Dauwtrappen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Dauwtrappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 08:51

Vanochtend om 05.30 mijn bed uitgegaan (vriend is weekendje weg, dan lukt het wel om mijn bed uit te komen Haha! ). Snel even Baco (de hond dus) uitgelaten en eten gegeven, snel een borstel over Guinness heen gehaald en om 06.00 uur waren we klaar voor vertrek. Heerlijk zo op zondagmorgen, nog geen mens te zien. Het was al warm zat om gewoon in t-shirt te rijden, maar nog niet zo bloedheet. De zon kwam hartstikke oranje op vanochtend, schitterend als je dan zo over de landerijen rijdt.

We zijn hertjes, eekhoorntjes en massa's konijnen tegengekomen. We hebben gewoon heel relaxed gereden, veel gestapt, lekker aan de lange teugel, af en toe een drafje en een kort galopje (op de vlucht voor horzels). Helaas zijn de vliegen ook al zo vroeg wakker Boos! . Guinness had wel regelmatig iets te veel aandacht voor die heerlijke grassprietjes, tja wat wil je ook, werken op een lege maag.....

we waren rond 07.30 weer thuis, Guinness staat nu lekker op de wei en ik zit aan mijn ontbijt. Ik ga zo mijn bikini aantrekken denk ik Haha!

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 10:57

pffff 05.30 uur mijn bed uit,dat is echt niks voor mij,doe dan maar 8 uur,dan is de natuur nog net zo mooi,nadeel is dat het dan wel warmer is.
En ja het is echt weer om te zonnen,alleen ik wordt toch niet bruin

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 11:33

Lekker! Lijkt mij ook wel iets alleen kan ik niet alleen op stap, Haike is ooit een keer in de rivier gevallen en durft sindsdien niet meer alleen. En mijn 'buitenritmaatje' gaat denk ik niet zo vroeg mee.

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 12:26

jeetje wat vroeg! ben laatst met maarten om half zeven gegaan en dat vond ik al vroeg!

maar wat een leuke namen hebben die dieren van jou (is toch geen verslaving hoop ik) Knipoog

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 14:52

Had vanmorgen hetzelfde idee als jouw, alleen waren wij van 07:00 tot 09:00 op pad. Idd ook af en toe op de vlucht voor de horzels. Zit nu in bikini voor de comp. Even de hitte buiten ontvluchten...

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 16:14

ik ga niet snel uit de zon, maar zelfs ik ben vind het nu te heet.

Citaat:
maar wat een leuke namen hebben die dieren van jou (is toch geen verslaving hoop ik)


Baco drink ik inderdaad erg graag, de kat heet Chips (eet ik erg graag bij een baco). Tja en Guinness... het moest wat in de "eten-en-drinken" sfeer blijven natuurlijk en het liefst ook nog Iers. Haha! Haha!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 16:44

Hey,

ik had ook zo'n idee vnaochtend, alleen ik was om kwart over 6 uit bed (DAN PAS)
En toen heb ik gewoon met allebei m'n pony's gedresuurd en om 9 uur was ik overal mee klaar(ook de stallen nog doen en voeren en zo!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 20:05

Dauwtrappen is best wel gaaf, heb ik ook een paar keer gedaan.