x, xkmmtjeee en 159 bezoekers